راهنمای خرید و خدمات

معرفی کتاب افسانه دیانا جلد دوم

انتشارات نارون دانش سال‌هاست در حیطه چاپ کتاب فعالیت دارد و تاکنون کتاب‌های مختلفی را چاپ نموده است. در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از کتاب‌های رمانی که در این انتشارات چاپ شده است بپردازیم.

کتاب «افسانه دیانا» یکی از بهترین و پرفروش‌ترین رمان‌هایی است که در ژانر علمی تخیلی توسط این انتشارات چاپ شده است. این اثر در سه جلد به قلم خانم «سارا رجب پور» نگاشته شده که بسیار مورد استقبال خوانندگان ایرانی قرار گرفته است. جلد سوم این رمان در قالب 284 صفحه به زبان فارسی نگاشته شده و خواننده را ترغیب و علاقه‌مند به خواندن این قصه‌ی پر کشش می‌کند.

در بخش‌هایی از جلد دوم این کتاب می‌خوانیم:

صورت دیانا را نوازش داده و او چشم‌هایش ‌را به آرامی باز نمود. نمی دانست چرا…؟ اما حس متفاوتی داشت. یک حس خوب… شاید به خاطر وجود دوباره‌ی ونوس بود… با یادآوری این موضوع، نگاهی به او انداخت، که کمی آن طرف‌تر، در خواب عمیقی فرو رفته، و اثری از آن زخم و تاول‌ها، روی پوستش دیده نمی‌شد. با مشاهده‌ی وضعیت بهبودیافته‌ی او، لبخند رضایت‌بخشی روی لب‌هایش ‌نقش بست. آرام از جای برخاسته و نشست. کش و قوسی به خودش داده و با چشم به دنبال آرسن گشت؛ اما او را نیافت… با توجه به زخمی که داشت، کمی نگرانش شده و بیشتر دور و بر را نگاه کرد… ناگاه او را دید که در حال آبتنی در آن چشمه‌ی آب گرم است… لحظه‌ای محو تماشایش شد. با توجه به حجم عظیم بخار آنجا، بالاتنه‌ی برهنه‌اش به خوبی دیده نمی‌شد. اما هم چنان تشخیص عضلات تنومند او، خیلی هم سخت نبود.

دیانا ‌کاملاً غیر ارادی به او زل زده بود، که ناگهان آرسن از جلوی چشم‌هایش ‌غیب شد. او سراسیمه خودش را کنار چشمه رسانده و به دنبال او گشت. حس دلواپسی غریبی آزارش می‌داد. اصلا دلش نمی‌خواست یک نفر دیگر را هم از دست بدهد! در همین لحظه، فرام دستش را به کناره‌ی چشمه گرفته و دقیقاً مقابل دیانا، از آب بیرون آمد. آن دو لحظه‌ای چشم در چشم شدند. سکوت عجیبی بر فضا حاکم شده بود، طوری که دیانا می‌ترسید صدای تپش‌های قلبش شنیده شود! در همین لحظه، صدای ونوس، آن دو را از آن حال و هوا بیرون آورد.

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه‌آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارائه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما و اطلاع از مراحل چاپ کتاب می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا