دکوراسیون و چیدمان

21 ایده فوق العاده برای تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل و گیاهان

همیشه تزیین هر مکانی با گل و گیاهان بهتر و راحتتر از تزئین با اشیای خریداری شده از فروشگاه بوده است. تزئین حمام یا سرویس بهداشتی با گل و گیاهان ایده‌ای هوشمندانه است. حمام مکانی گرم و مرطوب است و به معنای محیطی ایده آل برای گیاهانی است که رطوبت و گرما را دوست دارند و در نور کم می‌توانند زنده بمانند. گیاهان هوازی بهترین گزینه برای حمام هستند چون که نیازی به خاک ندارند و می‌توانند بیشتر آب مورد نیاز خود را از طریق هوا تأمین کنند. آن‌ها نباید در خاک قرار بگیرند و روشنایی، نور غیرمستقیم آفتاب یا نور مصنوعی را دوست دارند و به گردش هوای مناسب نیاز دارند. علاوه بر گیاهان هوازی، برخی دیگر از گیاهان محبوب و ایده آل برای حمام، انجیر برگ کمانچه، ارکیده، بگونیا، گیاه مار، بامبو، آلوئه ورا و غیره هستند.

بسته به سبک خود و چیدمانی که می‌خواهید ایجاد کنید می‌توانید یکی از بین آنها انتخاب کنید. روش‌های مختلفی برای قرار دادن آنها در سرویس بهداشتی شما وجود دارد. می‌توانید آنها را به راحتی از سقف آویزان کنید یا از قلاب استفاده کنید تا درست در جلوی چشمانتان قرار بگیرند. روش دیگر استفاده از گیاهان در سرویس بهداشتی شما، استفاده از شلف هایی است که فضای کافی برای ترکیب گیاهان با سایر وسایل تزئینی مانند شمع‌های معطر یا سبد را در اختیار شما قرار می‌دهد. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند گیاهان خود را درست در کنار وان خود قرار دهند که مناسب کسانی است که از گذراندن وقت در آب گرم لذت می‌برند و احساس می‌کنند در یک جنگل گرمسیری استحمام می‌کنند.

ما 21 ایده فوق العاده برای تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل و گیاهان را در این مطلب گردآوری نموده‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گلتزیین دستشویی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گلتزیین دستشویی با گل طبیعی تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گلتزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل و گیاه های دوست داشتنی تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گلتزیین دستشویی با گل مصنوعی تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گلگل آرایی در سرویس بهداشتی تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گلتزیین دستشویی با گل طبیعی
تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گلدیزاین سرویس بهداشتی با گل
تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گلتزیین توالت با گل تزیین حمام و سرویس بهداشتی با گل

4.3/5 - (14 امتیاز)
منبع
sortra

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا