انشا

انشا در مورد سفر خیالی به ماه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد سفر خیالی به ماه با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد سفر خیالی به ماه⭐

مقدمه:
از کودکی به ستارگان و سیارات علاقه داشتم. همیشه آرزو می‌کردم که روزی بتوانم به یکی از آنها سفر کنم. بالاخره، این آرزوی من به حقیقت پیوست. من به همراه یک گروه از دانشمندان و فضانوردان به ماه سفر کردیم.

بدنه:
سفر ما از زمین با یک موشک بزرگ آغاز شد. موشک با سرعتی باورنکردنی به آسمان صعود کرد. من از پنجره موشک به زمین نگاه می‌کردم. زمین از آن بالا بسیار کوچک و زیبا به نظر می‌رسید.

پس از چند ساعت، به مدار ماه رسیدیم. از آنجا، ماه را به شکل یک کره بزرگ و سفید دیدیم. سطح ماه پوشیده از چاله و  رگه‌های خاکستری بود.

بالاخره، زمان فرود بر روی ماه فرا رسید. موشک ما با دقت تمام بر روی سطح ماه فرود آمد. ما از موشک خارج شدیم و به قدم زدن بر روی ماه پرداختیم.

قدم زدن بر روی ماه تجربه‌ای بسیار متفاوت بود. جاذبه ماه بسیار کمتر از زمین است. به همین دلیل، من احساس می‌کردم که در هوا شناور هستم.

ما چندین روز را بر روی ماه گذراندیم. در این مدت، به اکتشاف سطح ماه پرداختیم. ما از چاله ها و رگه‌های خاکستری ماه عکس گرفتیم و نمونه‌هایی از خاک و سنگ ماه جمع‌آوری کردیم.

یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات سفر ما، تماشای طلوع خورشید بر روی ماه بود. خورشید بر فراز افق ماه ظاهر شد و نوری طلایی بر سطح ماه تابید. این صحنه بسیار زیبا و شگفت‌انگیز بود.

پس از چند روز، زمان بازگشت ما به زمین فرا رسید. ما با همان موشکی که با آن به ماه سفر کرده بودیم، به زمین بازگشتیم.

سفر به ماه تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای من بود. این سفر به من نشان داد که انسان می‌تواند به هر هدفی که داشته باشد، دست یابد.

پایان:
این انشا سفر خیالی من به ماه بود. این سفر از زمین آغاز می‌شود و با فرود بر روی ماه به پایان می‌رسد. در طول سفر، من از زیبایی‌های ماه لذت میبرم و تجربه‌های جدیدی کسب میکنم.

3.9/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا