انشا

انشا در مورد کودکان غزه با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد کودکان غزه با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد کودکان غزه⭐

مقدمه:
در گوشه ای از این کره خاکی، سرزمینی کوچک و محصور به نام غزه وجود دارد. سرزمینی که سال هاست در اشغال رژیم غاصب صهیونیستی است. کودکان غزه، مظلوم ترین قربانیان این اشغال هستند.

بدنه:
کودکان غزه از همان بدو تولد، با محرومیت و جنگ و خونریزی آشنا می شوند. آنها در زیر بمباران و موشک باران، در میان ویرانی ها و فقر، و در سایه ترس و وحشت، بزرگ می شوند.

کودکان غزه، آرزوهای بزرگی در سر دارند. آنها می خواهند درس بخوانند، شغلی داشته باشند، خانواده تشکیل دهند، و در سرزمین خود آزادانه زندگی کنند. اما رژیم صهیونیستی با جنایت های خود، این آرزوها را از آنها دریغ می کند.

در سال های اخیر، رژیم صهیونیستی چندین بار به غزه حمله کرده است. در این حملات، صدها کودک فلسطینی کشته و زخمی شده اند. کودکانی که در خواب، در مدرسه، در خیابان، و حتی در آغوش مادران خود، قربانی جنایت های این رژیم شده اند.

کودکان غزه، نماد مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین هستند. آنها با وجود همه سختی ها، با امید و اراده به زندگی خود ادامه می دهند. آنها می دانند که روزی این اشغال پایان خواهد یافت و آنها در سرزمین خود آزادانه زندگی خواهند کرد.

نتیجه:
من از صمیم قلب، برای کودکان غزه آرزوی صلح و آزادی دارم. امیدوارم روزی شاهد باشیم که آنها در سرزمین خود، بدون ترس و وحشت، به زندگی خود ادامه می دهند.

4/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا