انشا

انشا در مورد خاطرات مدرسه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد خاطرات مدرسه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد خاطرات مدرسه⭐⭐

بدون شک مرحله مدرسه و تحصیل برای ما بچه ها بهترین مرحله زندگی است و بهترین مکانی است که در آن می توانیم مطالب جدید یاد بگیریم، دوستان صمیمی پیدا کنیم و خاطرات فراموش نشدنی رقم بزنیم. ما در این دوران نه فشار کاری داریم و نه به فکر کسب درآمد هستیم.

در زمان بزرگسالی خاطرات مدرسه برایمان حس نوستالژی زنده می کند. مثلا زمانی که تکالیف مدرسه ام را انجام نمی دادم بهانه های مختلفی می آوردم. البته قبول دارم که کار درستی نبود اما یکی از خاطرات مدرسه ام بود که فراموش نمی کنم.

بهترین قسمت روز در مدرسه ام زمان ناهار بود که فرصتی برای معاشرت بهتر با دوست هایمان برایم فراهم می کرد، هنوز دلم برای اون روزها تنگ می شود. سفرهای مدرسه واقعا فراموش نشدنی بود مهم نبود کجا برویم بهترین قسمت سفر مدرسه ای اتوبوس سواری آن بود من و دوستانم در این سفرها آهنگ های زیادی را با صدای بلند در اتوبوس می خواندیم و کلی لذت می بردیم. آرزو دارم دوباره به آن روزها برگردم.

هنوز به یاد دارم که چگونه معلم به ما اجازه می داد در طول کلاس بازی‌ کنیم و همیشه از خدا می خواستم که معلممان سر کلاس نیاید. هر وقت معلم ما را صدا می زد تا تخته را پاک کنیم به یاد ماندنی ترین خاطرات من از دوران مدرسه بود. همه ما از دوران مدرسه خاطرات به یادماندنی داریم که جزء بهترین مراحل زندگیمان است. هر وقت خاطراتم را به یاد می‌آورم، هرگز به نمرات یا آزمون‌های آن فکر نمی کنم بلکه تنها زمان‌ها و خاطرات به یاد ماندنی‌ای آن به ذهنم خطور می کند.

لذت های خاطرات مدرسه بسیار ارزشمند است که پس از پایان مدرسه نمی توان آن شادی ها را بدست آورد. هیجان روزهای مدرسه فراموش نشدنی است. در کل مدرسه فصل شگفت انگیزی در زندگی ام بود که فراموش نخواهم کرد.

⭐⭐انشا دوم در مورد خاطرات مدرسه⭐⭐

روزهای مدرسه بهترین روزهای زندگیم بود. هنوز اولین روز مدرسه ام را به یاد دارم. زندگی مدرسه ای من درخشان ترین بخش خاطرات من است. هنوز هم می توانم احساس کنم که مدرسه ام با چه گرمی از من استقبال کرد. محبتی که از معلمان و همکلاسی هایم دریافت میکردم هرگز فراموش نخواهم کرد به همین دلیل همیشه خاطرات دوران دبستان را گنجینه زندگی خود می دانم. کسانی که امروز بهترین دوستان من هستند یادگار دوران مدرسه ام هستند.

اگر خاطرات طلایی و تجربیات ارزشمند دوران مدرسه ام را نداشتم، خیلی چیزها در زندگی ام از قبیل دوستان فوق‌العاده، تجربیات و خاطرات خوش خود را به دست نمی آوردم. آن روزهای هیجان انگیز به من کمک کرد تا ارزش زمان و معنای زندگی را بیابم.

علاوه بر این، زندگی مدرسه ای من به من آموخت که چگونه منظم، مسئولیت پذیر، سخت کوش و واقع بین شوم. یکی از درخشان ترین خاطرات مدرسه ام روزی بود که در مسابقه علمی مدرسه برنده جایزه شدم. بخش زیادی از خاطرات مدرسه به پیدا کردن دوستان بسیار خوب و گذراندن روزهای خنده و سرگرمی با آنها، شکل گرفته است. هیچ کس نمی تواند اولین و آخرین روز مدرسه خود را فراموش کند.

من دانش آموز بسیار تنبلی بودم، اما تشویق و نیروی مداومی که از پدر و مادرم می آمد به من کمک می کرد تا دختری فعال شوم و خوب درس بخوانم. اگر پدر و مادرم مرا مجبور به درس خواندن نمی کردند، فکر نمی کردم بتوانم تحصیلاتم را کامل کنم. از آنجا که من هم مانند سایر بچه ها در طول مدرسه از درس خواندن متنفر بودم، اما بعدا فهمیدم که درس خواندن برای داشتن یک زندگی عالی در آینده ضروری است.

بیدار شدن از خواب در ساعت 6:30 واقعا برایم آزار دهنده بود و مجبور بودم قبل از صرف صبحانه، هر روز به مدرسه بروم. قبول دارم که اختصاصا این زمان از روز برای درس خواندن نیاز به مدیریت زمان دارد و والدینم به من در این زمینه بسیار کمک کردند.

در جمع بندی این مطلب باید گفت، که دوران مدرسه به یاد ماندنی و طلایی ترن دوران در زندگی هر فرد است. دوستان و خاطراتی که ما اینجا می سازیم فراموش نشدنی بود. ما تقریبا یک سوم زندگی خود را در مدرسه می گذرانیم و این دوران برای ما بهترین دوران است.

مطالب مرتبط با موضوع مدرسه:

3.9/5 - (7 امتیاز)
منبع
edubeginnerfullhowimpallparagraphbyjusten4kidslinkedin

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا