انشا

انشا در مورد بهترین دوست من با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد بهترین دوست من برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

تبلیغات

مقدمه:
دوستی یکی از بزرگترین موهبت هایی است که هرکسی آنقدر خوش شانس نیست تا آن را داشته باشد. ما در سفر زندگی با افراد زیادی روبرو می شویم اما تعداد کمی هستند که اثری از خود در زندگی ما بر جای می گذارند. بهترین دوست من یکی از این افراد است که توانسته تاثیر مثبتی بر زندگی من بگذارد. ما برای مدت طولانی بخشی از زندگی یکدیگر بوده ایم و دوستی ما هنوز در حال پیشرفت است. من بسیار خوش شانسم که کسی را به عنوان بهترین دوست در زندگی خود دارم. در این انشا در مورد بهترین دوستم، من در مورد نحوه دوست شدنمان و بهترین ویژگی های او به شما خواهم گفت.

بدنه:
دوستی ما از زمانی شروع شد که او به عنوان یک دانش آموز جدید به کلاسمان وارد شد. هر دوی ما ابتدا برای صحبت کردن با یکدیگر مردد بودیم، اما به تدریج با هم ارتباط برقرار کردیم. اولین باری که بهترین دوستم سعی کرد با من صحبت کند را به یاد دارم. در کمال تعجب، ما در پایان آن سال تحصیلی بهترین دوستان یکدیگر شدیم.

ما چیزهای زیادی در مورد یکدیگر یاد گرفتیم و متوجه شدیم که سلیقه ما در موسیقی و مد بسیار شبیه هم است. از آن زمان ما تمام وقتمان را با هم گذراندیم. در مطالعه به هم کمک می‌کردیم و به خانه‌های هم سر می‌زدیم. جمعه ها، ناهار را حتماً با هم می خوریم و با هم فیلم و کارتون می بینیم.

در تعطیلات تابستانی حتی با هم به مسافرت تابستانی رفتیم و خاطرات زیادی ساختیم. یک بار در تعطیلات تابستان، او نیز مرا تا خانه پدربزرگ و مادربزرگم همراهی کرد. ما در آنجا اوقات فوق العاده ای داشتیم. علاوه بر این، ما حتی نوعی دست دادن متفاوت و مختص برای خودمان اختراع کردیم. از طریق این رابطه آموختم که خانواده فقط به ریشه خونی ختم نمی شود چون که بهترین دوستم دست کمی از خانواده ام نداشت.

تبلیغات

احساس می‌کنم یکی از دلایل اصلی ایجاد چنین پیوندی با بهترین دوستم، ویژگی‌هایی بود که او دارد. شجاعت او همیشه به من انگیزه می داد تا صدایم را در برابر بی عدالتی بلند کنم، زیرا او همیشه در مقابل قلدرها ایستاده بود. او همچنین یکی از باهوش‌ترین ذهن‌های کلاس است که نه تنها از نظر تحصیلی بلکه در زندگی نیز سرآمد است. من هرگز نوازنده پیانویی را به خوبی بهترین دوستم ندیده ام، تمجیدهایی که او کسب کرده است گواهی بر استعداد اوست.

مهمتر از همه، احساس می‌کنم چیزی که بیشتر از همه برایم جذابیت دارد، ترحم و مهربانی اوست. چه نسبت به انسان ها و چه حیوانات، او همیشه همین رویکرد را حفظ می کند. به عنوان مثال، یک سگ ولگرد که مجروح بود و از درد ناله می کرد، بهترین دوست من نه تنها او را درمان کرد، بلکه برای مدتی از او نیز مراقبت کرد.

همچنین یک روز پیرزنی فقیر را در خیابان دید و فقط برای ناهارش پول داشت. دوست من برای دادن همه پولش به پیرزن لحظه ای درنگ نکرد. آن اتفاق باعث شد که بیشتر به او احترام بگذارم و به من انگیزه داد که بیشتر به محرومان کمک کنم.

نتیجه:
به طور خلاصه، پیوندی که با بهترین دوستم دارم یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های من است. هر دوی ما الهام بخش یکدیگر هستیم تا انسان‌های بهتری شویم. ما یکدیگر را تشویق می کنیم تا کارها را به بهترین نحو انجام دهیم. بهترین دوست واقعاً گوهر گرانبهایی است و من خوش شانس هستم که آن گوهر زندگی خود را پیدا کردم.

4.3/5 - (16 امتیاز)

تبلیغات

منبع
toppr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا