انشا

انشا در مورد سفر به مشهد

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد سفر به مشهد با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد سفر به مشهد⭐

مقدمه:
سفر به مشهد یکی از خاطره انگیزترین سفرهای زندگی من بود. من از کودکی آرزو داشتم که به مشهد سفر کنم و حرم امام رضا(ع) را زیارت کنم. بالاخره در تابستان امسال این آرزوی من برآورده شد.

بدنه:
ما با هواپیما به مشهد رفتیم. پرواز حدود دو ساعت طول کشید. وقتی به مشهد رسیدیم، هوا خیلی گرم بود. ما سریعاً به هتل رفتیم و کمی استراحت کردیم.

صبح روز بعد، اولین کاری که کردیم، رفتن به حرم امام رضا(ع) بود. حرم امام رضا(ع) یکی از بزرگترین و باشکوه ترین حرم های جهان است. وقتی وارد حرم شدیم، حس عجیبی به من دست داد. انگار که در یک دنیای دیگر بودم.

در حرم، نماز خواندیم و دعا کردیم. سپس، به زیارت ضریح امام رضا(ع) رفتیم. حال و هوای حرم خیلی معنوی بود. من با تمام وجودم دعا کردم که امام رضا(ع) دعاهای من را مستجاب کند.

بعد از زیارت، به بازار رضا رفتیم. بازار رضا یکی از بزرگترین بازارهای ایران است. در بازار رضا، انواع کالاها از جمله سوغاتی، لباس، خوراکی و غیره به فروش می رسد. ما در بازار رضا، سوغاتی های زیادی برای خانواده و دوستان خود خریدیم.

در روزهای بعدی سفرمان، از جاذبه های گردشگری دیگر مشهد هم دیدن کردیم.

جاذبه هایی که از آن ها دیدن کردیم:

• کوهسنگی
  • طرقبه
  • روستای زشک
  • آبشار اخلمد

نتیجه:
سفر به مشهد تجربه ای بسیار لذت بخش بود. من در این سفر، علاوه بر زیارت حرم امام رضا(ع)، از جاذبه های گردشگری دیگر مشهد هم دیدن کردم و از سفر خود بسیار لذت بردم.