انشا

انشا در مورد طوفان و کشتی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد طوفان و کشتی با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد طوفان و کشتی⭐

مقدمه:
در روزی از روزهای سرد زمستان، کشتی کوچکی در میان امواج خروشان اقیانوس آرام در حرکت بود. کشتی حامل تعدادی مسافر و خدمه بود که از یک کشور به کشور دیگر سفر می کردند.

بدنه:
ناگهان، طوفانی سهمگین آغاز شد. امواج بلند و خشمگین کشتی را به هر سو می راندند. باد تند و سرد، کشتی را تکان می داد و مسافران و خدمه را می ترساند.

کاپیتان کشتی با مهارت و شجاعت، سعی می کرد کشتی را از امواج خروشان دور نگه دارد. اما طوفان همچنان ادامه داشت و کشتی را به شدت تکان می داد.

مسافران و خدمه کشتی از ترس، به خدا پناه می بردند و دعا می کردند که طوفان زودتر تمام شود.

پس از مدتی طولانی، طوفان آرام شد. امواج به آرامی فرو نشستند و باد تند و سرد، جای خود را به نسیم ملایمی داد.

کاپیتان کشتی با خوشحالی، کشتی را به سمت ساحل هدایت کرد. سرانجام، کشتی به سلامت به ساحل رسید و مسافران و خدمه از طوفان جان سالم به در بردند.

این طوفان، درس بزرگی به مسافران و خدمه کشتی داد. آنها یاد گرفتند که در برابر حوادث طبیعی، باید صبر و شجاعت داشته باشند و به خدا توکل کنند.

نتیجه:
طوفان، پدیده ای طبیعی است که می تواند خسارت های زیادی به بار آورد. اما اگر با صبر و شجاعت با آن روبرو شویم، می توانیم از آن جان سالم به در ببریم.

4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا