زناشویی

شب اول عروسی؛ نکاتی برای داشتن شب عروسی رؤیایی

هنگامی‌که تاریخ عروسی خود را مشخص کردید، وقت و تلاش زیادی برای برنامه‌ریزی این روز بزرگ انجام خواهید داد. از محل برگزاری گرفته تا دکوراسیون، از مراسم تا لباس‌هایی که می‌پوشید، از آرایش و مدل موهایتان – چیزهای زیادی وجود دارد که فکر کردن به نتیجه آن‌ها شمارا مضطرب خواهد کرد. همه عروس و دامادها برای شب اول عروسی‌شان هیجان‌زده هستند.

شب اول عروسی باید یک لحظه ویژه برای عروس و دامادها باشد. باید عاشقانه و صمیمی باشد. عروسی چیز خاصی است و شب عروسی نیز باید خاص باشد. این شبی است که دو نفر با خصوصیات و تجربیات منحصربه‌فرد خود، زندگی را در یک دنیای کاملاً جدید آغاز می‌کنند. عروس و داماد ممکن است قبل از آن شب در دنیاهای مختلف زندگی کرده‌اند و حالا می‌خواهند به همدیگر نزدیک شوند و زندگی مشترکشان را به آغاز کنند.

نکاتی در مورد شب اول عروسی

همه ما از دوستان خود که اخیراً ازدواج‌کرده‌اند، چیزهایی در مورد شب اول عروسی‌شان شنیده‌ایم. اما مسلماً تجربه همه آن‌ها در این شب یکسان نیست. در اینجا 7 مورد وجود دارد که هیچ‌کس به شما نمی‌گوید اما می‌توانید در همان شب اتفاق بیفتد. برخی از نکات مربوط به شب عروسی را بررسی کنید و یادداشت کنید تا برای جادویی‌ترین شب زندگی خود آماده شوید.

1- ممکن است شبی رؤیایی را تجربه نکنید.

ما اغلب تمایل داریم که تخیل خود را مطابق آنچه در فیلم‌ها دیده‌ایم، بسازیم. اما همان‌طور که معلوم است  زندگی واقعی ما با فیلم متفاوت است. این امکان وجود دارد که شما نتوانید اولین شب عروسی “ایده آل” را که ممکن است در ذهن خود تصور کنید، تجربه کنید. یا حتی می‌تواند بهتر از چیزی باشد که تصور کرده‌اید. شما هرگز نمی‌دانید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که خود را مطابق با آن آماده کنید.

2- احتمالاً گرسنه خواهید بود – گرسنگی همیشه وجود دارد.

99٪ این احتمال وجود دارد که شما و شریک زندگی‌تان گرسنه شوید. اغلب عروس و دامادهای ایرانی به دلیل استرس و خستگی نمی‌توانند خوب شام بخورند، حتی خیلی‌ها ناهار را هم نمی‌توانند بخورند، بنابراین هر دو نفر گرسنه خواهند بود. از نزدیکان خود بخواهید که  چیزی برایتان در خانه بگذارند.

3- انتظارات زیادی نداشته باشید زیرا هر دو خسته خواهید بود.

احتمالاً شما لذت چندانی از مراسم ازدواج نخواهید برد، چون در طول روز خسته شده‌اید. مهم است که خودتان را کمی آرام کنید و فقط استراحت کنید. انتظارات زیادی نداشته باشید زیرا ناامید خواهید شد.

شب اول عروسیشب اول عروسی چگونه خواهد گذشت؟

4- ممکن است رابطه جنسی نداشته باشید.

اولین شب عروسی برای شما و شریک زندگی خود یک تجربه احساسی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که حتی رابطه جنسی نداشته باشید. مهم نیست که چه‌کاری انجام می‌دهید و چه‌کاری انجام نمی‌دهید، تنها باید لذت ببرید. این شب عروسی شماست، آن‌طور که دوست دارید از آن لذت ببرید.

5- ممکن است احساس ناراحتی کنید – اشکالی ندارد.

در اولین شب عروسی خود، شما در یک اتاق جدید خواهید بود، یک محیط کاملاً جدید و همچنین مقررات جدید. ممکن است در این شرایط احساس راحتی نکنید و مهم است که پیش‌ازاین در مورد این وضعیت با شریک زندگی خود صحبت کنید.

6- ممکن است تمام شب بیدار بمانید و فقط حرف بزنید.

اولین شب عروسی احتمالاً آسیب‌پذیرترین و همچنین صمیمی‌ترین زمان برای شما و شریک زندگی شما است. اغلب زوج‌هایی که یکدیگر را خیلی خوب نمی‌شناسند، در این شب ویژه پیوند می‌خورند و ارتباط برقرار می‌کنند. بنابراین، آماده‌باشید زیرا ممکن است تمام شب صحبت می‌کنید و نتوانید بخوابید.

7- ممکن است بخوابید.

احتمال اینکه شما یا شریک زندگی‌تان بخواهید بخوابید بسیار زیاد است، زیرا هر دو خسته‌اید و نیاز به استراحت دارید. اگر شریک زندگی‌تان خواست بخوابد، اجازه دهید. تحمل‌کنید و استرس نداشته باشید. شب‌های زیادی خواهید داشت و اگر بدن شما نیاز به استراحت داشته باشد اشکالی ندارد.

پیشنهاداتی برای رؤیایی ساختن اولین شب عروسی

شب اول یک تجربه شیرین در زندگی هر شخصی است. پیش بروید و آن را به‌یادماندنی‌ترین شب زندگی خود تبدیل کنید. آنچه واقعاً در این شب باید انجام دهید این است:

شب اول عروسیچگونه شب عروسی رؤیایی داشته باشیم؟

  • آرام باشید و سعی کنید همسر خود را آرام نگه‌دارید.
  • با شریک زندگی خود صحبت کنید و باعث شوید او نسبت به شما احساس خوبی داشته باشد.
  • از هم تشکر کنید که با یکدیگر ازدواج‌کرده‌اند و رویای یکدیگر را تحقق بخشیده‌اید.
  • به عروس خود کمک کنید تا موها، جواهرات و لباس‌های خود را عوض کند.
  • باهم دوش بگیرید.
  • پس‌ازاینکه دوش گرفتید، از عطر و اودکلن خوشبو و موردعلاقه همسرتان استفاده می‌کنید، از دهان‌شویه استفاده کنید. بوی بد نه‌تنها شب اول شمارا خراب می‌کند بلکه تمام شب‌ها را نیز خراب خواهد کرد. (هر شب این کار را انجام دهید)
  • یک لیوان شیر بخورید.
  • باهم میوه بخورید.
  • ممکن است خیلی خسته باشید، بنابراین بهتر است دراز بکشید و با یکدیگر صحبت کنید.
  • جوک تعریف کنید و بخندید.
  • به چشمان یکدیگر نگاه کنید.
  • اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کنید.
  • در مورد آینده خود صحبت کنید.
  • شما برای همیشه در کنار هم خواهید بود، بنابراین برای رابطه جنسی عجله نکنید.
  • اگر این یک ازدواج عاشقانه است، پس وقت خوابیدن نیست. باهمسرتان از عشق بگویید. بهترین استفاده را از شب اول ازدواج خود داشته باشید. دیگر تکرار نخواهد شد.
  • حرکات واقعی عشق را نشان دهید. به‌هیچ‌وجه تظاهر نکنید.
  • سرانجام، رابطه جنسی اجباری نداشته باشید. اگر همسرتان تمایلی ندارد و یا برای آن خسته است، آن را به شب دیگری موکول کنید.
توجه:

این‌ها نکاتی بود که هیچ‌کس به شما نخواهد گفت، بنابراین آن‌ها را با دقت به خاطر بسپارید. همچنین با شناختی که از همسرتان دارید، بررسی کنید که چگونه می‌توانید شب اول عروسی را برای او رؤیایی‌تر کنید. خوشا به حال کسانی که عشق را می‌یابند. آغاز زندگی مشترک مبارک.

4.4/5 - (8 امتیاز)
منبع
nikhamrahگردآوری، ویرایش و بازنگری، تحریریه مثبت 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا