انشا

انشا در مورد شروع سال تحصیلی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد شروع سال تحصیلی با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد شروع سال تحصیلی⭐

مقدمه:
با آمدن فصل پاییز، فصل مهر و مهربانی، فصل علم و دانش، فصل مدرسه و درس خواندن هم فرا می رسد. برای دانش آموزان، شروع سال تحصیلی همیشه همراه با شور و هیجان و خوشحالی است.

بدنه:
صبح روز اول مهر، من از خواب بیدار شدم و با عجله لباس های فرم جدیدم را پوشیدم. کیف و لوازم التحریر جدیدم را برداشتم و با خوشحالی از خانه بیرون رفتم. در راه مدرسه، خیابان ها پر از دانش آموزانی بود که با ذوق و شوق به مدرسه می رفتند.

وقتی به مدرسه رسیدم، با دوستانم همدیگر را دیدیم و خوشحال شدیم. همه با هم به کلاس رفتیم و معلم جدیدمان را دیدیم. معلممان به ما خوشامد گفت و از ما خواست تا خودمان را معرفی کنیم.

بعد از معرفی، معلممان به ما گفت که در این سال تحصیلی درس های جدیدی یاد خواهیم گرفت. ما هم با اشتیاق منتظر یادگیری درس های جدید بودیم.

زنگ تفریح که شد، با دوستانم به حیاط رفتیم و بازی کردیم. بعد از زنگ تفریح، معلممان درس جدید را برای ما توضیح داد. ما هم با دقت گوش کردیم و سعی کردیم درس را یاد بگیریم.

بعد از مدرسه، با دوستانم به خانه برگشتیم. ما در مورد اتفاقات مدرسه با هم صحبت کردیم و از هم خداحافظی کردیم.

نتیجه گیری:
روز اول مدرسه روز خوبی بود. من از اینکه دوباره به مدرسه رفتم و دوستانم را دیدم، خوشحال شدم. من قول می دهم که در این سال تحصیلی درس هایم را خوب بخوانم و موفق شوم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا