راهنمای خرید و خدمات

بررسی اتاق فرار اختیار در کرج، بلوار باغستان

اتاق های فرار یکی از بهترین سرگرمی‌های این دوره برای جوانان خوش سلیقه است که طرفدار حل معما و هیجان هستند. اگر طرفدار اتاق های فرار هستید، حتما باید به دنبال بهترین اتاق فرار در نزدیکی محل زندگیتان باشید. برای پیدا کردن بهترین اتاق فرار در شهر محل سکونتتان، وبسایت تایم فورفان بهترین انتخاب است!

اگر اهل کرج هستید، امروز یکی از بهترین اتاق فرارهای کرج را به شما معرفی خواهیم کرد. اتاق فرار اختیار در بلوار باغستان کرج ، یکی از پرطرفدار‌ترین‌ها در این شهر است که بسیاری از کاربران تایم فور فان از آن ابراز رضایت کرده‌اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا این اتاق فرار را به شما معرفی کنیم و لینک رزرو آنلاین آن را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی اتاق فرار اختیار

اتاق فرار اختیار، یک بازی در ژانر مهیج، دلهره‌آور و تخیلی است که درجه سختی آن 10 از 10 است! یعنی این که این بازی بسیار دشوار است! برای همین احتمالا مناسب گروه‌های مبتدی نیست و شما باید حداقل تجربه 10 اتاق فرار را داشته باشید.

برای شروع این بازی به یک گروه 4 تا 7 نفره احتیاج دارید. 120 دقیقه هم زمان دارید تا معماها را حل کنید و بازی را به اتمام برسانید. سعی کنید با لباس راحت به مجموعه بروید و تاخیر هم نداشته باشید چون سانس شما کنسل خواهد شد. این بازی سوم اتاق فرار از مجموعه Mazeroom است.

داستان بازی اتاق فرار اختیار

“چند ماه از اون فاجعه لعنتی می‌گذره. واقعاً فکرشم نمی‌کردیم که «هِنسِل» انقدر احمق باشه! تیم‌های جستجوی حیات با تمام امکانات و تجهیزات چند هفته‌اس که دست‌خالی برمی‌گردن و دوشنبه هفته گذشته سازمان ملل به صورت رسمی مرگ قطعی حیات در نیمی از کره زمین رو تایید کرد.

بعضی شب‌ها با خودمون فکر می‌کنیم اگر این پروژه رو خود ناسا پیش می‌برد، شاید می‌تونست جلوی برخورد شهاب‌سنگ رو بدون تلفات بگیره. هرج و مرج و ناآرامی همه‌جا رو برداشته، سر منابع نفتی، که حالا دوباره اهمیت پیدا کرده، جنگ‌های محلی درگرفته. خطر جنگ جهانی سوم رو بیخ گوشمون احساس می‌کنیم…

فردا راس ساعت 8 صبح قراره به سمت سیگنال «نامیرا» بریم. تنها سیگنال ناشناخته از نیمه نابود شده زمین که خوشبختانه تا امروز قطع نشده. امیدواریم حداقل بتونیم آدم‌های زنده پیدا کنیم…”

آدرس اتاق فرار اختیار

اتاق فرار اختیار در شهر کرج، بلوار باغستان، نبش بوستان هفتم قرار دارد. اگر می‌خواهید که لوکیشن این اتاق فرار را روی نقشه مشاهده کنید، به لینک رزرو آنلاین که در ادامه قرار دارد مراجعه کنید.

بررسی اتاق فرار اختیار در کرج، بلوار باغستان

نظرات کاربران در مورد اتاق فرار اختیار

کاربران تایم فورفان به این اتاق فرار امتیاز 9.6 از 10 را داده‌اند. این نشان می‌دهد که بازیکنان روی هم رفته رضایت بالایی از این اتاق فرار دارند. از نظرات درج شده بر روی وبسایت، می‌توان فهمید که کاربران از سناریو، برخورد پرسنل، سطح معماها، سطح هیجان و دکور بازی بسیار راضی بوده‌اند.

در ادامه چندی از نظرات کاربران را باهم مرور می‌کنیم:

سحر: توی این همه تجربه اتاق فرارایی که از تهران و کرج داشتم اولین اتاق فراریه که کامنت میذارم. پیشنهاد میشه به شدت. خیلی عالی از همه نظر. به ما که خیلی خوش گذشت. ترسو هیجانو فضای متفاوت از اتاق فرارای دیگه رو با هم تجربه کردیم. مرسی واقعا خسته نباشید. عااالی

امیر: تو ژانر هیجانی جزو بازیای تاپ بود و همه چیش به اندازه بود. برخورد پرسنل عالی، اکتای جالب و متفاوتی داشت و دکورشم خفن بود. تیم ما لذت برد. دمتون گرم خسته نباشید.

محمد: سلام و خسته نباشید. راجع به بازی باید بگم تو سبک خودش بی رغیبه. بازی گیم پلی عالی داره و طراحی معما خوبه خیلی سخت نیست ولی جذابه. اکت ترس به هیچ عنوان نداره. شخصیت‌های تعامل بازی خیلی جذاب و دوست داشتنین. برای کسایی که از بازی‌های یک نواخت و مشابه خسته شدن به شدت پیشنهاد میشه.

مجتبی: از نظر تیم فراری ها، سلام. اگه بیخواییم نظر بدیم به یه تیم حرفه‌ای، میشه این تیم و اتاق فرار رو حرفه‌ای دید. از نظر مکانیزم، فضاسازی، سناریو و ژانر واقعا میشه گفت بی نظیره. پیشنهاد میکنم اگر دوست دارید در کنار استرس و هیجان، کلی بخندید و کیف کنید این بازی رو پیشنهاد میکنم!

نقد مختصر اتاق فرار اختیار

قبل از پرداختن به ایده و سناریوی بازی، باید خاطر نشان کرد که اولین نقطه قوت قابل تحسین بازی اختیار این است که در بخش ژانر کلمه‌ای به غیر از وحشت و دلهره نوشته شده و این امر سوای از میزان موفقیت بازی در القای ژانر، یک نوآوری را نوید می‌دهد که انجام آن نیازمند جسارت است.

ایده‌ی بازی روایتگر یک ماجراجویی ” سای فای- فیوچریستیک ” برای نجات نسل بشر است که به طبع اکثر مخاطبان اتاق فرار، ذهنیتی راجع به این استایل را از طریق انیمیشن ها، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی و فرنچایزهای علمی تخیلی دارند که در بازی اختیار نیز به این ذهنیت (هوش مصنوعی، ربات و…) به خوبی پرداخته شده.

از طرفی سناریوی نگارش شده برای این سبک بسیار قابل ستایش است و سوای روایتگری واضح و بی آلایش، با اتکا به شخصیت پردازی خارق العاده و پایان‌بندی بی نظیر، در سطح بسیار مناسب و محترمی قرار دارد.

روایتگری اجزای مختلف بازی هم بسیار پر جزئیات و فکر شده صورت می‌گیرد که به‌شدت تناسب با استایل و تم انتخاب شده برای بازی‎ست. نکته مثبت دیگر سناریوی بازی این امر است: افتی که عمدتا در ژانرهای علمی تخیلی به دلیل اتکای بیش از حد به جلوه‌های بصری و نماهای دیجیتال و این قبیل امور موجب کم رنگ شدن داستان و روایت می‌شود که اختیار به نحو اعجاب برانگیزی نه تنها در دام این افت نیوفتاده، بلکه عملکرد بسیار درخشانی نیز در این بخش از خود به جای گذاشته است. سپر منطقی بازی ضد گلوله است و…

بررسی اتاق فرار اختیار در کرج، بلوار باغستان

رزرو آنلاین اتاق فرار اختیار

برای مشاهده سانس‌ها و رزرو آنلاین اتاق فرار اختیار ، به وبسایت تایم فور فان مراجعه کنید و پس از خواندن قوانین و مشاهده‌ی زمان‌های در دسترس، پول بلیط را پرداخت کنید و سانستان را رزرو کنید! به همین راحتی!

سخن آخر

بررسی اتاق فرار اختیار در کرج به اتمام رسید. این بازی بدون شک یکی از بهترین‌هاست و پیشنهاد ما برای افرادی که در بازی اتاق فرار حرفه‌ای هستند این است که حتما همراه با گروهشان، این بازی را تجربه کنند.

وبسایت تایم فورفان ، بهترین سایت برای رزرو اتاق فرار در تمامی شهرهای ایران است. تیم تایم فور فان تلاش کرده تا تمام اطلاعات اتاق های فرار را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین شما دسترسی کامل به نظرات کاربران در مورد اتاق‌های فرار خواهید داشت.

با مراجعه به سایت تایم فورفان ، با توجه به ژانر ، سطح سختی ، تعداد اعضای مورد نیاز برای گروه و سناریو ، بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید و با انتخاب سانس و پرداخت هزینه بلیط، بدون هیچ زحمتی سانس را به صورت آنلاین رزرو کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با اختلاف بدترین اتاق فراری بود که رفتم
    جزییات معماها خیلی زیاد و سخت و زمان بسیار کوتاه است ، بازیگردان اصلا راهنمایی های خوبی نمیکند تقربا مثل کسی میمونه که بیشتر دوست داره اشتباه بکنی سرزنشت بکنه واقعا حسه بدی بهت میده
    در طی بازی مداوم بهت اخطار میدن انگار که رفتی پادگان و چپ و راست بهت تذکر میدن تذکر حجاب و حرکت و هزار تا چیز دیگه واقعا تجربه بدی بود اصلا پیشنهاد نمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا