انشا

انشا در مورد خانواده من با مقدمه بدنه نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد خانواده من با مقدمه بدنه نتیجه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد خانواده من⭐⭐

مقدمه:
خانواده بخشی جدایی ناپذیر از زندگی هر فرد است. فرقی نمی کند که خانوادتان کوچک یا بزرگ باشد مهم این است که شما یک خانواده دارید. خانواده به عنوان اولین مدرسه برای کودک عمل می کند که در آن چیزهای مختلفی را یاد می گیرد. دانش اولیه در مورد فرهنگ و هویت فقط از خانواده گرفته میشود. به عبارت دیگر، شما بازتابی از خانواده خود هستید. تمام عادات و آداب خوبی که فرد به کار میگیرد فقط از خانواده اوست. احساس می کنم خیلی خوش شانس هستم که در خانواده ای به دنیا آمدم که از من انسان بهتری ساخته است. به نظر من خانواده ها جزء اساسی وجود آدم هستند. در این انشا درباره خانواده من، به شما خواهم گفت که چرا خانواده مهم است.

بدنه:
خانواده ها موهبتی هستند که همه آنقدر خوش شانس نیستند که آن را داشته باشند. با این حال، ممکن است برخی افراد، گاهی اوقات ارزشی برای این نعمت قائل نباشند. برخی افراد برای اینکه مستقل شوند، زمانی را دور از خانواده می گذرانند.

با این حال، آنها اهمیت خانواده را درک نمی کنند. خانواده ها ضروری هستند زیرا به رشد ما کمک می کنند. آنها ما را تبدیل به یک فرد کامل با هویت فردی می کنند. علاوه بر این، آنها به ما احساس امنیت و محیطی امن برای شکوفایی می دهند.

مطالعات نشان می دهد که افرادی که با خانواده خود زندگی می کنند نسبت به افرادی که تنها زندگی می کنند شادتر هستند. آنها به عنوان راهگشای شما در مشکلات عمل می کنند.

خانواده ها تنها کسانی هستند که وقتی همه دنیا به شما شک دارند به شما ایمان دارند. به همین ترتیب، هنگامی که در حال سقوط هستید، آنها اولین کسانی هستند که شما را تشویق می کنند. مطمئناً داشتن یک خانواده مثبت اندیش در کنارتان یک نعمت واقعی است.

خانواده من همیشه در فراز و نشیب ها در کنارم بوده اند. آنها به من یاد داده اند که چگونه انسان بهتری باشم. خانواده من از 3 خواهر و برادر و پدر و مادرم تشکیل شده است.

در درون هر یک از اعضای خانواده، قدرت من نهفته است. مادرم نقطه قوت من است زیرا همیشه می توانم وقتی به شانه ای برای گریه کردن نیاز دارم روی او حساب کنم. او بیش از هر شخص دیگری به من ایمان دارد. او ستون فقرات خانواده ماست. پدر من کسی است که همیشه مشکلات خود را به خاطر خانواده اش پنهان می کند.

او معنای واقعی قدرت را به من آموخت. خواهر و برادرهای من بهترین دوستان و پشتیبان های من هستند. خانواده من قدرت من است که مرا برای رسیدن به قله های موفقیت حمایت میکند.

نتیجه:
خلاصه اینکه من برای همیشه مدیون خانواده ام بابت تمام کارهایی که برای من کرده اند خواهم بود. من نمی توانم زندگی خود را بدون آنها تصور کنم. آنها اولین معلمان و اولین دوستان من هستند.

آنها محیطی امن و مطمئن در خانه برایم فراهم کرده اند. من می توانم همه چیز را با خانواده ام در میان بگذارم زیرا آنها هرگز یکدیگر را قضاوت نمی کنند. ما به قدرت عشق بیشتر از هر چیزی اعتقاد داریم و این ما را وادار می کند تا به یکدیگر کمک کنیم تا انسان های بهتری شویم.

⭐⭐انشا دوم در مورد خانواده من⭐⭐

همه ما خانواده داریم و معنی داشتن خانواده را می دانیم. خانواده اولین جایی که در آن چیزهای زیادی یاد می گیریم و فرهنگ و هویت ما را شکل می دهد. اگر به رفتار هر بچه ای در مدرسه دقت کنید قطعا متوجه خواهید شد که این رفتارها از خانواده می آید. معلممان می گفت خانواده جزء اساسی وجود هر انسانی است و خیلی باید خوش شانس باشیم که دارای خانواده هستیم.

خانواده همیشه در فراز و نشیب ها در کنار ما است، ما در خانواده یاد می گیریم که چگونه انسان بهتری باشیم. خانواده من از چهار خواهر، برادر، پدر و مادرم تشکیل شده است.

مادرم نقطه قوت من است چون همیشه وقتی گریه می کنم به او تکیه می کنم. او بیش از هر شخص دیگری من را دوست دارد و ستون فقرات خانواده ماست و پدرم نیز همیشه مشکلاتش را به خاطر ناراحت نشدن ما پنهان می کند.

خواهر و برادرهای من نیز بهترین دوستانم هستند که همیشه می توانم با آنها سرگرم شوم. اگر شانس بیارید و خانواده خوبی داشته باشید به طور قطع می توانید به هر هدفی در زندگیتان برسید.

من همیشه بابت تمام کارهایی که خانواده ام برای من انجام داده است به آنها مدیون هستم و نمی توانم زندگیم را بدون آنها تصور کنم. به همین خاطر همیشه سعی می کنم در کنار خانواده ام انسان بهتری باشم.

همه ما خانواده خود را دوست داریم. ممکن است اعضای یک خانواده نظرات متفاوتی داشته باشند یا با هم دعوا کنند، اما با این وجود این خانواده است که در فراز و نشیب های زندگی از ما حمایت می کند.

به نظر من خانواده هدیه ای ارزشمند از طرف خداوند است. من خانواده ام را خیلی دوست دارم چون همه اعضای خانواده ام سبب بدست آوردن بزرگترین پیروزی های من شده اند. خدا را شکر می کنم که در خانواده ای پر از عشق و انضباط بزرگ می شوم.

⭐⭐انشا سوم در مورد خانواده من⭐⭐

من خانواده دوست داشتنی دارم که تک تک آنها را دوست دارم. خانواده ما تشکیل شده از پدربزرگ و مادربزرگ، پدر و مادر، عمو، عمه، دو برادر، یک خواهر که کلا ده نفره را تشکیل می دهیم.

پدرم مهندس و مادرم معلم مدرسه است. مادربزرگم خانه دار و پدربزرگم بازنشسته دولتی است، عمو و عمه ام وکیل هستند و همه خواهر و برادرهایم مدرسه می روند. همه خانواده‌ ما به یکدیگر احترام می‌گذارند، مراقب یکدیگر هستند و هر دو هفته یکبار همه ما با هم به پیک نیک می رویم. خانواده ام به من درس های خوبی در مورد اتحاد، عشق و همکاری می دهد. خانواده موهبتی است که همه آنقدر خوش شانس نیستند که آن را داشته باشند.

خانواده ما را به یک فرد کامل تبدیل می کند، مثلا نحوه معاشرت را فقط از خانواده خود یاد می گیریم و این باعث رشد عقلی ما می شود. افرادی که با خانواده زندگی می کنند، شادتر هستند.

از خدا می خواهم که خانواده ام را از همه بدی ها و خطرات زندگی ام در امان نگه دارد. امیدوارم خداوند به همه خانواده ای مثل ما عنایت کند. هدیه خداوند خانواده است که هرگز نباید آن را نادیده بگیریم. خانواده من یکی از بزرگترین گنجینه هایی هستند که همیشه در سختی و آسانی ها در کنار من بوده اند.

من بدون خانواده ام نمی توانم زندگی شادی را تصور کنم و از خدا می‌خواهم خانواده‌ام را در امان و شادی نگه دارد.

4.2/5 - (38 امتیاز)
منبع
topprvedantu

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا