انشا

انشا در مورد صخره و دریا

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد صخره و دریا با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد صخره و دریا⭐

مقدمه:
در ساحلی زیبا، صخره ای بزرگ و مقاوم قرار داشت. این صخره سال ها در برابر امواج خروشان دریا ایستادگی کرده بود. امواج با قدرت به صخره می کوبیدند و آن را می آزمودند، اما صخره همچنان استوار و محکم بود.

بدنه:
یک روز، موجی بزرگ تر از بقیه به صخره برخورد کرد. این موج با قدرتی وصف ناپذیر به صخره کوبید و آن را تکان داد. صخره برای لحظه ای احساس کرد که می خواهد تسلیم شود، اما دوباره نیرویی در درونش او را به مقاومت واداشت.

صخره به موج نگاه کرد و گفت: «تو نمی توانی مرا شکست دهی. من سال ها در برابر تو ایستادگی کرده ام و این بار هم پیروز خواهم شد.»

موج با عصبانیت به صخره حمله کرد، اما باز هم نتوانست آن را از جا براند. صخره با قدرت موج را پس زد و به آن گفت: «تو فقط یک موج هستی. من یک صخره هستم. من قدرتمندتر از تو هستم.»

موج خسته و ناامید شد و به راه خود ادامه داد. صخره با لبخندی بر لب به موج نگاه کرد و گفت: «من پیروز شدم.»

صخره نماد استقامت و پایداری است. دریا نماد قدرت و عظمت است. داستان صخره و دریا نشان می دهد که حتی در برابر قدرت های بزرگ نیز می توان پیروز شد، به شرطی که استوار و محکم باشیم.

نتیجه گیری:
داستان صخره و دریا درس های زیادی به ما می دهد. این داستان به ما می آموزد که باید در برابر مشکلات و سختی ها استوار و محکم باشیم. همچنین به ما می آموزد که نباید تسلیم شویم، حتی اگر قدرت های بزرگی در مقابلمان قرار داشته باشند.

3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا