انشا

انشا در مورد جبهه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد جبهه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد جبهه⭐

مقدمه:
 جبهه در زمینه جنگ، محلی است که نیروهای نظامی دو طرف در آن به صورت مستقیم به یکدیگر برخورد می‌کنند و درگیری‌ها و نبردها در این محل اتفاق می‌افتد. جبهه معمولاً یک منطقه استراتژیک است که برای مقابله با دشمن آماده‌سازی و تسلیح شده است.

بدنه:
 در جنگ‌های بزرگ، جبهه‌ها معمولاً به صورت خطوط مرزی یا جغرافیایی تعریف می‌شوند که نیروهای دشمن و نیروهای متحدین به صورت مستقیم در آن حضور دارند. این خطوط جبهه ممکن است از مرزهای کشورها، نقاط استراتژیک مهم، شهرها و یا مناطق دیگری تشکیل شود. نیروهای نظامی از سوی دولت یا گروه‌های مختلف تحت فرماندهی قرار گرفته و با استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات نظامی، در جبهه با دشمن مقابله می‌کنند.

جبهه همچنین به متحدان و گروه‌های مختلفی اشاره دارد که در یک جنگ به صورت مشترک علیه یک دشمن مشترک می‌جنگند. این گروه‌ها ممکن است از کشورها، نیروهای نظامی، جناح‌های سیاسی و یا گروه‌های مختلف دیگر تشکیل شده باشند. در این صورت، جبهه به عنوان یک محل مشترک در جنگ علیه یک دشمن مشترک عمل می‌کند و تلاش می‌کند به صورت هماهنگ و همکاری با یکدیگر، دشمن را شکست دهند.

کلمه جبهه ما را به یاد جبهه جنگ ایران و عراق می اندازد که جنگ در آن 8 سال طول کشید و در مکان ها یا جبهه های مختلفی نیروهای دشمن عراقی و سربازان ایرانی روبروی هم قرار گرفتند.

نتیجه:
 جبهه خود می تواند بخش های مختلفی داشته باشد که از جمله آنها می توان به خط مقدمه جبهه اشاره کرد که در آنجا بیشترین رودرویی رخ می دهد و نیروهای دو طرف نزدیکترین فاصله را با همدیگر دارند همچنین پشت جبهه مکانی است که تدارکات لازم برای خط مقدم فراهم می شود تا تسلیحات در اسرع وقت به دست نیروها برسد و این بخش هر یک نقش بسیار مهمی در شکست یا پیروی نیروها دارند.

⭐انشا دوم در مورد جبهه⭐

مقدمه:
 تا جایی که من می دانم جبهه محل رویارویی دو گروه درگیر در جنگ است که به دلایل مختلف با استفاده از ابزارهای جنگی گوناگون با همدیگر می جنگند تا یکی بر دیگری پیروز شود و به این ترتیب یک گروه شکست بخورد.

بدنه:
 یکی از جبهه های جنگی که به طور مرتب در کشور ما از آن صحبت می شود جبهه جنگ ایران و عراق است که در سال 1359 با حمله عراق به کشور ما شکل گرفت و باعث ایجاد جنگ و خونریزی طولانی مدت 8 ساله بین دو کشور شد.

در جبهه جنگ ایران و عراق رشادت های بسیار زیادی از طرف ایرانیان انجام شد چون در آن زمان ایران دارای تجهیزات بسیار کمتری نسبت به عراق بود به خصوص این که کشورهای خارجی زیادی تجهیزات نظامی پیشرفته را در اختیار عراق قرار می دادند تا در جنگ پیروز شود.

در جبهه جنگ مذکور تعداد بسیار زیادی از سربازان ایرانی و عراقی کشته شدند که شاید تعداد آنها به میلیون ها نفر هم برسد و عده زیادی از آنها نوجوانان و جوانانی بودند که برای محافظت از خاک وطن به جبهه رفتند.

برخلاف تصوری که من تا چندی قبل داشتم جبهه حتما نباید به صورت خاکریز یا سنگر باشد و دو طرف از آنجا به هم حمله کنند بلکه می تواند در دریا یا خشکی و حتی در آسمان باشد و دو طرف در این مکان ها با همدیگر درگیر شوند.

نتیجه:
 کلمه جبهه برای من اصلا خوشایند نیست چون نشان دهنده جنگ و درگیری و به دنبال آن کشتن و کشته شدن یا زخمی شدن می باشد و امیدوارم که کشورها به جای جنگ با همدیگر در جبهه ها، مشکلات خود را از طریق گفتگو حل و فصل کنند تا به این ترتیب هیچ انسانی در این مکان کشته یا حتی زخمی نشود و همه در آرامش زندگی کنند.

4.6/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا