انشا

انشا در مورد رفتگر

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد رفتگر با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد رفتگر⭐

مقدمه:
رفتگران، یکی از اقشار زحمتکش و بی‌ادعای جامعه هستند که با تلاش و زحمت خود، محیط زندگی ما را پاک و سالم نگه می‌دارند. آنها با جارو زدن خیابان‌ها، جمع آوری زباله ها و نظافت پارک‌ها و فضای سبز، نقش مهمی در سلامت و بهداشت جامعه ایفا می‌کنند.

بدنه:
رفتگران معمولاً در ساعات اولیه صبح و یا در شب، که خیابانها خلوت است، کار می کنند. آنها با لباس‌های نارنجی و جاروهای بلند در کوچه و خیابان‌ها مشغول به کار هستند. گاهی اوقات باید با دستمال‌های مخصوص، آشغال‌های ریز را از روی زمین پاک کنند.

رفتگران شغل سخت و طاقت فرسایی دارند. آنها باید در گرما و سرما، باران و آفتاب، در خیابان ها و کوچه ها کار کنند. علاوه بر این، باید با برخوردهای ناشایست برخی از مردم نیز کنار بیایند. اما با وجود این سختی‌ها، آنها با عشق و علاقه به کار خود ادامه می‌دهند.

رفتگران، نقش مهمی در حفظ سلامت و بهداشت جامعه دارند. آنها با پاکسازی محیط زندگی ما، به کاهش هوا و بیماری های ناشی از آن کمک می کنند. علاوه بر این، آنها با ایجاد فضای پاک و زیبا، به زیبایی شهر نیز می‌افزایند.

ما قدردان زحمات باید رفتگران باشند و با رعایت نظافت و پرهیز از ریختن زباله در خیابان‌ها، به آنها کمک کنیم تا کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

نتیجه:
رفتگران، انسانهای شریف و زحمتکشی هستند که با تلاش و فداکاری خود، محیط زندگی ما را زیبا و سالم نگه می دارند. ما قدردان زحمات باید انجام دهیم و با رعایت نظافت، به آنها کمک کنیم تا کار خود را به بهترین شکل ارائه دهند.

4/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. عالی بود.خیلی خیلی خوب بود.ممنونم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    مرسی💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
    💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
    💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا