انشا

انشا در مورد کیف زیبای من با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد کیف زیبای من با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد کیف زیبای من⭐

مقدمه:
من یک دختر کلاس پنجمی هستم و کیف مدرسه یکی از وسایل مهم زندگی من است.

بدنه:
کیف مدرسه من یک کوله پشتی بزرگ و زیبا است که رنگ آن آبی آسمانی است. روی کیف من یک طرح گل های زیبا وجود دارد که من خیلی آن را دوست دارم.

کیف من دو بند دارد که به راحتی روی شانه هایم قرار می گیرد و حمل آن برای من آسان است. کیف من دو جیب بزرگ و یک جیب کوچک دارد که من می توانم کتاب ها، دفتر ها، لوازم التحریر و دیگر وسایلم را در آن قرار دهم.

من کیف مدرسه ام را خیلی دوست دارم و از آن مراقبت می کنم. همیشه کیفم را تمیز نگه می دارم و سعی می کنم آن را خراب نکنم. کیف مدرسه من همراه همیشگی من است و در تمام طول روز با من است.

من با کیف مدرسه ام به مدرسه می روم، با کیف مدرسه ام به خانه می آیم و با کیف مدرسه ام به گردش می روم. کیف مدرسه ام همیشه در کنار من است و من به آن عادت کرده ام.

نتیجه:
من از اینکه کیف مدرسه ای زیبا و کاربردی دارم، بسیار خوشحالم. کیف مدرسه ام به من کمک می کند تا وسایلم را به راحتی حمل کنم و به مدرسه بروم. من کیف مدرسه ام را دوست دارم و همیشه آن را با خودم خواهم داشت.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا