انشا

انشا درمورد فصل بهار

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا درمورد فصل بهار با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا درمورد فصل بهار⭐

مقدمه:
بهار، فصل زیبایی و شادمانی است. فصلی که در آن طبیعت دوباره زنده می شود و زیبایی خود را به رخ می کشد. در این فصل، درختان لباس سبز تازه ای بر تن می کنند و شکوفه های رنگارنگ در همه جا می رویند. گل های لاله، بنفشه و … با رنگ های شاد و دلنشین خود، جلوه ای خاص به طبیعت می بخشند.

بدنه:
در بهار، هوا معتدل و دلپذیر است. نسیم ملایم بهاری، بوی خوش شکوفه ها را در همه جا می پراکند. پرندگان با آوازهای دلنشین خود، فضای طبیعت را شاد و زنده می کنند.

بهار، فصل شروع دوباره است. کشاورزان در این فصل، زمین های خود را شخم می زنند و بذر می پاشند تا در تابستان از محصولات آنها بهره مند شوند.

بهار، فصلی است که به ما یادآوری می کند که زندگی زیباست و باید از آن لذت برد. در این فصل، می توانیم به طبیعت برویم و از زیبایی های آن لذت ببریم. می توانیم به پارک برویم و در کنار خانواده و دوستانمان، اوقات خوشی را سپری کنیم.

بهار، فصلی است که در آن، امید و شادی در دل ها زنده می شود. در این فصل، همه چیز نو و تازه است و می توان شروعی دوباره داشت.

نتیجه گیری:
بهار، فصلی است که در آن، طبیعت با زیبایی خود، روح انسان را تازه می کند. در این فصل، همه چیز سرشار از زندگی و امید است. بهار، فصلی است که باید قدر آن را دانست و از آن لذت برد.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا