انشا

انشا در مورد کبوتر زخمی با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد کبوتر زخمی با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد کبوتر زخمی⭐

مقدمه:
روزی در پارک بودم که یک کبوتر زخمی دیدم. پرهای او پاره شده بود و از زخم هایش خون می چکید. پرنده بیچاره با درد و عذاب روی زمین افتاده بود و نمی توانست پرواز کند.

بدنه:
من دلم برای پرنده زخمی سوخت. او را برداشتم و با احتیاط داخل یک جعبه گذاشتم. سپس او را به خانه بردم و به مادرم نشان دادم. مادرم هم دلش برای پرنده سوخت و به من کمک کرد تا او را درمان کنیم.

با کمک مادرم، زخم های پرنده را تمیز کردیم و با پماد چرب کردیم. سپس او را در یک قفس قرار دادیم و به او غذا و آب دادیم. پرنده زخمی با خوردن غذا و آب، کمی حالش بهتر شد.

چند روز بعد، پرنده زخمی توانست پرواز کند. او از قفس بیرون رفت و به آسمان پرواز کرد. من از دیدن پرنده زخمی که دوباره آزاد شده بود، خیلی خوشحال شدم.

این تجربه به من یاد داد که باید به حیوانات و پرندگان آسیب دیده کمک کنیم. آنها هم موجودات زنده ای هستند و حق زندگی دارند.

نتیجه:
من تصمیم گرفتم که از آن به بعد، هر وقت پرنده یا حیوان آسیب دیده ای ببینم، به او کمک کنم. من می خواهم دنیایی بهتر برای حیوانات بسازم، جایی که همه حیوانات در امنیت و آرامش زندگی کنند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا