انشا

انشا در مورد زیبایی های طبیعت

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد زیبایی های طبیعت با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد زیبایی های طبیعت⭐

مقدمه:
طبیعت، آفریده ای بی نظیر و شگفت انگیز است که با زیبایی های خود، هر بیننده ای را به وجد می آورد. از کوه های بلند و سر به فلک کشیده گرفته تا دریاهای پهناور و آبشارهای خروشان، همه و همه جلوه هایی از عظمت و زیبایی طبیعت هستند.

بدنه:
گل ها، یکی از زیباترین جلوه های طبیعت هستند. آنها با رنگ ها و طرح های متنوع خود، به طبیعت روح می بخشند. درختان، ستون های محکمی هستند که به طبیعت زیبایی و ابهت می بخشند. آنها در هر فصلی از سال، زیبایی های خاص خود را دارند. در فصل بهار، با شکفتن شکوفه های خود، جلوه ای بی نظیر به طبیعت می بخشند. در فصل تابستان، با سایه خود، خنکا و آرامش را به انسان می بخشند. در فصل پاییز، با رنگ های زرد، قرمز و نارنجی خود، منظره ای دیدنی را به وجود می آورند. و در فصل زمستان، با لباس سفید برفی خود، جلوه ای رویایی به طبیعت می بخشند.

رودخانه ها، جاری ترین جلوه های طبیعت هستند. آنها با گذر خود، صدایی دلنشین را در طبیعت طنین انداز می کنند. دریاها، گسترده ترین جلوه های طبیعت هستند. آنها با آبی بیکران خود، آرامش و سکون را به طبیعت می بخشند. آبشارها، زیباترین جلوه های طبیعت هستند. آنها با صدای خروشان خود، روح را جلا می بخشند.

حیوانات، دیگر جلوه های زیبای طبیعت هستند. آنها با رفتارهای خود، تنوع و زیبایی طبیعت را به نمایش می گذارند. پرندگان، با آواز دلنشین خود، روح را به وجد می آورند. حشرات، با رنگ های متنوع خود، جلوه ای شاد به طبیعت می بخشند. خزندگان، با شکل و شمایل خاص خود، زیبایی طبیعت را دوچندان می کنند. پستانداران، با مهربانی و دوستی خود، انسان را به خود جذب می کنند.

طبیعت، منبعی ارزشمند است که باید از آن محافظت کنیم. ما باید با رعایت نکات زیست محیطی، از آلودگی طبیعت جلوگیری کنیم و به حفظ آن کمک کنیم.

نتیجه:
طبیعت، هدیه ای گرانبها از خداوند است که باید قدر آن را بدانیم. بیایید با هم از طبیعت محافظت کنیم تا نسل های آینده نیز بتوانند از زیبایی های آن لذت ببرند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا