انشا

انشا در مورد شمع و پروانه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد شمع و پروانه با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد شمع و پروانه⭐

مقدمه:
در تاریکی شب، پروانه ای زیبا با بال های رنگارنگ در حال پرواز بود. او در جستجوی نوری بود تا بتواند در تاریکی راه خود را پیدا کند. پروانه از این سو به آن سو می پرید، اما در تاریکی چیزی نمی دید.

بدنه:
ناگهان، پروانه نوری را در دوردست دید. او با خوشحالی به سمت نور پرواز کرد. هر چه نزدیک تر می شد، نور بیشتر می شد. پروانه بال های خود را باز کرد و به دور نور چرخید.

نور از یک شمع کوچکی می آمد که در پنجره خانه ای روشن بود. پروانه از شمع خوشش آمد و تصمیم گرفت که در کنار آن بماند. او به دور شمع چرخید و از نور آن لذت برد.

شمعی که پروانه در کنار آن بود، شمع مهربانی بود. شمع به پروانه گفت: «خوش آمدی پروانه عزیز. من خوشحالم که توانستم به تو کمک کنم.»

پروانه از شمع تشکر کرد. او گفت: «از اینکه در تاریکی شب به من کمک کردی، ممنونم. تو نور امید من بودی.»

پروانه و شمع تا صبح در کنار هم ماندند. پروانه از نور شمع لذت می برد و شمع از حضور پروانه خوشحال بود. صبح روز بعد، خورشید طلوع کرد و تاریکی شب را از بین برد. پروانه از شمع خداحافظی کرد و به سمت خانه خود پرواز کرد.

پروانه و شمع هرگز یکدیگر را فراموش نکردند. آن ها یاد گرفتند که در تاریکی زندگی، امید و مهربانی همیشه می توانند به ما کمک کنند تا راه خود را پیدا کنیم.

نتیجه گیری:
شمع و پروانه در این انشا نماد دو مفهوم مهم هستند. شمع نماد نور و امید است و پروانه نماد زیبایی و ظرافت است. این انشا نشان می دهد که نور و امید می توانند در تاریکی زندگی به ما کمک کنند تا به هدف خود برسیم. همچنین، زیبایی و ظرافت نیز می توانند در زندگی ما نقش مهمی داشته باشند.

4.8/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا