پوست و مو

روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت

آیا وقتی در آینه نگاه می‌کنید آرزو می‌کنید، صورتی صاف و بدون چین و چروک داشتید. شما تنها نیستنید این مشکل برای هزاران نفر در جهان اتفاق می افتد. همزمان با بالا رفتن سن، ماده‌ای به نام کلاژن که سبب استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست (جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست) می‌شود، نیز کاهش می‌یابد. این کاهش تدریجی خودش را در قالب خطوط ریز چین و چروک روی صورتمان نشان می‌دهد. تجربه این اتفاق برای بسیاری افراد وحشت آور است به همن دلیل، تنها گزینه پیشرو متوسل شدن به روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت است، که مواد قوی ضد پیری را مستقیماً به سلول‌های پوست تزریق می‌کند و پوست را جوان نگه می‌دارد.

کرم لیفتینگ صورت، فرمول‌های خلاقانه‌ای دارند و از ترکیب مواد فعال قوی مانند رتینول، پپتیدها و ویتامین C، تشکیل شده‌اند که نشانه‌های رایج پیری را هدف قرار می‌دهد و با کاهش ظاهر خطوط ریز، چین و چروک و شلی پوست به شما کمک می‌کنند پوستی شاداب‌تر و جوان‌تر داشته باشید.

شاید باور نکنید اما، ترکیبات موجود در کرم‌های لیفتینگ صورت به عنوان یک لایه‌بردار مؤثر سلول‌های مرده پوست را پاک و علائم کشش، سلولیت و جای زخم صورت را از بین می‌برد. گزینه‌های جراحی مانند لیفت صورت درست است که چشمگیرترین نتایج را به همراه دارد، اما گزینه‌های دیگر از قبیل کرم لیفتینگ صورت هستند، که به زمان و هزینه کمتری نیاز دارند.

اما مهم‌ترین نکته بعد از سرمایه گذاری بر روی خرید، دانستن روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت می‌باشد که موثرترین نتیجه را به همراه داشته باشد. در این مطلب در ابتدا با کرم لیفتینگ صورت آشنا می شوید سپس نحوه اعمال و استفاده از آن را نیز بیان می‌کنیم.

استفاده از کرم لیفتینگ صورت به چه دردی می‌خورد؟

بهترین کرم‌های سفت‌کننده پوست با داشتن نرم‌کننده‌های آبرسان مانند هیالورونیک اسید، کره شی، ویتامین E و غیره، علاوه بر تأمین رطوبت پوست آن را مستحکم می‌کنند. مواد موجود در این کرم‌ها نه تنها سد پوستی را تقویت کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند، بلکه فواید بسیاری برای تقویت پوست و پشتیبانی از صافی و سفتی صورت دارد.

ترمیب نوآورانه در این نوع کرم‌ها تزریق آمینو اسیدها و پپتیدهای حجیم کننده پوست، است که ظاهر صورت شما را به طور مشهودی زیباتر می‌کند و باعث تولید کلاژن می‌شود. به این ترتیب شاهد بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک خواهید بود.

حتی برخی از کرم‌های لیفتینگ برای گردن طراحی شده‌اند که با ترکیب فوق العاده خود به پوست گردن نفوذ کرده و با غعال کردن گردش سلولی و تولید کلاژن پوست گردن را جوان، شاداب و زیباتر می‌کنند.

استفاده از کرم لیفتینگ صورت بهتر است یا جراحی لیفت

درست است که کرم لیفتینگ نمی‌تواند به اندازه لیفت صورت تهاجمی عمل کند، اما در بهترین حالت، عوارض جانبی دردناک و پایدار ندارد.

مزیت دیگر این کرم‌ها این است که فواید غیرمنتظره‌ای برای پوست شما دارند. جراحی نمی‌تواند بافت کلی پوست شما را بهبود بخشد. اما استفاده مداوم از کرم‌های لیفتینگ صورت، پوست شما را لایه برداری و مرطوب می‌کند که سبب کاهش ظاهر منافذ و چین و چروک می‌شود که در لیفت جراحی امکانپذیر نیست.

روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت

1. استفاده از مقدار کرم مناسب

استفاده از مقدار مناسب از یک محصول مراقبت از پوست موضعی به اندازه استفاده از خود محصولات مناسب مهم است. مطالعات نشان می‌دهد که 95 درصد از مردم هنگام استفاده از محصولات موضعی از کرم کافی استفاده نمی‌کنند. مقدار محصول را می‌توان بر حسب واحد نوک انگشت (FTUs)، گرم، اونس یا اندازه گیری قاشق چای خوری اندازه گیری کرد. از اولین چین یا مفصل انگشت اشاره شروع و به نوک انگشت ختم می‌شود. (1/4 قاشق چایخوری).

2. روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت

با فشار دادن محکم و حرکت آهسته به سمت بیرون و به سمت شقیقه‌ها ماساژ دهید. پوست را چندین بار در بالا و زیر چشم بمالید. با حرکت خود کرم را به سمت گوش‌ها محکم ماساژ دهید و پوست را چندین بار در 3 نقطه بالای گونه‌ها، مرکز گونه‌ها و کناره‌های دهان محکم ماساژ دهید، سپس خط صورت را با کف دست خود به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید تا بتوانید گرمای کف دست را احساس کنید.

زمان‌های استفاده از کرم لیفتینگ صورت

صبح

بهترین راه برای آماده سازی، آبرسانی و محافظت از پوست در طول روز و مواجهه با عوامل محیطی و محرک‌های بی شمار آن، استفاده از کرم در صبح‌ها است.

قبل از خواب

تحقیقات نشان می‌دهد که ساعت 10 و 11 شب، زمانی است که پوست ما به طور مؤثر خود را ترمیم می‌کند. یعنی باید قبل از این زمان کرم خود را برای بهترین نتیجه اعمال کنید. خواب زمان حیاتی برای بدن ما برای بازسازی و ترمیم خود است، که شامل پوست نیز می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
lesliebaumannmdhowstuffworksaadwwdsensai-cosmeticsmoisturizersamazonhealthline

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا