انشا

انشا در مورد ستاره دریایی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد ستاره دریایی با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد ستاره دریایی⭐

مقدمه:
ستاره دریایی یکی از زیباترین موجودات دریایی است. این جانور بی مهره با داشتن ۵ بازو متقارن به دور محور مرکزی، ظاهری شبیه به ستاره را دارد. ستاره دریایی ها در آب های شور و شیرین سراسر جهان یافت می شوند.

بدنه:
ستاره های دریایی دارای بدنی نرم و صاف هستند که از صفحاتی به نام «اسکلت پوستی» تشکیل شده است. این صفحات از کلسیم کربنات ساخته شده اند و به ستاره دریایی ها استحکام می بخشند.

ستاره های دریایی دارای سیستم گردش آبی هستند که آب را در سراسر بدن آنها پمپاژ می کند. این سیستم به ستاره دریایی ها در تنفس، دفع مواد زائد و حرکت کمک می کند.

ستاره های دریایی حیواناتی گوشتخوار هستند و از صدف ها، نرم تنان و کرم ها تغذیه می کنند. این جانوران با استفاده از بازوهای خود به آهستگی به سمت طعمه خود حرکت می کنند و سپس با استفاده از دهان خود که در مرکز بدن آنها قرار دارد، طعمه را می بلعند.

ستاره های دریایی نقش مهمی در اکوسیستم های دریایی دارند. این جانوران به کنترل جمعیت صدف ها و سایر حیوانات کمک می کنند.

ستاره های دریایی موجوداتی شگفت انگیز هستند که زیبایی و تنوع زیادی دارند. این جانوران بخشی مهم از اکوسیستم های دریایی هستند و باید از آنها محافظت کرد.

نتیجه:
ستاره دریایی ها موجوداتی زیبا و شگفت انگیز هستند که ارزش محافظت را دارند. با شناخت بیشتر در مورد این جانوران می توانیم به حفظ آنها کمک کنیم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا