انشا

انشا در مورد شغل معلمی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد شغل معلمی برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد شغل معلمی⭐⭐

اگر می توانستم در این دنیا شغلی انتخاب کنم، شغل معلمی را انتخاب می کردم. من همیشه از معلمی الهام می گرفتم. معلمی شغل خوبی است چون نه تنها کتاب و درس را آموزش می دهند بلکه زندگی کردن را نیز یاد می دهند. شغل معلمی در دنیا تقاضای بالا و حقوق خوبی دارد و این حرفه روز به روز در حال افزایش است. با تحقیقی که من در مورد شغل معلمی انجام دادم به این نتیجه رسیدم که شغل معلمی به مدرک تحصیلی بستگی دارد.

معلم مورد علاقه من خانم اشوانی است، او به ما ریاضی درس می دهد. من او را دوست دارم و می خواهم شبیه او شوم. صبر و روش تدریس او به من انگیزه معلم شدن را می دهد، همه معلمان زحمت زیادی می کشند تا ما در آینده شغل مهمی پیدا کنیم و باسواد شویم.

بچه های زیادی هستند که از تحصیل خوب محروم هستند و من می خواهم الهام بخش و کمک حال آنها باشم. همانطور که همه ما می دانیم یک کشور بدون آموزش خوب هرگز توسعه نمی یابد و معلمان در جامعه شهرت خوبی دارند. به همین دلیل من تصمیم گرفتم شغل معلمی را انتخاب کنم.

⭐⭐انشا دوم در مورد شغل معلمی⭐⭐

معلمان، آینده سازان ما هستند و برای موفقیت دانش آموزان بسیار تلاش می کنند. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا ایده ها و افکار جدیدی را در درون ما پرورش دهند. من می خواهم معلم شوم زیرا عاشق این حرفه هستم و اینکه آموزش به دیگران را دوست دارم. به علاوه اینکه، معلمی شغلی پردرآمد با روزهای کاری انعطاف پذیر است. مادرم معلم است و همین به من انگیزه داده این حرفه را دنبال کنم. این جمله را مادرم به من گفت که بعد از والدین، معلمان وظیفه دارند آینده بهتری را برای ما رقم بزنند. من می خواهم معلم شوم زیرا آنها همیشه قابل احترام هستند و پشت سر هر دانش آموز موفق و سخت کوشی یک معلم خوب است و می توان با معلم شدن تغییر مثبتی در جامعه ایجاد کرد.

معلمان نعمت ویژه ای از جانب خداوند هستند. آنها یک ملت خوب را می سازند و دنیا را جای بهتری می کنند. آنها در جامعه بسیار مورد احترام هستند چون از ما انسان های بهتری می سازند. معلم خوب مانند دوستی است که در همه مشکلات به ما کمک می کند. یک معلم خوب فرآیند یادگیری را برای ما دانش آموزان بهتر می کند و سبب می شود ما نمرات خوبی کسب کنیم. معلمان خوب زیادی در مدرسه ما هستند که سعی می کنند مشکلات دانش آموزان را درک و هموار کنند و مانند دوست صمیمی با آنها برخورد کنند.

در کتابی خواندم والدین و معلمان ما اولین کسانی هستند که به طور قابل توجهی بر زندگی ما تأثیر می گذارند. در واقع دانش‌آموزان ابتدایی به معلم خود ایمان کامل دارند و بیشتر از والدین خود به حرف آنها گوش می‌دهند که این نشان دهنده اهمیت و تأثیر یک معلم است.

معلمم برای من الگو است او به من کمک کرد کارهای بزرگی در زندگی انجام دهم. من از خودگذشتگی و درس های بزرگی را از معلمم یاد گرفتم. من نیز می خواهم از این مزایا سهمی داشته باشم و در آینده شغل معلمی را انتخاب کنم.

مطالب مرتبط با موضوع معلم:

4/5 - (15 امتیاز)
منبع
essaybanyancramtoppr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا