انشا

انشا در مورد سکوت دریا

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد سکوت دریا با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد سکوت دریا⭐

مقدمه:
دریا، این پهنه آبی بی‌کران، همواره مظهر زیبایی، آرامش و عظمت بوده است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دریا، سکوتش است. سکوت دریا، سکوت مطلق نیست، بلکه سکوت‌های درهم‌تنیده‌ای است که هر کدام از آنها داستانی را روایت می‌کنند.

بدنه:
سکوت امواج، سکوت آرامش‌بخشی است که روح را نوازش می‌کند. صدای امواج دریا، صدای عبور زمان است، صدای زندگی است، صدای آفرینش است.

سکوت ساحل، سکوت شاعرانه‌ای است که انسان را به تفکر و اندیشه وا می‌دارد. سکوت ساحل، سکوت تنهایی است، سکوت سکونت است، سکوت ایمان است.

سکوت دریا، سکوت رازآلود و اسرارآمیزی است که انسان را به کشف و شهود فرامی‌خواند. سکوت دریا، سکوت خدا است، سکوت جهان است، سکوت هستی است.

در سکوت دریا، می‌توان صدای باد را شنید که با نوازش‌های خود، ساحل را نوازش می‌کند. در سکوت دریا، می‌توان صدای پرندگان را شنید که در آسمان آبی پرواز می‌کنند. در سکوت دریا، می‌توان صدای ماهی‌ها را شنید که در اعماق آب شنا می‌کنند.

در سکوت دریا، می‌توان صدای خود را شنید، صدای درون خود را شنید، صدای ندای قلب خود را شنید.

سکوت دریا، راهی برای رسیدن به درون خود است، راهی برای رسیدن به حقیقت است، راهی برای رسیدن به خدا است.

نتیجه‌گیری:
سکوت دریا، نعمتی بزرگ است که باید قدر آن را دانست. سکوت دریا، فرصتی است برای آرامش، تفکر و رازگشایی. سکوت دریا، هدیه‌ای از سوی خداوند است که باید با احترام از آن استقبال کرد.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا