گردشگری

مکان های دیدنی و جاذبه ‌های گردشگری کشور رومانی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، به معرفی مکان های دیدنی و جاذبه ‌های گردشگری کشور رومانی میپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تبلیغات

اصیل، طبیعی و فرهنگی

کلماتی هستند که به بهترین وجه ذات رومانی را به تصویر می‌کشند، کشوری پویا و غنی از تاریخ، هنر و زیبایی منظره.

یک سفر سه چهار ساعته با ماشین یا قطار می‌تواند شما را از رود دانوب به یک شهر زیبا، دست نخورده و قرون وسطایی برساند. از بخارست – پایتخت رومانی – تا دریای سیاه.

از جنوب ترانسیلوانیا تا مناطق تاریخی بوکووینا یا مارامورس.

تبلیغات

گنجینه‌های معماری متعدد رومانی را کاوش کنید و صحنه هنرهای پر جنب و جوش و شکوفای آن را تجربه کنید.

رومانی در جنوب شرقی اروپای مرکزی واقع شده و با مجارستان در شمال غربی، صربستان در جنوب غربی، بلغارستان از جنوب، دریای سیاه از جنوب شرقی، اوکراین از شرق.

قلمرو رومانی دارای کوه‌های باشکوه، تپه‌های زیبا، دشت‌های حاصلخیز و رودخانه‌ها و دریاچه‌های متعدد است. جنگل‌ها بیش از یک چهارم کشور را در برگرفته و جانورانی از جمله خرس‌ها، گوزن‌ها، سیاه گوش‌ها، چمبرها و گرگ‌ها در این جنگل‌ها زندگی می‌کنند. حدود یک سوم این کشور از کوه‌های کارپات تشکیل شده است (همچنین به نام آلپ ترانسیلوانیا شناخته می‌شود). یک سوم بعدی تپه‌ها و فلات‌هایی است که غنی از باغ‌ها مخصوصاً باغ‌های انگورمی باشد. یک سوم پایانی یک دشت حاصلخیز است که عمدتاً به کشاورزی اختصاص دارد.

آب و هوای رومانی

رومانی دارای آب و هوای معتدل، شبیه به شمال شرقی ایالات متحده، با چهار فصل مشخص است.

بهار با صبح‌ها و شب‌های خنک و روزهای گرم دلپذیر است.

تبلیغات

تابستان با روزهای طولانی آفتابی کاملاً گرم است. گرم‌ترین مناطق در تابستان مناطق کم ارتفاع در جنوب و شرق رومانی است که غالباً در ژوئیه و آگوست به 100 درجه فارنهایت می‌رسد. در کوه همیشه دما سردتر است.

پاییز خشک و خنک است، درست مانند نیوانگلند، مزارع و درختان شاخ و برگ‌های رنگارنگی دراین فصل دارند.

زمستان‌ها می‌تواند به خصوص در کوهستان سرد باشد. اگرچه این معمول نیست، اما از دسامبر تا اواسط مارس ممکن است بارش‌های فراوان برف در سراسر کشور رخ دهد.

تاریخ رومانی مانند جغرافیای آن از نظر عقاید مسالمت آمیز نبوده است.

در طول قرن‌ها، افراد مختلف مهاجر به رومانی حمله کردند.

تبلیغات

استان‌های تاریخی رومانی، والاشیا و مولداوی مقاومت زیادی در برابر ترک‌های متجاوز عثمانی نشان دادند.

ترانسیلوانیا به طور پی در پی تحت حاکمیت هابسبورگ، عثمانی، مجارستان یا والاشی ها قرار داشت، در حالی که یک استان (نیمه) خودمختار باقی مانده است.

تاریخ رومانی پس از جنگ جهانی دوم به عنوان یک کشور بلوک کمونیست بیشتر شناخته شده است، دلیل اصلی آن افراط در دیکتاتور سابق نیکولای چائوشسکو است. در دسامبر 1989 یک خیزش ملی منجر به سرنگونی وی شد.

قانون اساسی 1991 رومانی را به عنوان جمهوری با سیستم چند حزبی، اقتصاد بازار و حقوق فردی آزادی بیان، مذهب و مالکیت خصوصی مجدداً تأسیس کرد.

10 هزار سال قبل از میلاد

تاریخ تقریبی اولین هنر شناخته شده در رومانی امروزی، نقاشی غارها در شمال غربی ترانسیلوانیا است.

تبلیغات

برای قرن‌های متمادی اقتصاد رومانی بر پایه کشاورزی بود. در دهه 1930 رومانی یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان گندم، ذرت و گوشت در اروپا بود و قبلاً “سبد نان اروپا” نامیده می‌شد. رومانی زغال سنگ، گاز طبیعی، سنگ آهن و نفت تولید می‌کند.

جاذبه های گردشگری کشور رومانی

1. دلتای دانوب

دلتای دانوب در کشور رومانیدلتای دانوب از جاذبه ‌های گردشگری رومانی

رودخانه بزرگ دانوب از چشمه‌های خود در جنگل سیاه آلمان تا دریای سیاه 1788 مایل جریان دارد. درست قبل از رسیدن به دریا، دومین بزرگ‌ترین و بهترین دلتاهای حفاظت شده اروپا را تشکیل می‌دهد: 2200 مایل مربع رودخانه، کانال، مرداب، دریاچه‌های حاشیه درختان و جزایر نی. دلتای دانوب بهشت علاقه مندان به حیات وحش (به ویژه تماشاگران پرندگان) است.

حدود 300 گونه پرنده دلتای دانوب را به خانه خود تبدیل می‌کنند، از جمله گیاهان بادرنجبویه، عقاب‌های دم سفید.

فصل تماشای پرندگان از اوایل بهار تا اواخر تابستان ادامه دارد. پرندگان تنها ساکنان دلتا نیستند. همچنین یک جامعه غنی از ماهی و حیوانات وجود دارد. از گربه‌های وحشی، روباه‌ها و گرگ‌ها، حتی یک گراز یا گوزن گهگاهی. در مجموع، 3450 گونه جانوری و همچنین 1700 گونه گیاهی در اینجا دیده می‌شود.

2. استراحتگاه‌های دریای سیاه (Black Sea)

استراحتگاه‌های دریای سیاه (Black Sea) در کشور رومانیاستراحتگاه‌های دریای سیاه (Black Sea) در کشور رومانی

آب و هوای گرم، کیلومترها سواحل ماسه ای، بناهای باستانی، تاکستان‌ها و استراحتگاه‌های مدرن مسافران را دعوت می‌کند تا سواحل دریای سیاه رومانی را به عنوان مقصد تعطیلات تابستانی خود در نظر بگیرند. سواحل، که از مانگالیا تا ممایا امتداد دارند، دارای استراحتگاه‌ها و هتل‌های خوب و امکانات ورزشی و تفریحی بی شماری است. سواحل دریای سیاه رومانی بازمانده‌های فرهنگ یونان باستان از قرن هفتم قبل از میلاد هنوز در حال کشف و بررسی است. مرکز اصلی تفریحی دریایی رومانی در 45 مایلی سواحل ماسه ای خوب قرار دارد و شامل Mamaia, Eforie, Neptun, Jupiter, Venus Saturn and Mangalia می‌باشد.

تبلیغات

ساحل دریای سیاه از مدت‌ها قبل به دلیل درمان بیماری‌های آرتروز، روماتیسمی، داخلی و عصبی شناخته شده است.

آبگرم Eforie Nord و Mangalia نمونه ای مشهور و شناخته شده در جهان هستند. مسافران در ساحل دریای سیاه رومانی همچنین می‌توانند به سفرهای سازمان یافته از ساحل به تعدادی از نقاط کشور از جمله دلتای دانوب، صومعه‌های نقاشی شده بوکووینا، به پایتخت کشور، بخارست، بلغارستان، یونان و ترکیه بپیوندند.

3. قلعه‌های رومانی

مجموعه قلعه‌های رومانی شاید به بهترین وجه میراث غنی قرون وسطایی این کشور را به تصویر بکشد. در حالی که قلعه‌هایی که از قرن 14 تا 18 ساخته شده‌اند، قلعه‌های مستحکم و سختی هستند که عمدتاً برای دفاع در برابر مهاجمان ساخته شده‌اند، اما قلعه‌هایی که از اواخر دهه 1800 ساخته شده‌اند بسیار باشکوه و مجلل هستند. از مشهورترین آن‌ها می‌توان به قلعه قرن چهاردهم Corvin، ساخته شده در محل یک اردوگاه سابق رومی، قلعه زیبای Peles در قرن نوزدهم با 160 اتاق پر از هنر با ارزش اروپا و البته قلعه Bran که در اواسط دهه 1300 ساخته شده است و خانه افسانه ای کنت دراکولای برام استوکر اشاره کرد.

قلعه زیبا Peles در کشور رومانیقلعه زیبای Peles از جاذبه ‌های گردشگری کشور رومانی

در نتیجه تقریباً نه قرن حضور ساکسون، ترانسیلوانیا، واقع در مرکز رومانی، ادعای میراث فرهنگی و معماری منحصر به فرد در اروپا را دارد. این منطقه نزدیک به 200 روستا، کلیسا و استحکامات ساکسونی دارد که بین قرون 13 و 15 ساخته شده‌اند.

هفت کلیسای مستحکم ساکسون (در بیرتان، کالنیچ، دارجیو، پرجمر، ساسچیز، والا ویولور و ویسکر) توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی تعیین شد. بازدید از این روستاهای عجیب و غریب که در میان زمین‌های سرسبز کشاورزی و تپه‌های سبز قرار گرفته است، طعم و مزه دوران قرون وسطای دیرینه را به شما می‌بخشد.

تبلیغات

4. کلیسای محکم بیرتان (Biertan) از جاذبه ‌های گردشگری رومانی

مکان: بیرتان – ترانسیلوانیا

کلیسای محکم بیرتان (Biertan) در کشور رومانیکلیسای محکم بیرتان (Biertan) در کشور رومانی

روستای بیرتان (به آلمانی: Birthalm) که اولین بار در سال 1283 در یک سند رسمی ذکر شد، یکی از بزرگ‌ترین و چشمگیرترین دژهای قرون وسطایی در ترانسیلوانیا است.

کلیسای مستحکم قرن پانزدهم در بیرتان بر فراز تپه ای در وسط روستا قرار دارد. سه طبقه از دیوارهای دفاعی به ارتفاع 35 فوت، که توسط برج‌ها و دروازه‌ها به هم متصل شده‌اند، محوطه را محاصره کرده‌اند، بدین ترتیب تسخیر کلیسا در دوران قرون وسطی را غیر ممکن می‌کند. این کلیسا با معماری اواخر گوتیک با درهای سنگین و دو جداره خارجی، دارای بزرگ‌ترین محراب چوبی چند لایه است. بازدید کنندگان همچنین می‌توانند برج‌های اطراف کلیسا یعنی برج ساعت، برج ناقوس، برج دروازه و برج بیکن را تماشا کنند. در داخل محوطه چندین ساختمان جالب دیگر وجود دارد، از جمله برج زندان – که زمانی برای مشاوره ازدواج ازآن استفاده می‌شد.

5. قلعه بران (Bran)

مکان: بران-ترنسیلوانیا

قلعه بران (Bran) در کشور رومانیقلعه بران (Bran) از جاذبه ‌های گردشگری رومانی

قلعه بران که با هاله ای از رمز و راز و افسانه‌ها روبرو شده و در بالای صخره ای به ارتفاع 200 فوت قرار دارد، شهرت خود را مدیون برج‌های برجسته و همچنین افسانه‌های ایجاد شده در اطراف دراکولای برام استوکر است. این قلعه در محل دژهای شوالیه‌های توتونیک متعلق به سال 1212 ساخته شد. راه پله‌های باریک و پیچ در پیچ از طریق 60 اتاق چوبی، بسیاری از آن‌ها با گذرگاه‌های زیر زمینی به هم متصل می‌شوند، که مجموعه ای از مبلمان، سلاح‌ها و زره پوش‌های مربوط به قرن 14 تا 19 را در خود جای داده است.

6. کلیسای مستحکم کالنیک (Calnic)

کلیسای مستحکم کالنیک (Calnic) در کشور رومانیکلیسای مستحکم کالنیک (Calnic) در کشور رومانی

کلیسای مستحکم در کالنیچ (به آلمانی: Kelling) در قرن سیزدهم توسط کنت چیل دو کلینگ ساخته شده است، یکی از برجسته‌ترین ساختارهای دفاعی در ترانسیلوانیا است. این قلعه برای اولین بار در سال 1269 به ثبت رسید، به عنوان محل اقامت اشراف ساکسون تا سال 1430 خدمت می‌کرد. این قلعه که توسط یک و نیم حلقه از دیوارهای بلند محصور با برج دفاعی از جنوب و یک برج دروازه در شمال محصور شده بود، در برابر چندین محاصره عثمانی مقاومت کرد. برج زیگفرید که از برج‌های قلعه است، دارای راهروهای دفاعی و پنجره‌های شلیک است. یک موزه هنر قرون وسطایی دراین محل، آثار مختلفی را به نمایش می‌گذارد.

7. قلعه جیدوی (بتلن-هالر): (Jidvei (Bethlen-Haller

قلعه جیدوی (بتلن-هالر) در کشور رومانیقلعه جیدوی (بتلن-هالر) در کشور رومانی

قلعه بتلن در قرن شانزدهم به سبک رنسانس فرانسه ساخته شد و با افزودن عناصر باروک در قرن 17 و 18 بازسازی شد.

کلیسای تعمیر شده، واقع در کنار قلعه، یک بنای قرن سیزدهم است. قلعه Jidei (بتلن-هالر) می‌تواند میزبان جلسات تجاری، کنفرانس‌ها، شام‌های خصوصی یا پذیرایی‌های عروسی باشد.

8. قلعه فاگاراس (Fagaras) از جاذبه ‌های گردشگری رومانی

قلعه فاگاراس (Fagaras) در کشور رومانیقلعه فاگاراس (Fagaras) در کشور رومانی

فاگاراس که در سال 1310 در محل قلعه چوبی سابق قرن 12 ساخته شد (توسط تارتارها در سال 1241 سوزانده شد)، یکی از مستحکم‌ترین استحکامات در ترانسیلوانیا به حساب می‌آمد. این قلعه توسط خندق عمیقی احاطه شده بود که در مواقع جنگ یا ناآرامی‌های اجتماعی به راحتی می‌توانست از آب رودخانه کوه مجاور پر شود. یک پل روی خندق تنها نقطه دسترسی را فراهم کرده است. این قلعه دارای سه طبقه و پنج برج است. این قلعه که به زیبایی حفظ شده است موزه شهرستان فاگاراس را در خود جای داده است و آثار رومی، مجموعه ای از سلاح‌های قرون وسطایی و صنایع دستی سنتی را به نمایش می‌گذارد.

9. کلیسای هارمن (Harman)

کلیسای هارمن (Harman) در کشور رومانیکلیسای هارمن (Harman) از جاذبه ‌های گردشگری کشور رومانی

این قلعه مستحکم در قلب هارمن (به آلمانی هونیگبورگ به معنی قلعه عسل) واقع شده است و قدمت این کلیسای مستحکم به قرن سیزدهم برمی گردد که ساکسون ها ساختار اصلی را ساخته‌اند. دیوارهای محکم و سنگریزه‌ها کلیسا را احاطه کرده و در طرفین آن برج‌های عظیم اضافه شده است.

اطراف آن به وسیله دو نمازخانه احاطه شده است، که نشان دهنده تأثیر سبک سیسترسیان است. این تأثیر را می‌توان در پنجره‌های گرد ثابت که دارای چهار لوب در قسمت بالای کلیسا هستند نیز مشاهده کرد. این کلیسای مستحکم دارای دو کلیسای کوچک است.

10. قلعه کوروین (Corvin) از جاذبه ‌های گردشگری رومانی

قلعه کوروین (Corvin) در کشور رومانیقلعه کوروین (Corvin) در کشور رومانی

بزرگ‌ترین قلعه به سبک گوتیک در رومانی، Corvin توسط Anjoufamily در محل اردوگاه رومی سابق ساخته شد. این قلعه تا اواسط قرن 14 میلادی به عنوان قلعه ای کار می‌کرد که محل اقامت حاکم ترانسیلوانیا، ایانکو دو هوندوآرا شد. ایانکو قلعه را ارتقا داد و آن را به خیره کننده ترین قلعه ترانسیلوانیا تبدیل کرد. این سازه که به زیبایی حفظ شده است دارای یک تالار شوالیه مجلل، یک پل متحرک چشمگیر، تکیه گاه‌های بلند، حیاط‌های داخلی، یک کلیسای کوچک و حدود 50 اتاق است.

11. کوه‌های کارپات – پارک‌های ملی

کوه‌های کارپات در کشور رومانیکوه‌های کارپات در کشور رومانی

پارک‌های ملی و طبیعی رومانی، با نمایش تنوع بی نظیر از مناظر، پوشش گیاهی و حیات وحش، از بزرگ‌ترین مناطق باقی مانده از جنگل‌های بکر اروپااست. علفزارها، تنگه‌ها، غارهای زیرزمینی، دریاچه‌های آتشفشانی و شبکه رودخانه ای گسترده به غنای سیستم پارک افزوده است که همچنین شامل دلتای دانوب، ذخیره گاه زیست کره یونسکو و بزرگ‌ترین تالاب اروپا است. مناظر طبیعی متنوع رومانی گزینه‌های بی شماری را برای تجربه‌های هیجان انگیز در فضای باز ارائه می‌دهد. مسافران می‌توانند از میان چمنزارهای کوهستانی آلپ که پوشیده از گل‌های وحشی است عبور کنند، در دریاچه‌های یخبندان کوهپیمایی کنند، در هنگام اسب سواری یا دوچرخه سواری کوهستانی مناظر سرسبز را تماشا کنند، از صخره‌های سنگی بزرگ صعود کنند، از آثار فسیلی گونه‌های خرس غار 15000 ساله عکس بگیرند، رد عقاب‌های طلا یا سایر پرندگان نادر دنبال کنند، به مطالعه گیاهان در معرض خطربپردازند، همچنین می‌توانند به گشت و گذار در حومه شهر، پیک نیک در مزارع بپردازند، تلاش خود را در صنایع دستی سنتی امتحان کنند – یا فقط در خانه یک خانواده روستایی استراحت کنند.

12. پارک طبیعی آپوسنی (APUSENI) از جاذبه ‌های گردشگری رومانی

پارک طبیعی آپوسنی (APUSENI)پارک طبیعی آپوسنی (APUSENI) در کشور رومانی

پارک طبیعت آپوسنی معروف به بهشت غارنوردان، از یکی از جالب‌ترین جانوران غار در کشور محافظت می‌کند. آثاری از انسان ماقبل تاریخ و همچنین فسیل حیواناتی که در عصر یخبندان زندگی می‌کردند در چندین غار همراه با جمعیت خفاش نادر یافت شد ه است. پشته‌های بالاتر پارک با صنوبر پوشیده شده است، در حالی که در سطوح پایین تر جنگل توسط راش کوهستان احاطه شده است. سنگ آهک در بیشتر قسمت‌های پارک قرار دارد و مسئول شکل‌های چشمگیر است. برجستگی‌های مجسمه ای کوهستانی، رودخانه‌های مرموز زیرزمینی و تزئینات ظریف غارها مطمئناً دوربین عکس‌های بازدید کنندگان را مشغول خواهد کرد. برخلاف سایر پارک‌های ملی و طبیعی در رومانی، کوه‌های آپوسنی تا ارتفاعات، دارای خانه‌های دائمی و شبه دائمی هستند.

13. پارک ملی کالیمانی (CALIMANI) از جاذبه ‌های گردشگری کشور رومانی

پارک ملی کالیمانی (CALIMANI)پارک ملی کالیمانی (CALIMANI) در کشور رومانی

کوهستانی با ریشه‌های آتشفشانی، بزرگ‌ترین کالدرا غیرفعال در اروپا (قطر حدود 6 مایل) را دارد. کوه‌های کالیمانی دارای بالاترین توده در زنجیره آتشفشانی رومانی است. روند فرسایش طبیعی در فلات آتشفشانی منجر به تشکیل ذخایر زمین شناسی، سنگ‌های سرخ، و نفرتیتی شده است. برای کسانی که به گیاه شناسی علاقه مند هستند، پارک ملی کالیمانی مشاهده 774 گونه گیاه را امکان پذیر می‌کند. پارک ملی کالیمانی محل زندگی چندین گونه در معرض انقراض است، مانند: خرس (Ursus arctos)، الک (cervus elaphus)، گراز وحشی (sus scrofa)، گوزن (Capreolus capreolus)، گرگ (Canis lupus) درخت مروارید (Martes martes) و سیاه گوش. منطقه درختان سرو و درختان ارس در دامنه غربی کوه کالیمانی محل زندگی گیاه (Tetrao tetrix) است که گونه ای بسیار نادر در رومانی است.

14. دهکده‌های سنتی از جاذبه ‌های گردشگری رومانی

دهکده های سنتی در کشور رومانیدهکده های سنتی در کشور رومانی

درخشش طلایی خورشید در برابر خانه‌های نرم پاستلی؛ ساکنان مشغول کار خود، نگهداری مرغ، باغ سبزیجات یا نشستن در ایوان جلوی خانه‌های روستایی می‌توانند صحنه ای فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم بزنند. در روستاها و دهات، در سرزمین‌های تحت سلطه قلعه‌های قدیمی و صومعه‌های صلح آمیز، زندگی کمی کندتر پیش می‌رود و از ریتم‌های باستانی سنت و فرهنگ پیروی می‌کند. دیدن یک کشاورز که میوه‌های خود را با واگن اسب به بازار می‌آورد و یا با جشنواره ای در روستا روبرو می‌شوید، جایی که مردم محلی آیین‌های کاشت و برداشت باستانی را با لباس‌های رنگارنگ سنتی انجام می‌دهند، غیر معمول نیست. آب چاه خنک مسافر تشنه را از کنار جاده فرا می‌خواند. باغ‌های انگور سرسبز، که برای اولین بار توسط داکیان – ساکنان باستانی رومانی کاشته شد، پذیرای گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا هستند. در ترانسیلوانیا، شما روستاهایی را خواهید دید که در اطراف ارگ‌های باستانی ساکسون قرار گرفته‌اند، بناهایی که غالباً کلیساهای نفیس ساخته شده توسط مهاجران آلمانی از قرن 12 تا 16 را در بر می‌گیرد.

15. ترنسیلوانیا (Transylvania) یا سرزمین آن سوی جنگل

ترنسیلوانیاترنسیلوانیا؛ جاذبه ‌گردشگری رومانی

در ترانسیلوانیا برخی از بهترین شهرهای قرون وسطایی اروپا، از جمله باراسوف، که دارای معماری قدیمی ساکسون و ویرانه‌های ارگ است، قرار دارد. سیبیو با خیابان‌های سنگفرش و خانه‌های پاستلی رنگ و سیگیسوارا که با ارگ بالای تپه، گذرگاه‌های مخفی و برج ساعت قرن 14 تزئین شده است. مغازه‌های کوچک، اشیای عتیقه و محصولات دست ساز بسیار زیبا و عالی توسط صنعتگران و هنرمندان محلی ارائه می‌شود، بازدیدکنندگان را به حیرت وامی‌دارد.

ترنسیلوانیا در کشور رومانیترنسیلوانیا در کشور رومانی

ترانسیلوانیا زادگاه کلیسای وحدت طلب است که در سال 1961 با کلیسای جهانی در اینجا در آمریکا ادغام شد و انجمن جهانی اتحاد را تشکیل داد. میراث چند قومی ترانسیلوانیا (از جمله آلمانی و مجارستانی) در لباس‌های محلی، معماری، آشپزی، موسیقی و جشنواره‌ها به طرز لذت بخشی نمایان است. مردم اینجا هنوز به وسیله مشاغل با افتخاری چون چوپانی، بافندگی، آهنگری و نجاری امرار معاش می‌کنند. یخچال طبیعی Scarisoara، یک اثر ملی، دومین یخچال بزرگ زیرزمینی قاره را در ترنسیلوانیا بازدید کنید.

یخچال طبیعی Scarisoara در کشور رومانییخچال طبیعی Scarisoara در کشور رومانی

16. موزه ملی وحدت از جاذبه ‌های گردشگری رومانی

موزه ملی وحدتموزه ملی در کشور رومانی

موزه ملی وحدت، واقع در ساختمان بابل، در اصل برای اهداف نظامی بین سال‌های 1851 و 1853 ساخته شده بود و در سال 1887 به موزه تبدیل شد. این موزه دارای بخش‌های پیش از تاریخ، بخش‌های داکی-رومی و فئودالی، نبرد با ترک‌ها، انقلاب 1848، وحدت امرا در 1859، جنگ جهانی اول، اتحادیه ترانسیلوانیا با رومانی.

دو طبقه و بیش از 100 اتاق آن میزبان نمایشگاه دائمی، انبار، کتابخانه و آزمایشگاه‌های ترمیم است. تالار وحدت، متعلق به موزه ملی، در سال 1895 به عنوان کازینوی نظامی پادگان در آلبای یولیا افتتاح شد، اما اهمیت تاریخی متمایز آن به دلیل این واقعیت است که میزبان تجمع 1228 رومانیایی در 1 دسامبر 1918 است.

امیدواریم که از سفر به کشور رومانی لذت ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

منبع
romaniatourism

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا