انشا

انشا در مورد صندلی شکسته

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد صندلی شکسته با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد صندلی شکسته⭐

مقدمه:
در گوشه اتاق، صندلی قدیمی و شکسته ای قرار داشت. صندلی از چوب بود و رنگ آن سیاه شده بود. پاهای صندلی شکسته بود و روی آن ترک هایی وجود داشت. صندلی سال ها بود که در آن گوشه اتاق افتاده بود و کسی از آن استفاده نمی کرد.

بدنه:
یک روز، کودکی به نام محمد به اتاق رفت. محمد صندلی شکسته را دید و کنجکاو شد که چرا کسی از آن استفاده نمی کند. او صندلی را بلند کرد و به آن نگاه کرد. محمد دید که پاهای صندلی شکسته است و روی آن ترک هایی وجود دارد.

محمد تصمیم گرفت که صندلی را تعمیر کند. او به پدرش گفت که می خواهد صندلی را تعمیر کند. پدر محمد موافقت کرد و به او کمک کرد.

محمد و پدرش پاهای صندلی را تعمیر کردند و ترک های آن را پر کردند. سپس، صندلی را رنگ کردند. صندلی بعد از تعمیر، مثل روز اول شد.

محمد از صندلی تعمیر شده خیلی خوشحال شد. او صندلی را به اتاق خود برد و از آن استفاده کرد. محمد روی صندلی می نشست و کتاب می خواند یا با دوستانش بازی می کرد.

صندلی شکسته، بعد از تعمیر، دوباره به زندگی بازگشت. او دوباره به یک صندلی راحت و کاربردی تبدیل شد.

نتیجه:
گاهی اوقات، چیزهایی که به نظر می رسد که دیگر قابل استفاده نیستند، با کمی تلاش می توانند دوباره به زندگی بازگردند. صندلی شکسته نیز یکی از این چیزها بود. او با کمی تلاش و زحمت، دوباره به یک صندلی کاربردی تبدیل شد.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا