پیام تبریک

زیباترین پیام های تبریک تولد به خواهر کوچکتر و بزرگتر

تولد یکی از خاص‌ترین روزها در زندگی هر فرد است. مهم نیست که تولد خواهر بزرگتر یا کوچکتر شما باشد، بهتر است که بهترین آرزوها و حس و حال را برایش ایجاد کنید تا از عشق شما به خودش اطمینان پیدا کند. تلاش کنید با ساده‌ترین کارها این روز را برایش تبدیل به یک روز خاص و به یاد ماندنی کنید. او هیچ وقت این را فراموش نخواهد کرد. مثلاً می‌توانید با نوشتن یک پیام تبریک زیبا برای تولدش به او بگویید که چقدر بای شما دوست داشتی و باارزش است و چقدر بابت کارهای که برای شما کرده از او ممنونید. شاید به نظر کار ساده‌ای بیاید اما این حرف‌ها اگر از ته دل باشد همیشه در یاد و خاطر او خواهد ماند.

تبلیغات
هر وقت که به تو نگاه می‌کنم انگار خودم را در آینه می‌بینم و هر وقت که به خودم در آینه نگاه می‌کنم انگار تو را می‌بینم. تو عزیزترین منی و من همیشه از خدا خواستار بهترین‌ها برای توام. تولدت مبارک خواهر جانم.

❤❤❤

پیام تبریک تولد خواهر ته تغاری

خواهر کیست؟ کسی که می‌تواند مدام تو را اذیت کند، با تو دعوا کند، به تو اخم کند و سر به سرت بگذارد اما بیشتر از هر کسی در جهان تو را دوست بدارد. چقدر خواهر داشتن خوب است. تولدت مبارک خواهری من.

❤❤❤

میدونی وقتی تو رو می‌بینم به چی فکر می‌کنم؟ فکر می‌کنم که من ثروت مند ترین و خوشبخت‌ترین آدم روی زمینم چون خواهری مثل تو دارم. بهترینم تولدت مبارک.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد خواهر ته تغاری

تبلیغات
من برای تمام روزهایی که با هم دعوا کردیم از تو معذرت خواهی نمی‌کنم. یا بابت روزهایی که با هم قهر بودیم … یا همه حرف‌هایی که بدی که به هم زدیم … چون هیچ کدامش از ته قلبمان نبود. می‌خواهم بدانی که با وجود همه تفاوت‌هایمان، هنوز دوستت دارم و دلم می‌خواهد همیشه از تو مراقبت کنم، خواهر کوچولوی زیبای من. تولدت مبارک.

❤❤❤

پیام تبریک تولد برای خواهر بزرگتر

من کنارتم، حتی اگر هیچ کس به تو توجه نکند، من پشتمم حتی آگه همه دنیا پشتت رو خالی کنن و بدون وقتی احساس تنهایی می‌کنی من عاشقانه کنارتم. بهترین خواهر دنیا، تولدت مبارک.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن فوق العاده برای تبریک تولد خواهر از طرف برادر

اگر چه من گاهی احمقانه‌ترین کارها را انجام می‌دهم، گاهی عصبانی‌ات می‌کنم یا سربه سرت می‌گذارم. اما چیزی که باید بدانی این است: به تو که فکر می‌کنم قلمبم از شدت محبت به تو فشرده می‌شود و دیدن ناراحتی‌ات بدترین غم دنیاست … بهترین خواهر کهکشان، تولدت مبارک.

❤❤❤

پیام تبریک تولد برای خواهر عزیزم

خواهر عزیزم، بدان که هیچ کس هیچ گاه نمی‌تواند بین من و تو فاصله بیاندازد و من همیشه مثل زمان کودکی‌مان هرگز دستان تو را رها نخواهم کرد.  تولدت مبارک گل زیبای من.

❤❤❤

تبلیغات
حالا که فکرش را می‌کنم کودکی من بدون داشتن خواهری مثل تو کسل کننده و بی معنی می‌گذشت. خوشحالم که تو را دارم. تولدت مبارک خواهر عزیزم.

❤❤❤

پیام تبریک تولد برای خواهر دوقلو

خواهرها انسان‌های معمولی نیستند. آن‌ها مثل فرشته‌ها مراقب ما هستند و مثل مادر پناه روزهای خستگی‌مان می‌شوند. خواهر قشنگم تولدت مبارک.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد خواهر برای استوری فروردین ماهی

در روز تولدت برایت عشق، خوشبختی، خنده‌های از ته دل، یک خانواده خوب، یک جیب پر از پول، یک قلب پر از مهر و یک عالمه دوست واقعی مثل خودت آرزوی می‌کنم.. تو لایق همه خوبی‌های روی زمینی، تولدت مبارک خواهر جانم.

❤❤❤

پیام تبریک تولد برای خواهر کوچیکه

شاید هیچ وقت به تو نگفته باشم اما تمام دردهایم تنها در آغوش خواهری مثل تو درمان می‌شوند. تولدت مبارک مهربانم.

❤❤❤

تبلیغات
من بدون خواهری مثل تو کامل نمی‌شدم. من از تو آموختم، به تو تکیه کردم، به تو افتخار کردم و از تو الگو گرفتم. وجود تو دلگرمی و دلخوشی سخت‌ترین روزهای من بود. چطور می‌توانم تو را انقدر زیاد دوست نداشته باشم وقتی انقدر دوست داشتنی هستی؟ تولدت مبارک.

❤❤❤

پیام تبریک تولد برای خواهر کوچکتر

پیام تبریک تولد به خواهر

خواهر عزیزم، جان جانانم! تو را که نگاه می‌کنم، تمام خاطرات کودکی‌ام زنده می‌شود. انگار صدای خنده‌های قشنگت توی مغزم می‌پیچد و مرا غرق محبت به تو می‌کند. هیچ چیز را بیشتر از دیدن خوشبختی و شادی تو از خدا نمی‌خواهم. تو همه قلب منی، تولدت مبارک.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد خواهر برای استوری طنز

خواهر عزیزم هیچ کدام از ما کامل نیستیم اما همین نقص‌هایمان، از ما خواهرهای فوق العاده ای ساخته است. تولدت مبارک.

❤❤❤

تبلیغات

پیام تبریک تولد عاشقانه برای خواهر

هر فردی به دنبال چیزی می‌گردد؛، موفق بودن، مهربان بودن، قابل احترام بودن، وعشق واقعی. اما خواهر عزیزم تو تمام این ویژگی‌ها را یکجا داری. تو واقعاً منحصر به فردی و من با تمام وجودم به تو افتخار می‌کنم. تولدت مبارک.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد خواهر برای استوری اسفند ماهی

چیزهای زیادی در این جهان بدون نقص در کنار هم قرار می‌گیرند همچون خواهرانگی من و تو که ریتم جذاب موسیقی زندگی ماست. تولدت مبارک خواهر دلبندم.

❤❤❤

زیبا ترین پیام تبریک تولد به خواهر

اگر زندگی من شبیه نقاشی باشد تو با بودنت به این نقاشی رنگ می‌دهی. اگر زندگی‌ام شبیه شعر باشد تو معنا و مفهومی این قصیده زیبایی، اگر زندگی‌ام شبیه یک قطعه موسیقی باشد تو گوشنواز ترین نت‌های آن هستی. اگر زندگی من شبیه یک منظره از طبیعت باشد تو مثل هوای تازه در آن هستی. با وجود تو زندگی من زیباتر است خواهر جانم. از صمیم قلمب سالروز تولدت را به خودم تبریک میگویم.

❤❤❤

خواهر دوست داشتنی و جذاب من، زندگی من بدون تو بی معناست. تولدت مبارک عزیزم.

❤❤❤

تبلیغات

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد برای خواهر از دست رفته

اس ام اس تبریک تولد خواهر

برای برادری مثل من داشتن خواهری مثل تو مثل داشتن یک دوست واقعی است، کسی که بتوانی به او اعتماد کنی، سنگ صبورت باشد و همیشه بتوانی روی کمکش حساب کنی. ممنونم که در زندگی من هستی خواهر عزیزم، امیدوارم من هم بتوانم برای تو برادی باشم که به داشتنم افتخار کنی. تولدت مبارک بهترین خواهر جهان.

❤❤❤

من خوش اقبالم که بهترین خواهر دنیا را دارم، مطمئنم هیچ وقت، هیچ کس را به اندازه تو دوست نخواهم داشت. تو خوش شانسی بزرگ زندگی منی و از صمیم قلبم بابت داشتن خواهری چون تو خوشحالم. تولدت مبارک جان و دل من.

❤❤❤

اس ام اس تبریک تولد خواهر کوچیکه

روز تولدت تو بهانه خوبی برای خوشحل کردن تو و جبران خوبیهای توست. برای من معنی خوشبختی دیدن خوشحالی توست. بگو چطور می‌توانم همیشه باعث لبخند روی لبت باشم؟ دوستت دارم یاردگاری روزهای کودکی‌ام. تولدت مبارک خواهر جان.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد خواهر از راه دور

تبلیغات
داشتن بعضی چیزها در زندگی شاید عادی و تکراری باشد اما روح و جان زندگی است. مثل داشتن یک خواهر …. تولدت مبارک.

❤❤❤

اس ام اس تبريك تولد خواهر

بودن تو مثل خنکی یک هوای تازه هنگام گشودن پنجره است. بودن تو مثل نوشیدن یک فنجان چای تازه هنگام خستگی است. بودن تو مثل خود عشق است، عشقی که قلبت را مچاله می‌کند اما قابل بیان نیست. چقدر داشتن خواهری مثل تو خوب است عزیزترینم. و من چقدر خوشبختم که خواهری مثل تو دارم. تولدت مبارک نازنیم.

❤❤❤

خواهر عزیزم ممنونم که بهترین مونس من هستی. تولدت مبارک.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد برای خواهر دوقلو

اس ام اس تبریک تولد خواهرانه

زمین بدون طلوع آقتاب چگونه خواهد بود؟ یا زندگی یک پروانه در دشتی که بدون گل؟ زندگی من هم بدون خواهری مثل تو به همان اندازه تاریک و بی معناست است. تولدت مبارک خواهر عزیزم.

❤❤❤

خواهر جان! من هر سال منتظر روز تولدت هستم، چون که تو هر سال چاق‌تر و پیرتر می شی و من می تونم از لباس‌ها و وسایلت استفاده کنم. از طرف خواهر کوچولوی بدجنست، تولدت مبارک.

❤❤❤

متن تبریک تولد خواهر

من عاشق توام! عاشق مهربانی‌های بی دریغت. عاشق لبخندهای ملیح و نگاه نگرانت وقتی به من نگاه می‌کنی. عاشق مشاوره‌های خواهرانه ات و عاشق آغوشت که چیزی از آغوش مادرانه کم ندارد. تو زندگی من جان دلم. تولدت مبارک خواهر قشنگم.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد خواهر کوچک

میدونی خواهری وقتی کوچولو بودی چقدر با نمک و جذاب و تو دل برو بودی؟ الانم که بزرگ شدی تو نگاه من تو جذاب‌ترین و قشنگ‌ترین دختر دنیایی … خدا رو شکر می‌کنم که خدا خواهر خوبی مثل تو به من داد…. همیشه و همه جا روی من حساب کن … من همیشه کنارتم خواهر کوچولو. تولدت مبارک.

❤❤❤

متن تبریک تولد خواهر بزرگتر

هر وقت که سختی‌های زندگی مرا نا امید می‌کند، تنها آغوش خواهرانه تو مرا امیدوار می‌کند و هر وقت از نامردی و جفای روزگار دلسرد می‌شوم لبخند زیبای تو دلم را گرم می‌کند. تو بهترین خواهر دنیایی و من عاشقانه دوستت دارم. تولدم مبارک جان و جهانم.

❤❤❤

میدونی چرا من همیشه تو رو بغل می‌کنم؟ چون در آغوش تو من میتونم دلم رو قرص کنم، وجودم رو از غم‌ها صیقل بدم و آرامش بگیرم. هیچ وقت نمیتونم بهت بگم که چقدر از داشتنت خوشحالم، اما بدون که بهترین خواهری هستی که هرکسی تو دنیا دلش میخواد داشته باشم. تولدت مبارک مهربان‌ترین.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد خواهر بزرگتر

متن تبریک تولد خواهر برای استوری اینستاگرام

پیام تبریک تولد به خواهر

یکی از معایب داشتن خواهری مثل تو آینه که من نمی تونم هیچ چیزی رو از تو پنهان کنم – اگرچه این هم جز مزایا داشتن خواهر محسوب میشه چون بعد از شنیدن نظر تو همیشه از مخمصه نجات پیدا می‌کنم. آگه قول میدی پر رو نشی باید بهت بگم که حرفات همیشه دل منو قرص میکنه. خوشحالم که خواهر دارم. تولدت مبارک.

❤❤❤

خواهر یعنی حمایت و شیرینی و مهربانی و عشق خنده و مهربانی. تو دوستی هستی که می‌توانم هر لحظه را کنار تو به شادی سپری کنم. تولدت مبارک خواهرعزیزم.

❤❤❤

تبریک تولد به خواهر از طرف برادر

تولدت مبارک. از طرف خواهر/ برادری که تو را بیشتر از جانش دوست دارد.

❤❤❤

برای من داشتن یا نداشتن دوست خوب اصلاً مهم نیست، چرا که مطمئن هستم که همیشه تو را در کنارم خواهم داشت. تو بهترین خواهر دنیا و بهترین دوست منی … دوستت دارم و خدا را بابت داشتنت هزاران بار شکر می‌کنم. تولدت مبارک.

❤❤❤

تبریک تولد به خواهر خودمونی

اعتراف می‌کنم که همیشه به تو حسودیم می‌شد. از بچگی تا حالا … اما همیشه به خودم می‌بالم که با الگو گرفتن از تو رشد کردم. تو مایه افتخار منی بهترینم. تولدت مبارک خواهر عزیزم.

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد خواهر به انگلیسی

خواهر بزرگتر همان مادر است که زبانت را بهتر بلد است، نصیحت‌هایش به درد بخور تر است و آغوشش همیشه برای تو باز است … خدار شکر می‌کنم که خواهری مثل تو دارم. تولدت مبارک.

❤❤❤

متن زیبا و دلنشین برای تبریک تولد خواهر

تو بال پرواز من بودی وقتی خسته و پرشکسته بودم. هر وقت فکر کردی دیگر توان نداری روی بال های کوچک من حساب کن … دوستت دارم خواهری … تولدت مبارک.

❤❤❤

چه روز قشنگیه امروز … روزی که خدا تو را به ما داد … و من صاحب بهترین خواهر در تمام کهکشان راه شیری شدم … تولدت مباااااااارک.

❤❤❤

تبریک تولد خواهر به خواهر

خواهر جانم. گل قشنگم. به تو که فکر می‌کنم قلبم تندتر می‌تپد. شاید چون خیلی عاشق توام و شاید چون همیشه نگران زندگی و آینده‌ات هستم. امروز روزت توست و من مثل همیشه برای آرزوهایت دست به دعا برداشته‌ام. دوستت دارم. تولدت مبارک.

❤❤❤

همچنین بخوانید: عکس تبریک تولد خواهر برای استوری

تولدت مبارک خواهر عزیزم … با عشق و احترام بی پایان خواهرت/ برادرت.

❤❤❤

متن بسیار زیبا برای تبریک تولد خواهر

خواهر موذی مثل تو و برادر مسخره‌ای مثل من همیشه با هم مثل سگ و گربه یا موش و گربه یا خر و گربه دعوا می کنن. اما خودت بهتر میدونی که چقدر دوستت دارم. اگر نمیدونی بدون. تمام. تولدت مبارک.

❤❤❤

از تو کوچک‌ترم و این باعث شده که خیلی چیزا ازت یاد بگیرم، باعث شده بشتر بهتر تکیه کنم و همیشه دیدم که نگران من و آینده منی …. کاش منم یه روزی بتونم تکیه گاه خستگی‌های تو باشم و محبت‌های بی دریغت رو جبران کنم. تولدت مبارک بهترین خواهر همه سیاره‌ها و ستاره‌ها. تولدت مبارک ماه من.

❤❤❤

متن ادبی تبریک تولد خواهر

بهترین و خوشگل‌ترین خواهر دنیا، تولدت مبارک.

❤❤❤

هرگز خاطرات کودکی کردن کنار خواهر شیطونی مثل تو رو فراموش نمی‌کنم. تو نقش اول خاطرات کودکی منی. همونطور که وقتی تو هچل می افتم تو اولین کسی که هستی که برات درد دل می‌کنم و ازت کمک میخوام. و همونطور که وقتی میخوام از خدا چیزی بخوام تو نفر اولی که یادش می افتم. همیشه بهترین‌ها و قشنگ‌ترین‌ها رو برات از خدا میخوام. با خنده تو می‌خندم و با غم تو غصه می‌خورم. پس همیشه بخند. تولدت مبارک جان دلم.

❤❤❤

انواع متن تبریک تولد خواهر

برای من تو همیشه همان خواهر کوچولو باقی می‌مانی حتی اگر صد ساله شوی. همیشه در کنارتم و حتی اگر ازت دور باشم قلبم برای خوشبختی تو میزنه … دوستت دارم آبجی کوچولوی نازم.

❤❤❤

تولدت مبارک زیباترین، خاص‌ترین و جذاب‌ترین خواهر دنیا.

❤❤❤

متن استوری برای تولد خواهر

هر کسی تو این دنیا شانس‌هایی داره، مثل داشتن یک خانواده خوب، یا پیدا کردن یه رفیق پایه یا عشق واقعی. میخوام بدونی داشتن خواهر خوبی مثل تو بزرگترین شانس زندگی من بوده و هست. بهترین‌ها رو در روز تولدت برات آرزو می‌کنم. امیدوارم به تمام چیزایی که برات مهم ند برسی. چون تو لیاقت بهترین‌ها رو داری.

❤❤❤

بهترین و عاقل‌ترین خواهر دنیا، تولدت مبارک. تو همیشه می دانی که چطور من را خوشحال کنی. ولی من جز دردسر هیچی برای تو ندارم … ولی به جاش همیشه بهترین‌ها رو از خدای برای تو میخوام. امیدوارم اون بتونه محبت‌های تو رو جبران کنه و قشنگ‌ترین سرنوشت رو برات مقدر کنه. دوست دارم.

❤❤❤

شعر برای تولد خواهر

من همیشه پا به پای تو خواهم آمد. درست مثل وقتی بچه بودیم و پاهای کوچکت خسته می‌شد و من صبر می‌کردم تا تو به من برسی … همیشه روی من حساب کن خواهر کوچولوی قشنگم. تولدت را با عشق بی اندازه تبریک میگویم.

❤❤❤

وقتی به دنیا آمدی ما صاحب یک گل زیبای  کوچولو در خانه شدیم. هر سال که بزرگ‌تر می‌شوی به زیبایی‌ها و جذابیت‌هایت اضافه می‌شود. حالا امروز روز تولد توست و همه خانه از عطر وجود مهربانت لبریز است. من خوشبختم که خواهری مثل تو دارم. تولدت مبارک گل قشنگ من.

❤❤❤

متن کوتاه تبریک تولد خواهر کوچک

برای بهترین و منحصر به فردترین خواهر دنیا بهترین‌ها را آرزو دارم. تولدت مبارک.

❤❤❤

وقتی به کلمه دوست فکر می‌کنم اولین چیزی که در ذهنم نقش میبنند تصویر توست. تو معنی دوستی و رفاقت واقعی را به من آموختی، خدا را برای وجودت شکر گذارم خواهر عزیزم. تولدت مبارک.

❤❤❤

متن زیبا برای تبریک تولد خواهر کوچک

بگذار به تو بگویم جان دلم که جهان جای خیلی خوبی نیست! بگذار بگویم که دنیا قرار نیست همیشه با ما مهربان باشد! اینجا هیچ چیز عادلانه نیست گل من! اما امروز روز تولد توست … بخند … حتی اگر غمگینی بخند … چرا که لبخند تو مثل شکفتن زیباترین گل هستی است و خوشحالی‌ات دعای همیشگی من.

❤❤❤

بهترینم در روز تولدت دوباره سرم را به سمت آسمان می‌گیرم و از ته قلبم بهترین‌ها را برایت از خدا می‌خواهم. و همیشه در کنارت هستم چه روزهای خوب … چه روزهای بد. هر وقت حس کردی که تنهایی کافی است پشت سرت را نگاه کنی، من با آغوش باز آنجا هستم. تولدت مبارک نازنینم.

❤❤❤

متن تبریک تولد خواهر برای استوری و پیامک و کپشن

خداوند در زندگی به من نعمت‌های بسیاری داده و خواهر جانم، بدان تو یکی از بهترین نعمت‌های الهی هستی. زادروزت مبارک.

❤❤❤

دلم می‌خواست برایت خواهر/ برادر بهتری باشم … دلم می‌خواست تکیه گاهت بودم، سنگ صبور و بهترین دوستت … اما من هیچ وقت انقدر خوب و کامل نبودم. اما تو خواهر جانم همیشه برای من بهترین بودی و من قدردان مهربانی‌های توام … امروز روزت تولد توست و من برای تو از درگاه الهی برآورده شدن همه آرزوهایت را می‌خواهم … تولدت مبارک هستی من.

❤❤❤

تبریک تولد به آبجی

من خیلی خوش شانسم که خواهری به زیبایی و منحصر به فردی تو دارم. برای تمام حمایت‌هایت ازت ممنونم. تولدت مبارک.

❤❤❤

زندگی من با داشتن خواهری مثل تو بهتر از این نمی‌شود. با بهترین آرزوها برای تو، میلادت مبارک.

❤❤❤

تبریک تولد به آبجی کوچیکه

خواهر کوچولوی من تولدت مبارک. من برای تمام لحظات خوبی که با هم گذراندیم به تو مدیونم.

❤❤❤

خواهرها مانند جواهرات قیمتی‌اند و من خوشحالم که یک الماس گران بها مثل تو در زندگی‌ام دارم. امیدوارم در روز تولدت، خاطرات زیبایی برایت به یادگار بماند.

❤❤❤

تبریک تولد به خواهر عزیزم

پیام تبریک تولد به خواهر

با گذشت زمان، خاطراتمان تنها جز جدانشدنی زندگی ما می‌شوند. و تو قشنگ‌ترین و شرین ترین قسمت خاطرات کودکی منی خواهر جانم.  برایت سلامتی و خوشبختی را آرزو دارم. تولدت مبارک عزیز خواهر.

❤❤❤

چرا تو از گذر عمر و بیشتر شدن سنت نگرانی وقتی مثل شراب ناب هر چه می‌گذرد تو با ارزش‌تر و شیرین‌تر می‌شوی؟ تو مثل آب زلال یک چشمه، خنکای زندگی منی … خواهر جانم، تولدت مبارک.

❤❤❤

بابت تمام روزهایی که با هم گذراندیم، با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم از تو ممنونم. بابت روزهایی که کنارم بودی، سنگ صبورم بودی، مشاورم بودی، ازت ممنونم. بابت همه نگاه‌های مهربون ولی نگرانت ازت ممنونم. تولدت مبارک خواهرم … دوستت دارم.

❤❤❤

تولیدکنندگان دارو باید کمی از DNA  تو را بردارند و با مواد شیمیایی ترکیب کنند تا قرصی به نام «آرامش بخش روح» من را تولید کنند. تولدت مبارک بهترین خواهر دنیا.

❤❤❤

خواهرها مثل الماس‌های درخشان هستند. آن‌ها می‌درخشند، ارزشمندند و برای هر زنی در جهان بهترین و نزدیک‌ترین دوست هستند. عزیز دلم بدان که قدرت را میدانم. تولدت مبارک زیباترین.

❤❤❤

خواهرها انگار دوایی برای تسکین درد بشر هستند. خداوند آنها خلق کرده است تا یادمان نرود همیشه دو چشم مهربان در نزدیکی ما هست که عاشقانه نگران ماست. تولدت مبارک خواهر جانم.

❤❤❤

خواهر جونم، می دونی که تو بهترین دوست منی؟ تولدت مبارک.

❤❤❤

میگویند ما اعضای خانواده‌مان را انتخاب نمی‌کنیم… اما برای من فرقی نمی‌کند چون اگر حق انتخاب داشتم از بین هزارن دختر روز زمین تو را به خواهری انتخاب می‌کردم … تو همیشه برای من بهترین بودی خواهر جان … ببخش اگر گاهی خواهر/ برادری نبودم که دلت می‌خواست داشته باشی … دوستت دارم. تولدم مبارک.

❤❤❤

خواهر بزرگم، مهربانم، رفیقم، شاید به خاطر غرور کودکانه هیچ وقت به تو نگفته باشم. اما همیشه دلم خواسته که مثل تو باشم. و البته هیچ کس به خوبی و مهربانی و عشق تو نخواهد بود. به تو افتخار می‌کنم و برای داشتن خواهری مثل تو خدا را شاکرم. برایت در این روز و هر روز خوشبختی، شادی و موفقیت آرزومندم. تولدت مبارک.

❤❤❤

ممکنه من گاهی حرصت رو دربیارم که خوب حقته … ممکنه سربه سرت بگذارم که خوب خیلی کیف میده … ممکنه با هم دعوا کنیم که خوب حتماً تقصیر توئه … اما بدون همیشه کنارت میمونم، همیشه روی من حساب کن. من خیلی خیلی خیلی دوست دارم. تولدت مبارک خواهر کوچولوی من.

❤❤❤

هر چی که بزرگتر میشم بیشتر دلم آغوش تو رو میخواد خواهر جان، بیشتر به نصیحت هات احتیاج پیدا می‌کنم و بیشتر دوست دارم که وقتم رو کنارت بگذرونم. آگه از کودکی‌ها تا حالا وقتی بوده که قلب مهربونم رو رنجوندم منو ببخش …کاش بدونی که چقدر برای من با ارزشی … دوستت دارم. تولدت مبارک.

❤❤❤

امروز خورشید شادمانه‌ترین طلوعش را خواهد کرد
و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلب‌ها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
خواهر عزیزم سالروز زمینی شدنت مبارک...

❤❤❤

خواهر یعنی یک لبخند واقعی
گوشه لبت، برای همیشه

❤❤❤

خواهر یکی از
بزرگ‌ترین نعمت‌ها در زندگی هر فردی است.
خواهر یعنی کسیکه وقتی هست آروم باشی
و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه …
خواهرجونم تولدت مبارک

❤❤❤

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمی‌شود
چرا که فقط در قلب افرادی که
به آن‌ها عشق می‌ورزند حک شده است
تولدت مبارک خواهر عزیزم

❤❤❤

خواهر عزیزم!
امروز روز تولد توست،
تویی که از دوران کودکی
و در تمام لحظات تلخ و شیرین زندگی در کنارم بودی
و دست‌هایم را محکم در دستانت گرفتی.
تو باعث شدی شرایط دشوار زندگی احساس تنهایی نکنم،
با صدای آرامت همه ترس ها
و تردیدها را از ذهن و قلبم پاک کردی.
روزهای شادم بدون تو هیچ رنگ و بویی ندارد
و آن لحظه که هستی،
دیگر به دنبال بهانه‌ای برای شادی نمی‌گردم
چون تو بهانه همه احساسات خوبم هستی ….
دوستت دارم…
تولدت مبارک

❤❤❤

تو درست مثل یک رنگین کمانی؛
با طراوت و رنگارنگ،
از تو متشکرم که همیشه بعد از دوره بارانی من
در زندگی کنارم هستی.
خواهرم تولدت مبارک!

❤❤❤

عزیزترین آبجی دنیا
میلاد تو شیرین‌ترین بهانه‌ای‌ست
که می‌توان با آن به رنج‌های زندگی هم دل بست
تولدت مبارک

❤❤❤

خواهر بهتر از گلم
از همان روزی کـه پای تـو بـه این دنیا رسید
غصه‌هایم یک بـه یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تـو دنیا یک صدا خندیده بود
آسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک

❤❤❤

خواهر یک هدیه برای قلب،
یک دوست برای روح
و یک فرصت طلایی برای زندگی است.
تولدت مبارک فرصت طلایی زندگی‌ام…

❤❤❤

فرشته‌های روی زمین قابل دیدن وجود دارند
اما بعضی وقت‌ها چون بال ندارند
ما به آنها می‌گوییم: خواهر.
فرشته‌ام تولدت مبارک

❤❤❤

خواهر نازنینم
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همهٔ قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک

❤❤❤

امروز تولد توست
و بهترین زمانی که خدا می‌خواست
مرا با هدیه‌ای شاد کند
آری درست است
این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده
ولی مهم این است که ازآن دل من بوده
آجی جون تولدت مبارک

❤❤❤

پیام تبریک تولد به خواهر

می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته‌اند
شاید واژه‌های تبریک انها را زیباتر بوده‌اند
اما با عشقی را که من
به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت می‌کنم
قابل قیاس نیست روز میلاد تو
روز شکفتن غنچه‌های مهربانیست
با تمام وجود دوستت دارم
خواهرم تولدت مبارک

❤❤❤

تولدت مبارک خواهر نازنینم!
آرزو می‌کنم نگاه خداوند همیشه بر زندگی‌ات جاری باشد
و با هر دم هوای عشق و شادی را نفس بکشی
و با هر بازدم زندگی و قلبت از هرچه ناراحتی و غصه خالی شود.
به خاطر آمدنت، بودنت و ماندنت هزاران بار از تو سپاسگزارم،
ای کاش من هم بتوانم در لحظات تلخ و شیرین زندگی
و زمان‌هایی که به حضورم نیاز داری در کنارت باشم.
تو خاص‌ترین خواهر دنیا هستی و سزاوار بهترین روز تولد.
امیدوارم سال‌های سال در کنار هم این روز را جشن بگیریم.
دوستت دارم مهربان خواهرم …
تولدت هزاران بار مبارک!

❤❤❤

تولدت مبارک گل پونه،
گل عزیز من یکی یه دونه
همه ترانه هام پیشکش چشمات،
دلم میخواد فقط از تو بخونه
عزیزترینم تولدت مبارک

❤❤❤

ای بهترین خواهر کهکشان‌ها
ستاره‌ها را برای آمدنت گلچین کرده بودم وقتی آمدی
خورشید نگاهت دیگرستاره‌ای برایم نگذاشت
اما من از بس دوستت دارم با عشق قلبم را تقدیمت می‌کنم
تولدت مبارک

❤❤❤

خواهر که داشته باشی
قلبت به خانه‌ای می‌ماند که
همیشه چراغ یک اتاقش روشن است.
تولدت مبارک خواهر عزیزم…

❤❤❤

دیوار دوست داشتنت کوتاه نیست
اما من برای دوست داشتنت تا ثریا قد می‌کشم
بهترین خواهر دنیا تولدت مبارک

❤❤❤

بهترین موزیک زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ‌ترین روزم، سال روز شکفتنت
آبجی جون سالگرد زمینی شدنت مبارک

❤❤❤

ماه‌ترین خواهر دنیا
حقارت واژه‌ها را وقتی دیدم
که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی‌های دنیا برات آرزوی موفقیت دارم
تولدت مبارک

❤❤❤

بدون که قلبم فقط و فقط برای تو می تپه و بی تو هیچم
عاشقانه‌ترین حس رو با تو دارمو خوشحالم که دارمت
خوشحالم که بدنیا اومدی و دنیای من شدی
تولدت مبارک خواهر کوچولو

❤❤❤

همچنین بخوانید: متن تبریک تولد خواهر برای استوری 

زندگی‌ات سرشار از خوشبختی و هوای تازه
روز زمینی شدنت مبارک خواهر گلم

❤❤❤

خواهری دارم من که دلش به اندازه پرهای صداقت آبی‌ست.
خواهری دارم من که نگاهش مواج و پر از دریاهاست.
دلش از جنس صدف‌های قشنگ و همه مروارید.
خواهری دارم من که پری‌رخساریست که ندارد مانند.
خواهری دارم من که به مهربانی ابرهای خداست.
خواهری دارم من که گلی هست
و جداست از همه گل‌های دگر.
خواهری دارم من که از همه بهتر است.
خواهری دارم من که دوستش دارم.
خواهری دارم من که تولدش امروزست.
خواهر عزیزم تولدت مبارک

❤❤❤

هیچ رابطه‌ای نمی‌تواند همانند برادر و خواهر باشد؛
یادها و مهری که ریشه‌ای عمیق در قلب دارد
و هیچگاه نمی‌میرد.
کسی همانند یک خواهر نیست؛
چرا که هیچ کس به این خوبی تو را نمی‌شناسد
و نمی‌تواند واکنشهای تو را در برابر حوادث پیشبینی کند.
هر قدر که رفتن به سوی آینده دشوار است
ما با هم این راه را طی می‌کنیم
حتی اگر میانمان فاصلهٔ باشد.

❤❤❤

خواهرجانم با من که باشی
دیگر از خدا هیچ‌چیز نمی‌خواهم.
دنیا را بی‌تو اصلاً نمی‌خواهم و قبول ندارم.
وقتی تو هستی قلبم آرام آرام آرام است.
وقتی که هستی من محکم و استوارم.
وقتی می‌دانم که هوای مرا داری، شاد و پرقدرتم.
بی تو من می‌میرم و فقط با عشق توست که من زنده‌ام.
دوستت دارم همه زندگی من.
تولدت مبارک

❤❤❤

4.7/5 - (53 امتیاز)

منبع
delbaranehchishi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا