انشا

انشا در مورد نعمت های خداوند

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد نعمت های خداوند برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا در مورد نعمت های خداوند⭐⭐

از کودکی والدینم به من یاد دادند که زندگی ای که اکنون دارم، یکی از نعمت های خداوند است. من نیز معتقدم زندگی موهبتی از جانب خداوند است چون این شانس را دارم که حتی برای مدت کوتاهی بهتر زندگی کنم و بتوانم دنیا را درک کنم.

تولد هر فردی را می توان یکی از نعمت های خدا دانست چون مثل معجزه است. به عنوان نمونه تماشای رشد کودک یکی از شگفت انگیزترین چیزهای این دنیاست. همینطور آناتومی انسان یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است که هیچکس به غیر از آن نمی تواند آن را انجام دهد.

زمانی که دو سال پیش خواهر کوچکم فوت کرد (شما می توانید اینجا یک حادثه یا اتفاق تلخ دیگر را بیان کنید)، به نقطه ای رسیدم که ایمانم را به خدا از دست دادم. حالم خراب و درمانده بودم اما پس از تمام مشکلاتی که برای من پیش آمد، پدر و مادرم هرگز ایمان خود را به خدا از دست ندادند و من نیز پشیمانم که خدا را به خاطر فوت خواهرم مقصر دانستم. چون از دست دادن نیز نوعی نعمت خداند است که باید آن را قبول کنیم.

به علاوه اینکه خداوند به من این فرصت را داد تا 11 سال با خواهرم وقت بگذرانم، این یازده سال خاطرات بسیار عالی و فراموش نشدنی بود که همیشه در قلب من باقی می ماند. یادمه وقتی با خواهرم به پارک می رفتیم خیلی با هم می خندیدیم. خانواده من از خداوند بسیار سپاسگزار هستند که به ما این فرصت را داده که هر لحظه را در کنار خواهرم حتی برای مدت کوتاهی باشیم. به نظر من یکی از نعمت های فراموش نشدنی خداوند است.

در نهایت، من معتقدم که زندگی یکی از نعمت های خداوند است، مهم نیست که چقدر زندگی کنیم چون او به ما این فرصت را داده تا زندگی کنیم. بنابراین باید قدر هر دقیقه از آن را بدانیم.

⭐⭐انشا دوم در مورد نعمت های خداوند⭐⭐

به نظر من زندگی هدیه ای زیبا و یکی از نعمت های خداوند است و باید نهایت استفاده را از آن ببریم و قدردان آن باشیم.

مهمترین پیامی که من از نوشتن انشا نعمت های خداوند گرفتم این بود که همه ما را خداوند آفریده و به همه ما دلیلی برای شاد بودن داده است و باید برای هر ثانیه شکرگزار آن باشیم. معلممان می گفت، هر لحظه باید نعمت های خداوند را شاکر باشیم تا بتوانیم بهتر زندگی کنیم.

همینطور باید تلاش کنیم تا با خدمت به جامعه جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنیم. در نهایت اینکه نعمت خداوند هدیه ای شگفت انگیز از جانب اوست.

اگر باور داشته باشید که زندگی یکی از نعمت زیبای خداوند است، بیشتر باید سپاسگزار آن باشیم. زیرا زندگی هدیه ای گرانبها است که باید آن را گرامی بدارید. باید در دنیا به عنوان یکی از نعمت های خداوند زندگی کنیم و تلاش لازم برای کسب موفقیت و رسیدن به مدارج بالا را داشته باشیم.

نفس، غذا و بسیاری از چیزهایی که می توانیم به وسیله آنها زندگی کنیم همه نعمت های خداوند است. اگر بخواهیم نعمت های خداوند را بشماریم قادر به شمارش نیستیم اما باید همیشه شکرگذار آن باشیم.

در نهایت این انشا را نوشتم که این نکته را بگم که نعمت های خداوند را نمی توان نادیده گرفت چون هر روز آنها را می بینیم و باید تنها شکر بگوییم.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
thisibelievequestionshouse

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا