انشا

انشا در مورد اوقات فراغت

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد اوقات فراغت با مقدمه، بدنه و نتیجه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد اوقات فراغت⭐

مقدمه:
من به عنوان یک دانش آموز روزهای هفته بسیار شلوغی دارم چون باید هر روز به مدرسه بروم. با این حال،خانواده ام تعطیلات آخر هفته را برای اوقات فراغت من قرار دادند که در این زمان می توانم صرف استراحت و خوش گذرانی کنم. گذراندن اوقات فراغت برایم بسیار لذت بخش است چون می توانم هفته بعدی را با آرامش شروع کنم.

بدنه:
به نظر من گذراندن اوقات فراغت در زندگی بسیار مهم است چون می توانم در این دوران با دوستانم ورزش هایی مانند فوتبال، بدمینتون یا بسکتبال انجام دهم، کتاب های غیر درسی بخوانم، به موسیقی های مورد علاقه ام گوش دهم، اینترنت گردی کنم مثلا با دوستانم گفتگو کنم یا از سایت های مختلف دیدن کنم یا زبان انگلیسی یاد بگیرم. در نهایت اوقات فراغت برای من به معنای استراحت و ارتباط بیشتر با دوستان و خانواده ام است.

در اوقات فراغت می توانم تمام تکالیف و کارهای روزانه ام را هم در کنار سرگرمی ها انجام دهم و آزادم هر کاری که از انجام آن لذت می برم را انتخاب کنم، معمولا بیشترین کاری که از انجام آن لذت می برم تماشای تلویزیون و برنامه های مورد علاقه ام است.

نتیجه:
به نظر من، اوقات فراغت برای همه دانش آموزان مهم است زیرا همه ما دوست داریم اوقات خوشی را بعد از انجام تکالیف زیاد و پر استرس سپری کنیم و سرگرمی هایی مورد علاقه خودمان را انجام دهیم. بنابراین، اوقات فراغت فرصتی عالی برای استراحت و تجدید قوا برای درس خواندن و پیشرفت است.

⭐انشا دوم در مورد اوقات فراغت⭐

مقدمه:
هر کسی اوقات فراغت را یک جور تعریف می کند و در این زمان هر فعالیتی را بخواهد انجام می دهد. من یکی از کارهایی که در این اوقات انجام می دهم باغبانی با مادرم است. مادرم گل می کارد و من از مراقبت کردن از آنها لذت می برم.

بدنه:
هرس کردن گیاهان، حذف علف های هرز و حشره زدایی که به رشد بهتر گیاهان کمک کند. من در آینده دوست دارم شغل باغبانی را انتخاب کنم چون از تماشای جوانه زدن نهال ها، جوانه زدن برگ ها و در نهایت رشد گل های زیبا لذت می برم.
من با باغبانی توانستم اطلاعات زیادی در مورد حشرات، پروانه ها، حلزون ها، کرم ها، هزارپاها و دیگر موجودات کوچکی که در آن مکان زندگی می کنند، یاد بگیرم.

به غیر از باغبانی در زمان اوقات فراغتم قبل از خواب کمی مطالعه می کنم چون دوست دارم همیشه اطلاعات و دانش ام را گسترش دهم. علاوه بر این، مادرم مرا تشویق به دویدن و فوتبال بازی کردن می کند. چون همیشه به من می گوید تو خیلی انرژی زیادی داری و تنها با این قبیل بازی ها می توانی انرژی های منفی را از خودت دور کنی و با نشاط تر شوی تا بتوانی همه استرس ها را از خودت دور کنی.

همچنین توصیه می کند، عصرها بیرون بروم، قدم بزنم و با دوستانم بازی کنم. یکی از کارهایی که در اوقات فراغتم انجام می دهم خواندن و تمرین ریاضیات است.

در اوقات فراغت دوست دارم روزم را از صبح تا عصر سازماندهی کنم. صبح بعد از بیدار شدن از خواب و صرف صبحانه با اعضای خانواده، کمی در اتاق نشیمن با اعضای خانواده بنشینم و هر سریال یا برنامه صبحگاهی را تماشا کنم و کمی تا بعد از ظهر اینطوری وقت بگذرانم. سپس آماده می شوم تا با دوستانم تا اوایل عصر فوتبال بازی کنم. بعد از آن به خانه می روم شام می خورم و کارهای مورد علاقه دیگرم را انجام می دهم.

نتیجه:
در کل، از این بابت بسیار خوشحالم زیرا می توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم که به افزایش اعتماد به نفسم کمک می کند و چیزهایی یاد می‌گیرم که هویتم را بهتر شکل می دهد.

4.4/5 - (8 امتیاز)
منبع
topicsinenglishenglishdaily626studymode

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا