دکوراسیون و چیدمان

23 ایده طراحی و دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن کوچک

در دنیای طراحی و دکوراسیون کوچک لزوماً به معنای غیرممکن نیست. برای طراحی یک مکان جمع و جور و در عین حال کاربردی روش‌های مختلفی وجود دارد. با استفاده از برخی ترفندها، می‌توانید ظرفیت اتاق نشیمن کوچک خود را افزایش داده و منطقه ای راحت و آرام را ایجاد کنید. برای اینکه فضای اتاق بیشتر جادار شود، باید از رنگ‌های ملایم برای دیوارها، کف و مبلمان استفاده کنید. علاوه بر این، افزودن آینه به مکان کوچک برای بزرگتر نشان دادن آن، قدیمی‌ترین ترفندی است که کاملاً برای اتاق نشیمن مناسب است.

ترفند دیگری که می‌توانید امتحان کنید نصب تلویزیون بر روی دیوار است. به یاد داشته باشید هرچه فضای خالی بیشتری روی زمین بگذارید، فضای اتاق شما بزرگتر به نظر خواهد رسید. می‌توانید از شلف‌ها برای قرار دادن کتاب‌ها یا سایر وسایل خود استفاده کنید. به منظور افزودن شخصیت خود به این مکان پرتلاطم، می‌توانید برخی از عناصر تزئینی چشم نواز را که سبک شما را منعکس می‌کند، اضافه کنید.

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، 23 ایده طراحی و دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن کوچک را برای الهام شما از آن قرار داده ایم.

دکوراسیون پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون پذیرایی شیک دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک چیدمان اتاق نشیمن چگونه اتاق نشیمن را طراحی کنیم چگونه اتاق نشیمن را تزئین کنیم

4.7/5 - (3 امتیاز)
منبع
sortra

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا