انشا

انشا در مورد جذاب ترین سفر من

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد جذاب ترین سفر من برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد جذاب ترین سفر من⭐

مقدمه:
 یکی از بهترین تجربه‌های زندگیم سفری بود که به شهر بم داشتم. این سفر برایم بسیار تحول‌آفرین بود و خاطراتی به یادماندنی را به من هدیه کرد.

بدنه:
 شهری که رفتم، پر از فرهنگ و تاریخ بود. هر کوچه و خیابانی در این شهر داستانی مخصوص خودش داشت. من به سراغ بازارهای محلی رفتم و با مردمان محلی آشنا شدم. آنها به من داستان‌هایی از گذشته شهرشان را گفتند و من تمام توجهم را به شنیدن این داستان‌ها اختصاص دادم.

یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر، ارگ بم بود. من به سراغ این قلعه رفتم و با تاریخچه‌ی آن آشنا شدم. وقتی وارد قلعه شدم، احساسی عجیب و غریب در دلم حس کردم. این جا، شاهکاری از معماری قدیمی بود که حکایت‌هایی از دوران گذشته را برایم روایت می‌کرد. من به دیدن اتاق‌های مختلف و طراحی‌های شگفت‌انگیز در این قلعه پرداختم و هر چه بیشتر درباره آن یاد گرفتم.

سپس به سراغ موزه‌ شهر رفتم. موزه داستانی خاص از تاریخ و فرهنگ این شهر را برایم نقل می‌کرد. من به نمایشگاه‌های هنری رفتم و اثرهای هنرمندان محلی را با دقت مشاهده کردم. همچنین، موزه‌های تاریخی و باستان‌شناسی را نیز بازدید کردم و از شاهکارهای باستانی این شهر تعجب کردم.

اما سفرم به این شهر فقط محدود به بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی نبود. من همچنین به سراغ طبیعت زیبای این شهر رفتم. نخلستان های خرما و باغات مرکبات در این شهر بسیار آرامش‌بخش بودند. من در این مکان‌ها قدم زدم و از طبیعت بکر و دلنشین لذت بردم. هوای خنک و صدای طبیعت به من احساس رضایت و شادی می‌داد.

نتیجه:
 سفرم به این شهر برایم فرصتی بود تا با فرهنگ و زندگی مردمان این منطقه آشنا شوم. من با مردمانی با شخصیت و صمیمی آشنا شدم. آنها من را با مهمان‌نوازی خوب خود تحت تأثیر قرار دادند و من از این لحظات به یادماندنی لذت بردم.

⭐انشا دوم در مورد جذاب ترین سفر من⭐

مقدمه:
 من با خانواده ام به سفرهای زیادی رفته ام و بسیاری از شهر های شمال کشور را دیده و در آنجا برای چندین روز اقامت کرده ایم با این وجود هیچ یک از این سفرها برای ما جذابیت سفر خارج کشور یعنی سفر به دبی را نداشت.

بدنه:
 در سفر من به دبی که با خانواده بود من برای اولین بار سوار هواپیما شدم و این تجربه برای من بسیار هیجان آور بود به طوری که از مرحله ورود به فرودگاه تا عبور از گیت و سوار شدن به هواپیما را فراموش نمی کنم.

در این سفر بلند شدن هواپیما از سطح باند فرودگاه برای من فوق العاده جذاب و تا حدودی دلهره آور بود چون سرعت هواپیما بسیار زیاد بود و ناگهان چرخ های آن از سطح زمین جدا شدند که تا حدودی من را ترساند.

در سفر جذاب من با هواپیما که حدود 2 ساعت طول کشید به دلیل فشار هوا گاهی شاهد تکان های شدید در هواپیما بودم که واقعیتش را بخواهید خیلی ترسیدم اما کم کم برایم عادی شد و مطمئنم بار دیگر اگر سوار هواپیما شوم چنین ترسی را نخواهم داشت یا حداقل خیلی کمتر می شود.

لحظه فرود هواپیما روی باند فرودگاه دبی هم برای من بسیار جذاب بود و لحظه ای که چرخ های هواپیما به زمین فرودگاه برخورد کرد دیگر مطمئن شدم که به مقصد رسیده ایم و سقوط نمی کنیم و به همین خاطر بسیار خوشحال شدم.

گردش در شهر دبی برای من بسیار جالب بود و دیدن ساختمان های بلند و افرادی از رنگ ها و نژادهای مختلف در این شهر به جذابیت سفرم افزود. این شهر دیدنی های بسیار زیادی دارد و دیدن این همه ماشین از برندهای معروف جهانی در این شهر برای من بسیار هیجان آور بود و آرزو می کردم کاش ما هم می توانستیم چنین ماشین هایی را در ایران سوار شویم.

نتیجه:
در مجموع این جذاب ترین سفر من بود به این دلیل کمی برای من متفاوت بود و من توانستم انسان هایی با نژاد، رنگ پوست و همچنین فرهنگ های متفاوت ببینم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا