انشا

انشا در مورد صدای باران

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد صدای باران با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد صدای باران⭐

مقدمه:
صدای باران، آوازی است که از قلب آسمان بر می خیزد و در گوش زمین طنین انداز می شود. صدایی که هم دلنشین است و هم آرامش بخش.

بدنه:
صدای باران، مانند لالایی مادر، انسان را به خواب می برد. مانند زمزمه رودخانه، آرامش را به روح می بخشد. مانند صدای عشق، امید را در دل زنده می کند.

صدای باران، صدای زندگی است. صدایی که زمین را زنده می کند، درختان را سیراب می کند و گیاهان را می رویاند. صدایی که فقر را می زداید و شادی را به ارمغان می آورد.

صدای باران، صدای امید است. صدایی که نشان می دهد حتی در سخت ترین شرایط هم، امیدی برای زندگی وجود دارد. صدایی که می گوید، بعد از هر تاریکی، روشنایی خواهد آمد.

در شهر، صدای باران کمی متفاوت است. صدای ماشین ها و انسان ها، صدای باران را کمی خفه می کند. اما هنوز هم می توان صدای آن را شنید. صدایی که از پنجره ها و سقف ها به گوش می رسد. صدایی که در جوی های آب جاری می شود.

در شهر، صدای باران، صدای زندگی است. صدایی که شهر را از خواب بیدار می کند. صدایی که مردم را به خیابان ها می کشاند. صدایی که شادی را به شهر می آورد.

در روستا، صدای باران، صدای زندگی است. صدایی که همه را به وجد می آورد. صدایی که کودکان را به بازی می فرستد. صدایی که بزرگسالان را به شادی می اندازد.

در روستا، صدای باران، صدای عشق است. صدایی که همه را به هم نزدیک می کند. صدایی که دوستی ها را عمیق تر می کند. صدایی که عشق به زندگی را در دل ها زنده می کند.

صدای باران در طبیعت، زیباترین صدایی است که می توان شنید. صدایی که با صدای پرندگان و صدای حیوانات همراه می شود. صدایی که طبیعت را زنده می کند و آن را بهشت روی زمین تبدیل می کند.

در طبیعت، صدای باران، صدای زندگی است. صدایی که همه را به آرامش می رساند. صدایی که روح را تازه می کند و امید را در دل زنده می کند.

نتیجه گیری:
صدای باران، صدایی است که هرگز فراموش نمی شود. صدایی که در قلب هر انسانی ماندگار می شود. صدایی که زیبایی زندگی را به ما یادآوری می کند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا