انشا

انشا در مورد عجایب صنع حق تعالی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد عجایب صنع حق تعالی با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد عجایب صنع حق تعالی⭐

مقدمه:
جهان هستی پر از شگفتی و زیبایی است. هر آنچه در اطرافمان می بینیم، نشانه ای از قدرت و حکمت خالق هستی است. از آسمان و ستارگان گرفته تا زمین و کوه ها و دریاها، همه و همه حکایت از عظمت و شکوه خداوند متعال دارند.

بدنه:
آسمان
آسمان، سقف بی انتهای جهان است. آسمانی که با ستارگانی درخشان آراسته شده است. ستارگانی که هر کدام دنیایی از شگفتی هستند. ستارگانی که نورشان از میلیون ها سال نوری دوری به ما می رسد.

زمین
زمین، خانه ما انسان هاست. زمین، جایی که همه نعمت های زندگی در آن وجود دارد. زمین، جایی که گیاهان و حیوانات مختلف در آن زندگی می کنند. زمین، جایی که انسان ها می توانند خلقت خداوند را از نزدیک ببینند و از آن لذت ببرند.

کوه ها
کوه ها، ستون های محکم زمین هستند. کوه ها، زیبایی خاصی به طبیعت می بخشند. کوه ها، محل زندگی بسیاری از گیاهان و حیوانات هستند. کوه ها، مکانی مناسب برای تفریح و گردشگری هستند.

دریاها
دریاها، بخش بزرگی از کره زمین را تشکیل می دهند. دریاها، منبع مهمی از غذا و منابع طبیعی هستند. دریاها، محل زندگی بسیاری از گیاهان و حیوانات هستند. دریاها، مکانی مناسب برای تفریح و گردشگری هستند.

گیاهان
گیاهان، بخش مهمی از چرخه حیات هستند. گیاهان، اکسیژن مورد نیاز زندگی را تولید می کنند. گیاهان، غذای بسیاری از حیوانات را فراهم می کنند. گیاهان، زیبایی خاصی به طبیعت می بخشند.

حیوانات
حیوانات، مخلوقات شگفت انگیزی هستند. حیوانات، در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارند. حیوانات، در محیط های مختلف زندگی می کنند. حیوانات، نقش مهمی در چرخه حیات دارند.

انسان
انسان، مخلوق برتر خداوند است. انسان، دارای عقل و شعور است. انسان، توانایی یادگیری و رشد دارد. انسان، می تواند دنیا را تغییر دهد.

نتیجه:
این ها تنها گوشه ای از عجایب صنع حق تعالی هستند. اگر دقت کنیم، در هر لحظه می توانیم نشانه ای از قدرت و حکمت خداوند را ببینیم. عجایب صنع حق تعالی، ما را به تفکر و تأمل در عظمت خداوند دعوت می کند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا