انشا

انشا در مورد خودم

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد خودم با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد خودم⭐

مقدمه:
من در یک خانواده معمولی در ایران به دنیا آمدم. پدر و مادرم هر دو معلم هستند و من یک خواهر کوچکتر از خودم دارم. من در یک شهر کوچک در شمال ایران بزرگ شدم و دوران کودکی و نوجوانی خود را در آنجا سپری کردم.

بدنه:
من از همان بچگی به مطالعه و یادگیری علاقه داشتم.
همیشه دوست داشتم چیزهای جدید یاد بگیرم و دنیا را بهتر بشناسم. در دوران مدرسه، همیشه شاگرد اول بودم و نمرات خوبی در درسهایم می گرفتم.

من یک فرد اجتماعی هستم و دوست دارم با افراد مختلف ارتباط برقرار کنم. من به سفر کردن علاقه دارم و دوست دارم دنیا را ببینم. من همچنین به ورزش و موسیقی علاقه دارم.

من همیشه سعی می کنم بهترین خودم باشم و به دیگران کمک کنم. من معتقدم که هر کس باید تلاش کند تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند.

من هنوز در حال رشد و یادگیری هستم. من همیشه به دنبال راهی برای بهتر شدن هستم. من امیدوارم که بتوانم در آینده به اهدافم برسم و به جامعه مفید باشم.

من یک فرد مهربان و دلسوز هستم. من همیشه سعی می کنم به دیگران کمک کنم و در غم و شادی آنها شریک باشم. من همچنین یک فرد خوشبین هستم و همیشه سعی می کنم نیمه پر لیوان را ببینم.

من یک فرد مستقل هستم و دوست دارم خودم تصمیم بگیرم. من همچنین یک فرد خلاق هستم و دوست دارم چیزهای جدید خلق کنم.

من برای آینده خود برنامه های زیادی دارم. من می خواهم در کارم پیشرفت کنم و به یک مهندس نرم افزار موفق تبدیل شوم. من همچنین می خواهم به سفر کردن ادامه دهم و دنیا را ببینم. من همچنین می خواهم به دیگران کمک کنم و به جامعه مفید باشم.

نتیجه:
من معتقدم که آینده من روشن است و می توانم به اهدافم برسم.
من برای آینده خود هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر آن هستم.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا