انشا

انشا در مورد قوانین خانه ما با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد قوانین خانه ما با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

تبلیغات

⭐انشا اول در مورد قوانین خانه ما⭐

مقدمه:
خانه ما یک خانواده سه نفره است. پدر و مادرم و من. پدرم کارمند یک شرکت است و مادرم خانه دار است. من هم دانش آموز هستم. در خانه ما قوانینی وجود دارد که همه اعضای خانواده موظف به رعایت آن ها هستند. این قوانین به منظور ایجاد نظم و آرامش در خانه و همچنین تربیت صحیح فرزندان وضع شده اند.

بدنه:
یکی از مهم ترین قوانین خانه ما احترام گذاشتن به یکدیگر است. ما باید همیشه با ادب و احترام با یکدیگر صحبت کنیم و به یکدیگر کمک کنیم. همچنین باید از گفتن کلمات زشت و توهین آمیز خودداری کنیم.

قانون دیگر خانه ما این است که باید به موقع غذا بخوریم و بخوابیم. ما باید هر روز صبح زود از خواب بیدار شویم و قبل از ساعت 11 شب به رختخواب برویم. این قوانین به حفظ سلامتی ما کمک می کنند.

علاوه بر این، ما باید به نظافت و نظم خانه اهمیت دهیم. باید هر روز وسایل خود را در جای خود قرار دهیم و خانه را مرتب نگه داریم. این کار باعث می شود که خانه ما همیشه زیبا و دلنشین باشد.

تبلیغات

ما همچنین باید به درس و تحصیل خود اهمیت دهیم. باید هر روز به موقع تکالیف خود را انجام دهیم و در درس هایمان موفق باشیم. این کار به آینده ما کمک می کند.

فواید رعایت قوانین خانه:

  • ایجاد نظم و آرامش در خانه
  • تربیت صحیح فرزندان
  • حفظ سلامتی اعضای خانواده
  • زیبایی و دلنشینی خانه
  • موفقیت در درس و تحصیل

نتیجه گیری:
قوانین خانه نقش مهمی در زندگی اعضای خانواده دارند. رعایت این قوانین باعث می شود که اعضای خانواده با یکدیگر بهتر ارتباط برقرار کنند و زندگی شاد و موفقی داشته باشند.

⭐انشا دوم در مورد قوانین خانه ما⭐

مقدمه:
در خانه ما قوانینی وجود دارد که همه اعضای خانواده باید از آن پیروی کنند. این قوانین برای ایجاد نظم و آرامش در خانه و همچنین تربیت درست فرزندان وضع شده اند.

بدنه:
یکی از مهم ترین قوانین خانه ما، احترام گذاشتن به یکدیگر است. ما باید به پدر و مادر، خواهر و برادر و حتی مهمان هایمان احترام بگذاریم. این احترام را با زبان، رفتار و کردارمان نشان می دهیم.

تبلیغات

قانون دیگر ما، رعایت بهداشت فردی و محیطی است. ما باید هر روز صبح به موقع از خواب بیدار شویم و مسواک بزنیم. همچنین باید مرتب دوش بگیریم و لباس هایمان را تمیز نگه داریم. در خانه هم باید از ریختن زباله در جاهای نامناسب خودداری کنیم و همیشه محیط خانه را تمیز و مرتب نگه داریم.

قانون سوم ما، کمک کردن به یکدیگر است. ما باید در کارهای خانه به یکدیگر کمک کنیم تا همه کارها به موقع انجام شود. به عنوان مثال، من و خواهرم هر روز به نوبت ظرف ها را می شوییم و پدر و مادرمان هم در کارهای دیگر مثل نظافت خانه و پخت و پز به ما کمک می کنند.

قانون چهارم ما، درس خواندن و تلاش برای موفقیت در زندگی است. ما باید همیشه درس بخوانیم و تلاش کنیم تا در مدرسه و دانشگاه موفق شویم. پدر و مادرمان همیشه ما را در درس خواندن تشویق می کنند و به ما کمک می کنند تا بهترین باشیم.

قانون پنجم ما، حفظ سلامتی و تناسب اندام است. ما باید هر روز ورزش کنیم و از خوردن غذاهای ناسالم خودداری کنیم. همچنین باید به موقع به پزشک مراجعه کنیم تا سلامتی خود را حفظ کنیم.

نتیجه:
اینها تنها چند نمونه از قوانین خانه ما هستند. ما به این قوانین احترام می گذاریم و سعی می کنیم آنها را به خوبی رعایت کنیم. رعایت این قوانین باعث شده است که خانه ما محیطی آرام و شاد باشد و اعضای خانواده با یکدیگر در صلح و آرامش زندگی کنند.

تبلیغات
به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا