ضرب المثل

معنی ضرب المثل سنگ مفت گنجشک مفت

مفهوم ضرب المثل سنگ مفت گنجشک مفت

این ضرب المثل به استفاده از فرصت های مناسبی که احتمال سود بردن از آنها وجود دارد و اگر فایده نداشته باشند ضرری هم ندارند اشاره دارد و بعنوان مثال می توان به شرکت در دوره های آموزشی و آنلاین رایگان اشاره کرد. با شرکت در این دوره ها می توانید مهارت های جدیدی را یاد بگیرید، اطلاعاتتان را به‌روزرسانی کنید و به دنبال بهبود کارایی و کیفیت کار خود بپردازید.

آنچه در بالا گفته شد در واقع معنی ضرب المثل سنگ مفت گنجشک مفت در دنیای امروزی است که البته مثال های زیاد دیگری نیز می توان برای آن ذکر کرد مثلا شرکت در دوره های آموزشی می تواند به شما کمک کند تا شبکه روابطتان را گسترش دهید و با افرادی از صنعت خود آشنا شوید. به طور کلی، شرکت در دوره های آموزشی یکی از بهترین فرصت های شناخت و بهبود خود است که هرگز ضرری نخواهد داشت.

از فرصت های مناسبی که احتمال سود بردن دارد و اگر فایده نداشته باشد ضرری هم ندارد می توان به شرکت در دوره های آموزشی و کنفرانس های کاری اشاره کرد. با شرکت در این دوره ها، می توانید با صنعت و حوزه کاری خود آشنا شوید، روابط کاری برقرار کرده و به موقعیت های شغلی جدید دست پیدا کنید. در کنفرانس ها هم می توانید نظرات و تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با تکنولوژی ها و روش های جدید آشنا شوید همچنین با شرکت در این فرصت ها، شما می توانید دانش خود را ارتقا دهید و صنعت خود را بهبود بخشید.

ضرب المثل فوق به ما می گوید دنبال کردن یک کار مثبت حتی اگر شما را به نتیجه دلخواه نرساند چون هزینه ای را بر شما تحمیل نمی کند بهتر است انجام شود و شرکت در این فرصت های مناسب برای پیشرفت شخصی و کسب و کار پیشنهاد می شود.

2.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا