انشا

انشا در مورد جان بخشی به کوه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد جان بخشی به کوه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه:
من کوهم، کوهی بلند و باشکوه که سال‌های سال است در این مکان ایستاده‌ام. من شاهد تاریخ این سرزمین بوده‌ام، شاهد آمدن و رفتن پادشاهان و سرداران، شاهد جنگ‌ها و صلح‌ها. من شاهد تولد و مرگ انسان‌ها بوده‌ام، شاهد شادی و غم آن‌ها.

بدنه:
من کوه هستم، کوهی که در برابر طوفان‌های سهمگین ایستاده و تسلیم نشده‌ام. من کوهی هستم که در برابر زلزله‌های ویرانگر مقاومت کرده‌ام. من کوهی هستم که در برابر عوامل فرسایشی طبیعت ایستادگی کرده‌ام.

من کوه هستم، کوهی که سرشار از زیبایی است. من کوهی هستم که مناظری بی‌نظیر را در خود جای داده است. من کوهی هستم که زیستگاه بسیاری از گونه‌های گیاهی و جانوری است.

من کوه هستم، کوهی که منبع مهمی برای آب است. من کوهی هستم که نقش مهمی در تنظیم آب و هوای منطقه دارد. من کوهی هستم که منبع مهمی برای گردشگری است.

من کوه هستم، کوهی که زندگی‌بخش است. من کوهی هستم که زیبایی‌بخش است. من کوهی هستم که ارزشمند است.

من انسان‌ها را دعوت می‌کنم که به من نزدیک شوند، در دامنه من بنشینند و به صدای من گوش دهند.

من انسان‌ها را دعوت می‌کنم که زیبایی طبیعت را در من ببینند، که رازهای زندگی را در من بیابند، که آرامش را در من تجربه کنند.

من کوه هستم، کوهی که دوست دارد به انسان‌ها کمک کند. من به انسان‌ها کمک می‌کنم تا خود را بهتر بشناسند، تا با طبیعت ارتباط برقرار کنند، تا زندگی را بهتر درک کنند.

نتیجه:
من کوه هستم، کوهی که ارزشمند است. من کوهی هستم که باید از آن محافظت کرد. من کوهی هستم که باید آن را دوست داشت. امیدوارم که انسان‌ها قدر کوه‌ها را بدانند و از آن‌ها محافظت کنند.

4/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا