انشا

انشا در مورد محله ما

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد محله ما برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد محله ما⭐⭐

مقدمه:
من در یک محله کوچک و آرام زندگی می کنم. محله ما، پر از خانه های قدیمی و کوچه های پرپیچ و خم است. در محله ما، مردم با هم مهربان و صمیمی هستند. همه همدیگر را می شناسند و به یکدیگر کمک می کنند.

بدنه:
در محله ما، یک مدرسه ابتدایی، یک مسجد و یک پارک وجود دارد. مدرسه محله ما، قدیمی اما دوست داشتنی است. مسجد محله ما، محل برگزاری مراسم مذهبی و دعا است. پارک محله ما، محلی برای بازی و تفریح کودکان و نوجوانان است.

من محله خود را دوست دارم. اینجا خانه من است و اینجا جایی است که من بزرگ شده ام. من خاطرات زیادی از محله خود دارم. خاطرات بازی با دوستانم در کوچه، خاطرات رفتن به مدرسه و خاطرات شرکت در مراسم مذهبی در مسجد محله.

یک خاطره خوب از محله من، خاطره بازی با دوستانم در کوچه است. ما در تابستان، تمام روز را در کوچه بازی می کردیم. فوتبال بازی می کردیم، دوچرخه سواری می کردیم و دنبال هم می دویدیم. آن روزها، خیلی خوش گذشت.

نتیجه:
من برای محله خود آرزو می کنم که همیشه همینطور آرام و دوست داشتنی بماند. من آرزو می کنم که مردم محله من همیشه با هم مهربان و صمیمی باشند. من آرزو می کنم که محله من، محلی برای زندگی شاد و بی دغدغه باشد.

⭐⭐انشا دوم در مورد محله ما⭐⭐

محله ما جایی است که با خانواده خود در آن زندگی می کنیم و پر از خانه ها و درختان است و گاهی اوقات می توانید پرواز پرندگان را ببینید. همچنین پارک هایی با تاب و سرسره وجود دارد که می توانیم با دوستانمان بازی کنیم و خوش بگذرانیم.

ما در محله یک خواربار فروشی داریم که والدینمان برای ما غذا می خرند و یک کتابخانه که می توانیم برای خواندن کتاب قرض بگیریم. در شب می توانیم ستاره های آسمان را ببینیم و نسیم خنک را حس کنیم. ما در محله خود احساس امنیت و شادی می کنیم.

محله ما واقعاً مکان سرگرم کننده ای است! خانه‌ها و درخت‌های رنگارنگ زیادی در اطراف وجود دارد و بچه‌های زیادی بیرون بازی می‌کنند. ما یک پارک بزرگ در این نزدیکی داریم که می توانیم بدویم، بپریم و بازی کنیم. حتی یک زمین بازی با تاب، یک سرسره و یک جعبه شنی وجود دارد! و اگر گرسنه شویم، رستوران‌ها و بستنی‌فروشی‌های خوشمزه زیادی وجود دارد که می‌توانیم از بین آنها انتخاب کنیم. از همه بهتر، ما همسایه های صمیمی داریم که همیشه سلام می کنند و باعث خوشحالی و خوش آمد گویی به ما می شوند.

محله ما مکان بسیار جالبی است که می توانیم با دوستانمان بازی کنیم، دوچرخه سواری کنیم و چیزهای جدید کشف کنیم. خانه هایی با گل های رنگارنگ، درختان با برگ های سبز و مکان های زیادی برای دویدن در اطراف وجود دارد. در پارک محله ما گاهی اوقات حیوانات کوچک بامزه ای مانند پرندگان، خرگوش ها و گاهی اوقات حتی سنجاب ها را می بینیم.

در محله ما خانه های قدیمی کمتر دیده می شود و اکثر آنها خانه های تازه ساخت هستند چون محله زندگی ما شهرک است و به همین خاطر کوچه های بزرگ دارد همچنین به ایستگاه اتوبوس بسیار نزدیک است و ما مجبور نیستم همیشه از ماشین شخصی استفاده کنیم.

⭐⭐انشا سوم در مورد محله ما⭐⭐

محله ما محل زندگی گروه‌های متنوعی از افراد و خانواده‌ها است. از خانواده‌های جوان با فرزندان گرفته تا بازنشستگانی که از سال‌های آخر عمر خود لذت می‌برند. محله ما دارای همسایه‌های مختلف است. بسیاری از ساکنان محله ما در جامعه فعال هستند و در رویدادهای محله شرکت می کنند.

اکثر ساکنین محله ما حس قوی از روحی جمعی و تمایل به کمک به یکدیگر در هر زمان که نیاز باشد را دارند و این خیلی خوب است چون باعث می شود در مشکلات بتوانیم استرس کمتری داشته باشیم. حس کمک به همدیگر در محله ما باعث شده افراد فقیر کمتری وجود داشته باشند و من از این لحاظ بسیار خوشحالم.

محله ما یکی از جذاب‌ترین و دوستانه‌ترین مکان‌هایی است که می‌توان در آن زندگی کرد. در این محله که در حومه شهر قرار دارد ترکیبی از صلح و آرامش برقرار است و امکانات رفاهی مرکز شهر مانند پارک در آن وجود دارد.

همسایگان ما همگی احساس قوی اجتماعی دارند. از خانواده های جوان گرفته تا شهروندان سالخورده، همه همیشه مایلند هر زمان که نیاز باشد، دست یاری دراز کنند. ما در طول سال مهمانی‌های پر جنب و جوش و رویدادهای اجتماعی داریم که ما را به هم نزدیک‌تر می‌کند و به همه ما یادآوری می‌کند که چقدر خوش شانس هستیم که در این محله زندگی می کنیم.

در محله ما سنت مهمانی های خانگی شبانه هنوز از بین نرفته است که دور هم جمع می شویم تا از زندگی یکدیگر باخبر شویم و شاید دلیل این مساله این باشد که ما در یک شهر نسبتا کوچک زندگی می کنیم. من و دوستانم به نظافت محله خیلی اهمیت می دهیم تا همیشه تمیز و زیبا بوده و این باعث شده نسبت به محله های دیگر دوست داشتنی تر باشد.

4.4/5 - (14 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا