انشا

انشا در مورد دلم میخواهد که

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد دلم میخواهد که با مقدمه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد دلم میخواهد که⭐

مقدمه:
دلم میخواهد که روزی بتوانم به همه انسانها کمک کنم. کمک به کسانی که در فقر و بیماری زندگی میکنند. کمک به کسانی که مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند. کمک به کسانی که احساس تنهایی و بی کسی میکنند.

دلم میخواهد که روزی بتوانم دنیا را به جای بهتری تبدیل کنم. دنیایی بدون فقر و بیماری، دنیایی بدون ظلم و ستم، دنیایی بدون تنهایی و بی کسی.

دلم میخواهد که روزی بتوانم به همه انسانها عشق بورزم. عشقی بی قید و شرط، عشقی که مرز و حد نمیشناسد. عشقی که همه انسانها را یکسان میبیند.

دلم میخواهد که روزی بتوانم رویاهایم را تحقق بخشم. رویاهایی که بزرگ هستند و به تلاش و کوشش زیادی نیاز دارند. رویاهایی که میتوانند دنیا را تغییر دهند.

میدانم که این خواسته ها ساده نیستند. اما من به آنها ایمان دارم. من معتقدم که هر کس میتواند دنیا را تغییر دهد. حتی اگر فقط یک نفر را خوشحال کند، یا فقط یک قدم کوچک برای بهتر کردن دنیا بردارد.

من میخواهم از زندگی ام برای کمک به دیگران استفاده کنم. میخواهم با عشق و امید زندگی کنم. میخواهم دنیا را به جای بهتری تبدیل کنم.

نتیجه گیری:
من معتقدم که همه انسانها توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند. ما میتوانیم دنیا را تغییر دهیم. ما میتوانیم آن را به جای بهتری تبدیل کنیم. پس بیایید دست در دست هم دهیم و برای تحقق این خواسته ها تلاش کنیم. بیایید با عشق و امید زندگی کنیم. بیایید دنیا را به جای بهتری تبدیل کنیم.

⭐انشا دوم در مورد دلم میخواهد که⭐

مقدمه:
دلم می‌خواهد که در دنیای بدون جنگ و خشونت زندگی کنم. دنیایی که در آن همه انسان‌ها با هم مهربان باشند و به حقوق یکدیگر احترام بگذارند. دنیایی که در آن فقر و گرسنگی وجود نداشته باشد و همه افراد از امکانات اولیه زندگی برخوردار باشند. دنیایی که در آن علم و دانش پیشرفت کند و انسان‌ها به سعادت و خوشبختی برسند.

دلم می‌خواهد که در دنیایی بدون بیماری و درد زندگی کنم. دنیایی که در آن همه افراد سالم باشند و از زندگی لذت ببرند. دنیایی که در آن مرگ و نیستی وجود نداشته باشد و انسان‌ها تا ابد زنده باشند.

دلم می‌خواهد که در دنیایی بدون ظلم و ستم زندگی کنم. دنیایی که در آن همه افراد آزاد باشند و از حقوق برابر برخوردار باشند. دنیایی که در آن هیچ‌کس فقیر یا گرسنه نباشد و همه افراد از امکانات اولیه زندگی برخوردار باشند.

دلم می‌خواهد که در دنیایی بدون آلودگی و تخریب محیط زیست زندگی کنم. دنیایی که در آن طبیعت زیبا و سالم باشد و انسان‌ها به آن احترام بگذارند. دنیایی که در آن همه موجودات زنده از جمله انسان‌ها، حیوانات و گیاهان در آرامش زندگی کنند.

این‌ها تنها چند نمونه از آرزوهایی است که من برای دنیای آینده دارم. آرزوهایی که اگر محقق شوند، زندگی انسان‌ها را بسیار بهتر خواهند کرد.

من می‌دانم که تحقق این آرزوها آسان نیست، اما معتقدم که اگر همه انسان‌ها با هم متحد شوند و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنند، می‌توانند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند.

نتیجه‌گیری:
دل انسان همیشه در حال آرزو کردن است. آرزوهایی که گاهی ممکن است دست‌نیافتنی باشند، اما همیشه می‌توانند انگیزه‌ای برای حرکت و تلاش باشند. آرزوها می‌توانند به ما کمک کنند تا دنیا را زیباتر و بهتر تصور کنیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

3.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا