انشا

انشا در مورد فست فود با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد فست فود برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد فست فود⭐⭐

مقدمه:
زندگی حال حاضر ما کانونی از پیشرفت های بشر است که جای خود را در آشپزی نیز باز کرده است و ما را معتاد انواع غذاها و خوراکی هایی کرده است که می دانیم سالم نیستند. یکی از این غذاها فست فود است. شهرت فست فود بیشتر به دلیل تهیه آسان و سریع آن در زمانی است که وقت لازم برای آشپزی نداریم.

بیشتر مردم خوردن چنین اقلام غذایی را ترجیح می دهند اما مادرم می گوید، فست فود حاوی نمک بسیاری است که ارزش غذایی آن را کم می کند و به شدت ناسالم است. با این حال، یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت آن تهیه و مصرف بی دردسرش است.

من معتقدم فست فودها عوارض زیادی برای بدن دارند، با خوردن آنها انرژی بدن به اوج خود می رسد و باعث اختلالات خواب می شود زیرا روغن و کالری اضافی دارد و هضم آن آسان نیست. علاوه براین، بعد از خوردن فست فود خون از مغز و سایر قسمت های بدن در قلب متمرکز می شود و همین سبب کاهش اکسیژن رسانی به مغز و کاهش هوشیاری و تمرکز می شود.

چند سال پیش من خیلی فست فود دوست داشتم و هر بار که می خوردم به وزنم اضافه می شد. اینجا بود که فهمیدم چاقی یکی از معایب اصلی مصرف فست فودها است.

نتیجه:
فست فودهای محبوب من شامل چیپس، سیب زمینی سرخ شده، پیتزا، سمبوسه، همبرگر و فلافل است، که سعی می کنم در حد اعتدال آنها را مصرف کنم زیرا فست فودها فاقد فیبر هستند و در آینده مشکلات سلامتی بسیاری برایم رقم می زند.

⭐⭐انشا دوم در مورد فست فود⭐⭐

همه ما می دانیم که غذا لازمه همه موجودات زنده است و اگر غذا نخوریم می میریم. وقتی نوبت خرید خانه و ماشین یا ابزارهای دیگر زندگی می شود ما بهترین چیزها را انتخاب می کنیم اما زمانی که صحبت از مواد غذایی می شود، غذاهای ناسالم را ترجیح می دهیم. ما انسان ها همیشه فراموش می کنیم که سلامتی بزرگترین ثروتمان است و همیشه باید آن را بر دیگر ابعاد زندگی مان ترجیح دهیم.

ما کودکان و نوجوانان عاشق فست فود هستیم زیرا همیشه در دسترس هستند مثلا مادر من شاغل است و برای صرفه جویی در وقت و ارزان قیمت بودن همیشه غذای ناسالم و فست فود می خوریم. ولی معلمان بارها گفته که فست فودها به طور مستقیم و غیر مستقیم منجر به بیماری هایی مانند فشار خون بالا، بیماری های قلبی، سرطان و غیره می شوند.

فست فودها با طعم های مختلفی عرضه می شوند که آنها را خوش طعم می کند. برای جلب توجه ما در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند و بسته بندی آنها به گونه ای طراحی شده که همه ما را به خود جذب می کند.

دوستم می گوید فست فود تنها راه رفع گرسنگی خانواده ما است، زیرا مادرم وقت آشپزی ندارد و سر کار می رود. امروزه پیتزا اولین انتخاب هر بچه ای است ولی من به دلیل مضرات فست فود تصمیم گرفتم تا حدالامکان آن را محدود کنم. من در این انشاء خود در مورد فست فود می خواستم بگویم خوردن این مواد غذایی را محدود کنید و به جای آن سبزیجات و غذاهای خانگی بخورید.

4/5 - (5 امتیاز)
منبع
myessaysdonefastreadessaybanyanshareyouressaysaplustopper

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا