انشا

انشا در مورد پدر من با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد پدر من با مقدمه و نتیجه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه:
معمولاً مردم بیشتر در مورد عشق و محبت مادر صحبت می کنند که در آن عشق پدر اغلب نادیده گرفته می شود. در مورد عشق یک مادر بارها و بارها در همه جا صحبت می شود، در فیلم ها، نمایش ها و موارد دیگر. با این حال، چیزی که ما نمی توانیم آن را تصدیق کنیم، قدرت یک پدر است که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد. پدر نعمتی است که افراد زیادی در زندگی خود ندارند. همچنین اشتباه است که بگوییم هر پدری قهرمان ایده آل برای فرزندان خود است زیرا اینطور نیست.

همانطور که همه دوست دارند باور کنند که پدرشان متفاوت است، من نیز چنین هستم. پدرم صاحب یک تجارت است و در تمام جنبه های زندگی کاملاً منظم است. او کسی است که به من یاد داد در هر کاری که انجام می دهم همیشه نظم و انضباط را تمرین کنم.

مهمتر از همه، او طبیعتی شاد دارد و حتی بعد از 27 سال ازدواج، همیشه با شیطنت های بچگانه مادرم را می خنداند. من کاملاً این جنبه بچگانه او را وقتی با عزیزانش است دوست دارم. او تمام تلاش خود را می کند تا تمام خواسته های ما را برآورده کند، اما در صورت لزوم سخت گیری را نیز در پیش میگیرد.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد پدرم دوست دارم این است که او محیط خانه را بسیار امن و همچنین باز نگه داشته است. به عنوان مثال، من و خواهر و برادرم می توانیم بدون ترس از سرزنش یا قضاوت در مورد هر چیزی با او صحبت کنیم. این به ما کمک کرده است که دروغ نگوییم.

علاوه بر این، پدرم عشقی بی پایان به حیوانات دارد که او را نسبت به آنها بسیار همدرد می کند. او دِین خود را فداکارانه انجام می دهد و بسیار خیرخواه است. من هرگز در تمام عمرم ندیده ام که پدرم با بزرگانش رفتار بدی داشته باشد که باعث می شود بیشتر شبیه او باشم.

با افتخار می توانم بگویم این پدرم است که از روز اول منبع الهام من بوده است. به عبارت دیگر دیدگاه و شخصیت او در کنار هم من را به عنوان یک فرد شکل داده است. به همین ترتیب، او با انجام کارهای کوچک خود تأثیر زیادی بر جهان دارد. او اوقات فراغت خود را به مراقبت از حیوانات ولگرد اختصاص می دهد که به من انگیزه می دهد تا همین کار را انجام دهم.

پدرم معنای عشق را در قالب یک گل رز به من آموخته است که هر روز بدون نقص به مادرم هدیه می دهد. این ثبات و محبت همه ما را تشویق می کند که با آنها یکسان رفتار کنیم. تمام دانشم از ورزش و ماشین را از پدرم گرفته ام. این یکی از تنها دلایلی است که من آرزو دارم در آینده بازیکن فوتبال باشم.

نتیجه:
به طور خلاصه، من معتقدم که پدرم همه چیز را دارد که بتوان او را یک ابرقهرمان واقعی نامید. نحوه مدیریت حرفه ای و شخصی او هر بار مرا مسحور می کند. مهم نیست که روزگار چقدر سخت بر او گذشته، من شاهد سخت‌تر شدن پدرم بودم. من آرزو دارم شبیه پدرم شوم. اگر می توانستم ده درصد از آنچه او هست را به ارث ببرم، معتقدم زندگی ام مطابق میل من پیش خواهد رفت.

3/5 - (2 امتیاز)
منبع
toppr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا