انشا

انشا در مورد چه انتظاراتی از مدرسه دارید

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد چه انتظاراتی از مدرسه دارید برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد چه انتظاراتی از مدرسه دارید⭐⭐

من انتظارات زیادی از مدرسه خود دارم، با این حال، هر دانش آموزی به دلایل متفاوتی از مدرسه خود انتظاراتی دارد که احساس متفاوتی را در او ایجاد می کند. البته ما نباید انتظارات بالایی داشته باشیم که مانعی برای دستیابی به عملکرد تحصیلی بالا و افت درسی باشد. بلکه باید انتظارات بالا را منبع عزمی برای دستیابی به موفقیت و پیشرفت تلقی کنیم. پدرم همیشه می گفت، دانش آموز نباید از شکست بترسد بلکه باید با آن مقابله کند.

هر دانش آموزی که به مدرسه می رود با آمادگی، تجربیات، انگیزه و برداشت های متفاوت وارد کلاس درس می شود و خواسته های خاصی از معلم خود دارد و زمان زیادی را صرف درس خواندن می کند. بهبود مهارت دانش آموزان تنها بخشی از انتظارت ما از معلم خود است. همچنین معلممان به طور یکسان به دانش آموزان تعلیم دهد. معلم ما همیشه ایده ها و فکرهای جدیدی برای تدریس دارد به همین دلیل، من تصمیم دارم برای ارتقای مهارت هایم با پشتکار تلاش کنم.

مدرسه نقش ها و انتظارات مختلفی را به دانش آموزان آموزش می دهد. من به عنوان یک دانش آموز تلاش می کنم تا یکی از انتظاراتم از مدرسه که آموزش است را یاد بگیرم. به عنوان مثال، من واژگان درسیم را سعی می کنم خیلی خوب یاد بگیرم تا بتوانم کلمات یا عبارات را صحیح بنویسم.

⭐⭐انشا دوم در مورد چه انتظاراتی از مدرسه دارید⭐⭐

ما دانش آموزان از مدرسه خود انتظار داریم، به ما کمک کند تا در آینده بتوانیم به موفقیت و اهداف کاری خود برسیم. ما به عنوان دانش آموز برای فارغ التحصیلی باید هر روز هفته از صبح در کلاس درس باشیم و درس بخوانیم.

این انتظارات دانش‌آموزان را به افراد بهتر تبدیل می کند همچنین به آنها کمک می کند تا موفق شوند. هر مدرسه مجموعه قوانین خاص خود را دارد که دانش آموز باید از آنها پیروی کند. این قوانین موارد خاصی از لباس پوشیدن تا نوع تدریس را شامل می شود.

البته موارد دیگری هم هست مثلا، بسیاری از معلمان فقط آموزش می دهند اما به این فکر نمی کنند که دانش آموزان نمی توانند به سرعت آموزش آنها را یاد بگیرند. یا برخی از مدارس می خواهند همه دانش آموزان برنامه درسی مشابهی را با سرعت یکسان همراه با دانش آموزان دیگر یاد بگیرند. از طرفی برخی مدارس سعی دارند کلاس های پیشرفته و جبرانی بگذارند. اگرچه این ایده خوبی است و می تواند به دانش آموزان کمک کند زیرا همکلاسی های آنها با سرعت مشابهی یاد می گیرند، اما افت هم دارد. این می تواند مانع از آن شود که برخی از دانش آموزان نتوانند در کلاس های خاصی شرکت کنند.

در هرصورت، تنها انتظاری که می توانیم از مدرسه داشته باشیم کسب دانش جدید، نمرات بالا و یادگیری مهارت و دانش فراوان است. در هر صورت، مدرسه فرصت های زیادی را برای دانش آموزان باز می کند و تنها مکانی است که برای کسب مهارت ها و تجربه های جدید زندگی باید از آن انتظار داشته باشیم. همچنین، مدرسه تنها جایی است که دانش آموزان می‌توانند، علاوه بر تمرین تکنیک‌های یادگیری با دانش‌آموزان دیگر پیوندهای اجتماعی برقرار کنند. از نظر من مدرسه فقط برای یادگیری نیست، بلکه به کودکان نیز کمک می‌کند تا مهارت‌ها و ویژگی‌های اجتماعی خود را هنگام تعامل با دانش‌آموزان دیگر تقویت کنند.

به طور کل من این انشا را نوشتم که هر کسی که وارد مدرسه می شود، بداند که انتظارش از مدرسه، کسب دانش، تجربه و مهارت است. همچنین در مدرسه، در مورد شغل ها و فرصت هایی که در بیرون وجود دارد دانش کسب می کنیم و می توانیم فرصت های زیادی را کشف کنیم.

مطالب مرتبط با موضوع مدرسه:

4.3/5 - (21 امتیاز)
منبع
essaysiplstudymodecram123helpme

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا