انشا

انشا در مورد یک روز بارانی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد یک روز بارانی برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد یک روز بارانی (کوتاه)⭐⭐

روزهای بارانی برای من با روزهای دیگر بسیار متفاوت است. مطمئن هستم که تقریبا همه انسانها مشتاقانه منتظر فصل بارانی هستند و از روزهای بارانی لذت می برند. روزهای بارانی برای من نوعی تسکین روح  است و حس آرامش به من دست می دهد. روزهای بارانی هوا را مطبوع می کنند. علاوه بر این، فرصتی داریم تا زیر باران بیرون برویم و بازی کنیم.

وقتی به روزهای بارانی فکر می کنم، خاطرات بسیاری در ذهنم تداعی می شود. با این حال، یکی از خاطراتی که یادم می آید این است که در روز یک بارانی امتحان داشتیم. صبح با ترس از شرکت در آزمون از خواب بیدار شدم. از خدا خواستم که این آزمون لغو شود. وقتی داشتم آماده می شدم، به دلیل بارش شدید باران در کمال تعجب متوجه شدیم که مدرسه آن روز تعطیل است. وقتی از این موضوع مطلع شدم، خیلی خوشحال شدم، آن روز کلی زیر باران بدون چتر بازی کردیم و در بالکن غذا خوردیم این خاطره یکی از شیرین ترین خاطرات زندگی در روزهای بارانی من بود.

⭐⭐انشا دوم در مورد یک روز بارانی⭐⭐

مقدمه:
یکشنبه بود و تصمیم گرفتم به دیدن یکی از دوستانم بروم، در ساعات اولیه روز هوا گرم بود و هیچ نشانه ای از باران وجود نداشت زیرا دمای بسیار بالاتر از 40 درجه سانتیگراد بود. من به سختی نیمی از مسافت خانه دوستم را با دوچرخه طی کردم که در کمال تعجب متوجه تغییر ناگهانی آب و هوا شدم. سپس در عرض چند ثانیه قطرات بزرگ باران شروع به بارش کرد. از این تغییر غیرمنتظره آب و هوا آنقدر خوشحال شدم که تصمیم گرفتم زیر باران کاملاً خیس شوم و کلی از دوچرخه سواری زیر باران لذت بردم.

البته در زمان بارندگی تمام جاده ها و خیابان ها گل و لای می شود و آب باران در چاله ها و معابر جمع می شود. بارندگی زمان خاصی از سال و پس از ماه های گرم تابستان رخ می دهد. باران زمین را خنک می کند و به حیوانات، پرندگان و درختان حیات می بخشد. در حقیقت، باران منبع طبیعی آب برای حیات روی زمین است.

من عاشق روزهای بارانی هستم. من و برادرم با دوستانمان به تراس خانه مان می رویم تا زیر باران خیس شویم و با روزنامه های قدیمی قایق های کاغذی درست می کنیم و در آب می اندازیم. روی گودال های گل آلود می پریم و بدون نگرانی از کثیف شدن به روی یکدیگر آب می پاشیم. دیدن بارش باران در پشت بام برای من بسیار زیبا است. در روزهای بارانی، آسمان پر از ابرهای سیاه می شود و مدام رعد و برق زده می شود. تقریبا همه مردم برای اینکه زیر باران خیس نشوند از چتر و بارانی استفاده می کنند. البته روزهای بارانی برای کشاورزان موهبتی است زیرا محصولات آنها هنگام بارندگی بهتر رشد می کند و برای ما بچه ها باران دوست داشتنی است زیرا می توانیم زیر آن بازی کنیم و از تماشای قطرات باران روی پنجره، شنیدن صدای باران و دیدن رنگین کمان بعد از هوای بارانی لذت ببریم.

نتیجه گیری:
در مجموع، روزهای بارانی برای من عالی هستند، چون حس می‌کنم می‌توانم کارهای زیادی انجام دهم. من عاشق گوش دادن به صدای خوردن باران به شیشه های خانه هستم و روزهای بارانی را خیلی دوست دارم.

مطالب مرتبط با موضوع باران:

4/5 - (4 امتیاز)
منبع
topprcoolgyanstudymodeshareyouressaysfirstcry

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا