انشا

انشا در مورد اهمیت آموزش

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد اهمیت آموزش با مقدمه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه:
آموزش ابزاری برای بهبود و تغییر زندگی است. آموزش برای کودک از خانه شروع می شود. این یک فرآیند مادام العمر است که با مرگ به پایان می رسد. قطعا آموزش، کیفیت زندگی یک فرد را تعیین می کند. آموزش باعث بهبود دانش، مهارت، رشد شخصیت و نگرش فرد می شود. نکته قابل توجه این است که تحصیلات، شانس افراد را برای یافتن شغل مناسب زیاد میکند. در این انشا در مورد اهمیت آموزش و ارزش آموزش در زندگی و جامعه صحبت خواهیم کرد.

اول از همه، آموزش توانایی خواندن و نوشتن را به ما می آموزد. خواندن و نوشتن اولین قدم در آموزش است. بیشتر اطلاعات با نوشتن به دست می آیند. از این رو، فقدان مهارت نوشتاری به معنای از دست دادن اطلاعات زیادی است.

مهمتر از همه، آموزش برای اشتغال و رسیدن به شغل موردعلاقه بسیار مهم است.

ارتباط بهتر نقش دیگر آموزش است. آموزش، گفتار افراد را اصلاح و بهبود می بخشد.

آموزش باعث می شود که فرد استفاده کننده بهتری از فناوری باشد. آموزش مهارت های فنی لازم برای استفاده از فناوری را فراهم می کند. از این رو، بدون آموزش، کار با ماشین‌های مدرن دشوار خواهد بود.

مردم با کمک آموزش بالغ تر می شوند. مهمتر از همه، آموزش ارزش انضباط را به افراد می آموزد. افراد تحصیل کرده نیز ارزش زمان را بسیار بیشتر درک می کنند. برای افراد تحصیل کرده، زمان برابر است با طلا.

آموزش افراد را قادر می سازد تا نظرات خود را به نحو احسن بیان کنند. افراد تحصیل کرده می توانند نظرات خود را به شیوه ای واضح توضیح دهند. از این رو، افراد تحصیل کرده به احتمال بیشتر میتوانند مردم را متقاعد کنند.

آموزش به گسترش دانش در جامعه کمک می کند. این شاید قابل توجه ترین جنبه آموزش باشد. دانش در جامعه تحصیل کرده سریعتر منتشر میشود.

آموزش به توسعه و نوآوری فناوری کمک می کند. نکته قابل توجه این است که هر چه آموزش بیشتر باشد، فناوری بیشتر گسترش خواهد یافت. پیشرفت های مهم در تجهیزات جنگی، پزشکی، کامپیوترها و غیره به دلیل آموزش صورت می گیرد.

نتیجه:
آموزش پرتویی از نور در تاریکی است. آموزش، امیدی برای یک زندگی خوب است. آموزش حق اساسی هر انسان در این سیاره است. بی سوادی بدترین چیز برای بشریت است. مهمتر از همه، دولت های همه کشورها باید به دنبال گسترش آموزش باشند.

4.2/5 - (4 امتیاز)
منبع
toppr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا