انشا

انشا در مورد سال تحصیلی را چگونه گذراندید

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد سال تحصیلی را چگونه گذراندید با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد سال تحصیلی را چگونه گذراندید⭐

مقدمه:
سال تحصیلی که گذشت برای من سالی پر از فراز و نشیب بود. از یک طرف، درس‌ها و امتحانات دشوار بودند و گاهی اوقات احساس می‌کردم که نمی‌توانم از پس آنها بر بیایم. از طرف دیگر، دوستان جدیدی پیدا کردم و از فعالیت‌های فوق برنامه لذت بردم. در مجموع، سالی بود که در آن چیزهای زیادی یاد گرفتم و رشد کردم.

بدنه:
در ابتدای سال تحصیلی، با درس‌های جدید و معلمان جدید روبرو شدم. در ابتدا، کمی گیج بودم و نمی‌دانستم که چگونه باید با این شرایط کنار بیایم. اما به مرور زمان، با کمک معلمان و دوستانم، توانستم با شرایط جدید سازگار شوم.

یکی از چالش‌های اصلی من در این سال، درس ریاضی بود. من همیشه در این درس مشکل داشتم و نمی‌توانستم آن را به خوبی درک کنم. با کمک معلمم، سعی کردم روش‌های جدیدی برای یادگیری ریاضی پیدا کنم. این کار کمک زیادی به من کرد و توانستم نمره بهتری در این درس بگیرم.

علاوه بر درس‌ها، در این سال در فعالیت‌های فوق برنامه مختلفی شرکت کردم. در تیم رباتیک مدرسه عضو شدم و در مسابقات مختلف شرکت کردیم. همچنین در گروه سرود مدرسه نیز فعالیت داشتم و در کنسرت‌های مختلفی شرکت کردیم. این فعالیت‌ها باعث شدند که من تجربه‌های جدیدی کسب کنم و مهارت‌های اجتماعی خود را بهبود بخشم.

در پایان سال تحصیلی، احساس می‌کنم که پیشرفت زیادی کرده‌ام. من درس‌های جدیدی یاد گرفته‌ام و مهارت‌های جدیدی کسب کرده‌ام. همچنین، دوستان جدیدی پیدا کرده‌ام و تجربیات جدیدی کسب کرده‌ام.

نتیجه:
سال تحصیلی که گذشت سالی بود که در آن چیزهای زیادی یاد گرفتم و رشد کردم. از این سال سپاسگزارم و امیدوارم که سال تحصیلی آینده نیز سالی پربار و موفقیت‌آمیز باشد.

4.3/5 - (34 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خیلی خوب بود ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    موافقم 7
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا