انشا

انشا در مورد اردوی دانش آموزی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد اردوی دانش آموزی با مقدمه، بدنه و نتیجه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

انشا اول مورد اردوی دانش آموزی⭐

مقدمه:
فکر نکنم هیچ دانش آمورزی باشد که عاشق اردوی دانش آموزی نباشد. این اردوها در فصل بهار یا تابستان برگزار می شود. در این اردوها دانش آموزان علاوه بر تفریح ​​چیزهای جدیدی را یاد می گیرند و محیط و ماجراهای جدید را دور از خانه در یک محیط امن امتحان می کنند. علاوه بر این، در طول اردوی تابستانی بسیاری از ما دوستان جدیدی پیدا می کنیم و اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعی خود را پرورش می دهیم.

بدنه:
من هر ساله در اردوی دانش آموزی شرکت می کنم چون می تونم دوستان بیشتری پیدا کنم و فعالیت هایی که دوست دارم نظیر نقاشی، طراحی، آواز و غیره انجام دهم. مدتی را به دور از پدر و مادرم می گذرانم و مجبور میشوم با دیگران بیشتر تعامل کنم که در نتیجه مهارت اجتماعی ام بیشتر رشد می کند.

ما در اردوی تابستانی به طبیعت می رویم و برای مدتی از موبایل و فناوری های مضر دور هستیم و می توانیم دنیای واقعی را مشاهده و درک کنیم. در این اردوها ما با شرکت در فعالیت های مختلف فعال تر می شویم و اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنیم.

نتیجه:
به نظر من اردوهای تابستانی بسیار ماجراجویانه و هیجان انگیز هستند و تجربه کاملا جدیدی را می توانیم کسب کنیم. من با شرکت در این کمپ ها چیزهای زیادی یاد گرفتم و احساس کردم توانایی های جسمی، اجتماعی و ذهنی بیشتری به دست آوردم  که برای من جزو درس های مهم زندگی بود.

انشا دوم مورد اردوی دانش آموزی⭐

مقدمه:
پارسال من در اردوی دانش آموزی مدرسه شرکت کردم، علاوه بر اینکه به من خیلی خوش گذشت بازی های سرگرم کننده و ورزش های مختلفی مانند والیبال، فوتبال و بدمینتون در فضای باز انجام دادیم. بهترین قسمت اردوی تابستانی که پارسال رفتم شرکت در مسابقات تیمی بود که توانستم مهارت های جدیدی را بدست آورم. اقامت در چادرهایی در دل جنگل نیز یکی از مهیج ترین فعالیت های اردویی که مورد علاقه من بوده است و هیچ گاه فراموش نمی کنم.

بدنه:
مدرسه ما یک اردوی کوچک سه روزه را برگزار کرد که سفرمان را با اتوبوس شروع کردیم. ما سفر را با اتوبوس شروع کردیم و در آنجا بازی های تیمی انجام دادیم و با دانش آموزان کلاس های دیگر معاشرت کردیم. این اولین سفر چند روزه ام بود که بدون والدینم برگزار شد. در حین حضور در اردو، همه دانش آموزان به گروه هایی تقسیم شدند و وظایف مختلفی از جمله کمک به برپایی چادر، جمع آوری هیزم و تهیه غذا انجام دادند. این وظایف به ما فرصتی داد تا به صورت تیمی کار کنیم و یکدیگر را به خوبی بشناسیم.

در اردوهای تابستانی کارگاه های مختلفی برگزار شد که من بسیار دوست داشتم و توانستم مهارت های اجتماعی جدید و متفاوتی را یاد بگیرم. من خیلی از دوستانم را در همین اردوها پیدا کردم و خاطرات بسیار لذت بخشی برایم رقم زد.

در کل، شرکت در اردوهای تابستانی برای کودکان هیجان و اشتیاق باورنکردنی دارد و دانش آموزان را قادر می سازد از زیبایی های مکان های مختلف لذت ببرند. اوقاتی که در اردوهای تابستانی سپری می شود لذت زیادی برای من به همراه دارد و با شرکت در چنین اردوهای تابستانی خاطرات فوق العاده ای پیدا می کنم.

نتیجه:
اردوهای تابستانی برای من از اهمیت بسیاری برخوردار است. چون به کودکان کمک می کند تا علاقه و مهارت های خود را شناسایی کنند و به دور از شلوغی های زندگی تحصیلی مدرسه تجریه یادگیری جدیدی داشته باشند. من به عنوان یک دانش‌آموز اردوهای دانش آموزی را فعالیتی واقعا جالب و به یاد ماندنی می دانم.

4.8/5 - (10 امتیاز)
منبع
topprinfinitylearnaplustopper

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا