دکوراسیون و چیدمان

21 ایده دکوراسیون دنج و شیک برای آشپزخانه کوچک

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک کمی مشکل ساز است. شما نمی‌توانید کابینت، میز و صندلی‌های بزرگی انتخاب کنید یا وسایل زیادی را در آشپزخانه جای دهید و تا آنجا که ممکن است باید وسایل را فشرده بچینید. با در نظر گرفتن همه اینها و بسیاری از عوامل دیگر، هنوز روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید مکان دنج و شیک موردنظر خود را برای آشپزی و صرف غذا در کنار خانوادتان محیا کنید. اول از همه، شما باید به صورت هوشمندانه کابینت، میز و صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، گوشه‌ای کوچک درست در زیر پنجره یا هر مکان مناسب دیگری با کابینت دارای دو کشو می‌تواند شروع خوبی باشد. می‌توانید دو صندلی تاشو نیز داشته باشید که هنگام صرف شام خانوادگی از آن بهره ببرید.

سپس می‌توانید به دنبال یک میز آشپزخانه باشید که دارای کشوهای کوچک نیز باشد و برای تهیه غذای خود بتوانید از آن به عنوان میز جزیره استفاده کنید. قرار دادن شلف‌های اضافی روی دیوار نیز روشی هوشمندانه برای استفاده حداکثری از این ناحیه کوچک است. در مورد رنگبندی، رنگ‌های سرد همیشه به چنین مکان‌هایی روح می‌بخشد. افزودن برخی از جزئیات پر زرق و برق یک ترفند مرسوم و امروزی است که به این شما احساس شگفت انگیزی می‌دهد، بنابراین می‌توانید برخی از رنگ‌های روشن را به نقاط خاصی که انتخاب می‌کنید اضافه کنید. در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، فوق العاده ترین ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک را برای شما آماده کرده‌ایم. امیدوارم برای شما مفید باشد.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل دکوراسیون آشپزخانه کوچک ساده دکوراسیون آشپزخانه کوچک آپارتمانی چیدمان آشپزخانه کوچک مدرن تزیین آشپزخانه کوچک چگونه آشپزخانه کوچک را تزیین کنیم

4.5/5 - (2 امتیاز)
منبع
sortra

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا