انشا

انشا در مورد غذای مورد علاقه من

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد غذای مورد علاقه من برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد غذای مورد علاقه⭐⭐

همه ما می دانیم که هر موجود زنده‌ای نیاز به غذا دارد و زنده ماندن به مدت طولانی بدون غذا تقریباً غیرممکن می‌باشد. انواع غذاها طعم‌های مختلفی دارند. مثلاً برخی غذاها تند یا ترش و برخی دیگر شیرین هستند.

من خوردن غذا را خیلی دوست دارم، گاهی در آشپزی به مادرم کمک می‌کنم. اگر از هر فردی بپرسید چه غذایی دوست دارد، حتماً غذای مورد علاقه خود را به شما معرفی می‌کند. غذای مورد علاقه من پیتزا است زیرا طعم آن را بسیار دوست دارم و فکر می‌کنم در سراسر جهان نیز همه گروه‌های سنی عاشق آن باشند.

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از مردم به خوردن پیتزا علاقه دارند، تنوع مواد اولیه برای تهیه آن است. علاوه براین، درست کردن پیتزا در خانه بسیار آسان است و در عرض نیم ساعت آماده می‌شود. به نظر من، پیتزا غذای سالمی نیست اما اگر در خانه درست شود قطعاً سالم و مغذی است ولی مادرم می‌گوید خوردن روزانه آن برای سلامتی بدن مضر است.

پیتزا یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا و اولین انتخاب من است. از لحظه‌ای که پیتزا را در مقابلم می‌بینم، آب دهانم می‌رود و همیشه دوست دارم آن را بخورم. در هر صورت، غذای مورد علاقه هر فرد نشان دهنده ذائقه شخصی او نسبت به طعم غذا است. معمولاً غذاهای لذیذ و خوشمزه طرفداران زیادی دارد.

⭐⭐انشا دوم در مورد غذای مورد علاقه⭐⭐

کشور ما غذاهای متنوعی دارد و هر شهر غذاهای منحصر به فرد خود را دارد زیرا هرکسی ترجیحات غذایی متفاوتی دارد. همه ما می دانیم که غذا برای سلامتی ما بسیار مهم است زیرا برای زنده ماندن و تناسب اندام به غذا نیاز داریم. در دنیا میلیون‌ها غذا وجود دارد که هر کس غذای مورد علاقه خود را دارد مثلاً غذای مورد علاقه من بریانی مرغ است. مادرم در خانه بریانی را خیلی خوشمزه درست می‌کند و همه اعضای خانواده از خوردن آن لذت می‌برند.

یکی دیگر از غذاهای مورد علاقه من همبرگر است. همبرگر با نان گرد به همراه سبزیجات تازه، سس و گوشت چرخ کرده درست می‌شود. تقریباً همه بچه‌ها از خوردن همبرگر لذت می‌برند. بسیاری از رستوران‌ها همبرگرهای خوشمزه‌ای درست می‌کنند، اما من عاشق همبرگرهایی هستم که خانگی هستند و از طعم برگ‌های تازه و ترد کاهو، گوجه فرنگی‌های تند و پنیری که در حین گاز زدن همبرگر در دهان آب می‌شود، لذت می‌برم.

وقتی صحبت از غذاهای مورد علاقه‌ام می‌شود من تقریباً همه غذاها را دوست دارم. غذاهای دوست داشتنی من همگی در خاطرم مزه خاصی دارند. یکی دیگر از غذاهایی که دوست دارم مرغ است. من مرغ را به این دلیل دوست دارم که بسیار نرم و آبدار است و خوردن آسانی دارد. علاوه بر این، پختن آن با انواع طعم‌ها، ادویه‌ها و سبزیجات بسیار خوشمزه‌تر می‌شود و با وجود مقدار زیادی پروتئین برای سلامتی بدن مفید است.

مرغ برای من غذایی گرم و دلپذیر است که با آن می‌توان غذاهای مختلفی درست کرد. بیشترین غذاهای مورد علاقه من با مرغ بریانی مرغ و سوپ رشته فرنگی مرغ است که آخر هفته‌ها مادرم برایم درست می‌کند.

3.9/5 - (17 امتیاز)
منبع
aplustopperfirstcrymystudentsessaysexambiabacchonknaamsudivguideexampleessaysstudyparagraphsspeedypaper

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا