انشا

انشا در مورد شخصیت مادربزرگ

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد شخصیت مادربزرگ با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد شخصیت مادربزرگ⭐

مقدمه:
مادر بزرگ، یکی از عزیزترین و مهربان ترین اعضای خانواده است. او با تجربه و صبوری خود، مایه آرامش و دلگرمی فرزندان و نوه هایش است. مادر بزرگ ها، همیشه آماده اند تا به ما کمک کنند و ما را راهنمایی کنند. آنها با قصه ها و خاطرات خود، ما را به دنیای شیرین کودکی می برند و با محبت و دلسوزی خود، به ما یاد می دهند که چگونه زندگی کنیم.

بدنه:
مادر بزرگ من، زنی مهربان و دلسوز است. او همیشه لبخند بر لب دارد و با خوشرویی از ما استقبال می کند. او همیشه آماده است تا به ما کمک کند و ما را در کارهایمان یاری کند. مادر بزرگ من، قصه گوی خوبی است و همیشه برای ما قصه های شیرین می گوید. او با قصه هایش، ما را به دنیای خیال و رویا می برد و به ما یاد می دهد که چگونه با مشکلات زندگی مقابله کنیم.

مادر بزرگ من، همیشه برای ما دعا می کند و از خدا می خواهد که ما را از بدی ها دور کند. او همیشه به ما می گوید که باید خوب باشیم و به دیگران کمک کنیم. مادر بزرگ من، برای من، منبع مهربانی و محبت است. او همیشه مایه آرامش و دلگرمی من است.

من از مادر بزرگم، بسیار ممنونم. او برای من، بهترین مادر بزرگ دنیاست. من همیشه قدردان زحمات او هستم و سعی می کنم که او را خوشحال کنم.

نتیجه:
مادر بزرگ ها، عزیزترین و مهربان ترین اعضای خانواده هستند. آنها برای ما، منبع مهربانی، محبت، آموزش و خاطرات شیرین هستند. ما باید قدردان زحمات آنها باشیم و همیشه به آنها احترام بگذاریم.

2.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا