زود انزالی

درمان زود انزالی با روغن ساندا

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، به بیان روش درمان زود انزالی با روغن ساندا میپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

درمان انزال زودرس با روغن ساندا

استفاده از محصولات گیاهی برای تحریک میل جنسی و افزایش کارایی جنسی سابقه دیرینه دارد. برخی عصاره‌های گیاهی در اختلالات جنسی مفید بوده‌اند و پتانسیل بهبود رفتار و عملکرد جنسی مردان را افزایش می‌دهند به همین دلیل به عنوان برای اختلالات جنسی و زودانزالی مفید می‌باشند.

روغن ساندا ترکیبی از روغن‌های گیاهی بوده که در طب آیورودا و سایر طب های سنتی محبوب است. در برخی موارد ترکیبات و مقادیر متفاوتی از روغن‌های گیاهی را شامل می‌شود. روغن ساندا یک روغن سنتی است که به عنوان داروی گیاهی به صورت موضعی برای درمان اختلال نعوظ (ED) و انزال زودرس (PE) کاربرد دارد.

روغن ساندا به طور معمول شامل ترکیبات متفاوتی از موارد زیر است:

ریشه آشواگندا یکی از مواد فعال در روغن ساندا است که به دلیل افزایش انرژی، استقامت و جریان خون در داروهای سنتی زود انزالی و بهبود باروری مردان استفاده می‌شود. عصاره ریشه آشواگندا با افزایش سطح اکسیژن، جریان خون، کیفیت اسپرم و تعادل سطح هورمون‌ها در بدن سبب بهبود زود انزالی در برخی از مردان می‌شود.

شاتاواری یکی دیگر از گیاهان رایج در داروهای آیورودا است. همچنین به آن مارچوبه هندی گفته می‌شود. شاتاواری یک ماده فعال در روغن ساندا است. این عصاره، با اتساع رگ‌های خونی، جریان خون را بهبود می‌بخشد و به این ترتیب به درمان زود انزالی و بهبود باروری در مردان و زنان کمک می‌کند.

روغن میخک به طور طبیعی گرم کننده یا تحریک کننده است. این ماده معمولاً به عنوان یک داروی طبیعی برای تسکین درد دندان و درد عضلات استفاده می‌شود. مطالعات بالینی نشان می‌دهد اوژنول شیمیایی فعال در روغن میخک جریان خون را برای درمان زود انزالی بهبود می‌بخشد.

عصاره سیاه دانه به کاهش التهاب در بدن و گشاد کردن رگهای خونی، تعادل سطح قند خون و سطح چربی یا کلسترول کمک می‌کند. همه این خواص منجر به درمان زودانزالی در برخی از مردان می‌شود.

روغن کنجد یکی از روغن‌های دارویی است. در طب سنتی روغن کنجد و روغن‌های گیاهی دیگر در میان درمان‌های طبیعی مورد استفاده برای اختلال نعوظ و زود انزالی قرار دارند.

روغن ساندا برای درمان زود انزالی

روغن ساندا برای مردانی که اختلالات عملکرد جنسی مانند زودانزالی دارند، به بازار عرضه شد. تا به امروز، هیچ تحقیق پزشکی در مورد روغن ساندا یا تأثیر آن بر زود انزالی وجود ندارد. با این حال بسیاری از این روغن‌ها و عصاره‌های گیاهی موجود در روغن ساندا به درمان علائم ED و PE در مردان کمک می‌کند.

توجه داشته باشید از آنجا که زود انزالی به دلایل متفاوت رخ می‌دهد، قبل از استفاده از روغن ساندا یا سایر داروهای طبیعی از پزشک اجازه بگیرید.

نحوه استفاده از روغن ساندا

روغن ساندا به صورت موضعی روی پوست استفاده می‌شود. این روغن را حدود 30 دقیقه قبل از فعالیت جنسی مستقیماً روی آلت تناسلی مرد و اطراف آن ماساژ دهید. مواد مؤثر موجود در روغن ساندا از طریق پوست به بدن جذب می‌شوند.

هیچ مطالعه پزشکی برای تعیین دقیق میزان مصرف، مدت زمان مصرف و مدت زمان ماندگاری آن بر روی پوست هنوز وجود ندارد. علاوه بر این هیچ مطالعه پزشکی در مورد ایمنی استفاده از روغن ساندا و اینکه آیا عوارض جانبی دارد یا خیر هنوز در دسترس نیست. شایان ذکر است برخی از مواد موجود در روغن ساندا ممکن است باعث حساسیت یا واکنش پوستی در برخی افراد شود.

به عنوان مثال، اگر آلرژی به روغن کنجد دارید، ممکن است به روغن ساندا نیز حساسیت داشته باشید و باید بلافاصله پس از استفاده از روغن سانداآن را متوقف کنید و در صورت بروز هرگونه عارضه جانبی به پزشک مراجعه کنید.

سایر گزینه‌های طبیعی برای درمان زود انزالی و عدم نعوظ

برخی از درمان‌های طبیعی دیگر برای زود انزالی و اختلال نعوظ در مردان:

قبل از امتحان روغن ساندا یا سایر داروهای طبیعی با پزشک صحبت کنید. ممکن است بیماری زمینه‌ای دیگری داشته باشید که باعث ED، PE یا سایر اختلالات جنسی شده باشد. درمان بیماری های زمینه‌ای و بهبود سلامت کلی شما نیز به درمان زود انزالی کمک می‌کند.

3.9/5 - (17 امتیاز)
منبع
hindawihealthline

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا